Hit Chance Test Edebileceğimiz Dummy ler |
Yazar
Mesaj
Aynı combat skiline sahip ve statlarına sahip bazı playerlara 7-8 kere üst üste miss geçmek oyundaki bazı sistemsel hatalardan kaynaklı sanırım. çünkü oyundaki formüle göre mümkün olamayacak bir hit def dengesizliği oluyor. bunu çözmek için ise böyle bir sistem yapılmalı
önce senin ve vuracağın kişinin combat skilline bakılır
sonra üzerinizdeki def ve hit oranlarına bakılır
sonra vurulan kişinin parry skilli ve dexine bakılır
her şey gayet ayarında çalışıyor orjinal ayarlar ne ise ama siz 3 vuruşta adam kesmek istiyorsunuz
sonra üzerinizdeki def ve hit oranlarına bakılır
sonra vurulan kişinin parry skilli ve dexine bakılır
her şey gayet ayarında çalışıyor orjinal ayarlar ne ise ama siz 3 vuruşta adam kesmek istiyorsunuz
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): Seramana
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): Seramana
nekha yazmış:
Formül hali de şöyle
Hit Chance% = ( ( [Attacker's Combat Ability + 20] * [100% + Attacker's Hit Chance Increase] ) divided by
( [Defender's Combat Ability + 20] * [100% + Defender's Defense Chance Increase] * 2 ) ) * 100
Minimum hit Chance% is 2% at all times.
(See 'chance to block an attack' below for Final Hit Chance%)
Blocking with a shield:
% Chance = (Parrying - Bushido) / 4 (If less than 0, the chance is 0)
(Add 5% if Parrying or Bushido skill is 100 or above)
Blocking with a 1-handed weapon (without a shield):
New = (Parrying * 10) * (Bushido * 10) / 48000 (Add 5% if Parrying or Bushido skill is 100 or above)
Legacy = (Parrying * 10) / 80 (Add 5% if Parrying skill if 100 or above)
% Chance = Whichever is highest of the New and the Legacy formula.
Blocking with a 2-handed weapon:
New = (Parrying * 10) * (Bushido * 10) / 41140 (Add 5% if Parrying or Bushido skill is 100 or above)
Legacy = (Parrying * 10) / 80 (Add 5% if Parrying skill if 100 or above)
% Chance = Whichever is highest of the New and the Legacy formula.
Dexterity Modifier if dex is less than 80*: (80 - Dexterity) / 100 (If Dexterity is higher than 80, the modifier is 0)
Final % Chance of blocking = Base Chance * (1 - Dexterity Modifier)
1. sayfa (Toplam 1 sayfa) [ 7 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |