Hala devam eden kötü alışkanlıklar Sayfaya git: 1, 2, 3, Sonraki |
Yazar
Mesaj
Merhaba,
Luck sistemi ile ilgili görüşümü yazmıştım şimdi bu konuyu biraz daha açmak istiyorum, önce size soruyorum neden bu kadar çok ancient lich var? skeletondan çok ancient lich var heryerde ve çok rahat ulaşılabilecek tek bir ancient tek bir oda girip kesip çıkıyorsun bunun app centerdan farkı ne allah aşkına? o yüzden işte böyle tırıvırı loot var çünkü serverda saniyede 10larca ancient, skeletondragon, blood vs kesiliyor, mindless farm sonucunda ise hiç işe yarayan bişey yok, bu iş böyle olmaz ..
Ancient lich dediğin dungeonların en diplerinde 1 tane olur kesersin bişey başarmış hissi verir lootunda da adam gibi bişeyler çıkar, yüksek lootlu yaratıkları öldürmek tek sorun değildir bulunduğu yere ulaşmakta gerekir. bu kadar çok ancient lich ve bu kadar kolay ulaşım/sorunsuz kasabiliyorken başka spawnın ne anlamı var? kim napsın lich , ettini , ogre , elementali vs vs.. herkes kasar bitane tamer recall çek ancient kes recall çek banka.. ve bunları yaparkende hiç bir challange olmadığı için sonucundada reward yok denecek kadar az.
sevgili venüs bence çok yanlış bir yöntem bu, loot sistemi daha iyi loota yönlendirilmeli, şu an ancientten çıkanlar en fazla lichten düşer.
Eğer serverdaki iyi item seviyesi uçsun istemiyorsanız loot kalitesini değil, spawn sayısını ve süresini değiştirirsin, ancient lich bulmaksorun olmalı öncelikle , sonra oraya ulaşmak, daha sonra kesmek. Tüm bunları yaparken verdiğin çabanın sonucunda bişeyler reward olacağını bilirsin ama şu an ki sistemde mindless farm şeklinde sıfır zevk bir oyun yaratmışsınız, toplamda 2-3 tane spawn yeri var herkes oralarda çünkü başka yere gitmek anlamsız, dünya kadar dungeon var ancient ve benzeri kalitede spawnlar bunların en zor ulaşılan yerlerinde 1 er tane ve belli spawn süresinde olmalı, işte o zaman gerçek uo keyfi çıkar ve bu yüksek yaratıklardan çöp item çıkma işindende kurtuluruz.
Oyunda luck denilen şeyi olmazsa olmaz halden , luckı olanlara diğerleirne göre daha sık iyi item çıkma şansı veren bişeye dönüştürmek gerek, böylece oyunda PVE sadece tamerla yapılan bişey olmaktan çıkar tamerın avantajı üstüne luck seti giyip daha sık iyi item çıkarabilir ama buna göre daha az mobil olur hayvanlara bağlı kalır, diğer tarafta pve yapan archer, warrior , magede olabilir daha mobil olurlar . Ama şu anda birtane warrior un gidip pve yapıp item çıkarma şansı varmı? sıfır. çünkü luck denilen şey sınırlayacak , luck düşük kişiye iyi item çıkma şansı yok.
şöyle örneklendirelim
Şimdi bir düşünün UO nun o özgürlüklerle dolu herkesin kendi yaptığı buildlerle PVE yada PVP yaptığı o dünyamı daha zevkli, yoksa şu anki sistemle herşeyin tek düze olduğu item istiyorsan tamer, pvp yapıcaksan mage buildi yada warrior buildi belli olduğu bu sistemmi daha zevkli karar sizin.
Luck sistemi ile ilgili görüşümü yazmıştım şimdi bu konuyu biraz daha açmak istiyorum, önce size soruyorum neden bu kadar çok ancient lich var? skeletondan çok ancient lich var heryerde ve çok rahat ulaşılabilecek tek bir ancient tek bir oda girip kesip çıkıyorsun bunun app centerdan farkı ne allah aşkına? o yüzden işte böyle tırıvırı loot var çünkü serverda saniyede 10larca ancient, skeletondragon, blood vs kesiliyor, mindless farm sonucunda ise hiç işe yarayan bişey yok, bu iş böyle olmaz ..
Ancient lich dediğin dungeonların en diplerinde 1 tane olur kesersin bişey başarmış hissi verir lootunda da adam gibi bişeyler çıkar, yüksek lootlu yaratıkları öldürmek tek sorun değildir bulunduğu yere ulaşmakta gerekir. bu kadar çok ancient lich ve bu kadar kolay ulaşım/sorunsuz kasabiliyorken başka spawnın ne anlamı var? kim napsın lich , ettini , ogre , elementali vs vs.. herkes kasar bitane tamer recall çek ancient kes recall çek banka.. ve bunları yaparkende hiç bir challange olmadığı için sonucundada reward yok denecek kadar az.
sevgili venüs bence çok yanlış bir yöntem bu, loot sistemi daha iyi loota yönlendirilmeli, şu an ancientten çıkanlar en fazla lichten düşer.
Eğer serverdaki iyi item seviyesi uçsun istemiyorsanız loot kalitesini değil, spawn sayısını ve süresini değiştirirsin, ancient lich bulmaksorun olmalı öncelikle , sonra oraya ulaşmak, daha sonra kesmek. Tüm bunları yaparken verdiğin çabanın sonucunda bişeyler reward olacağını bilirsin ama şu an ki sistemde mindless farm şeklinde sıfır zevk bir oyun yaratmışsınız, toplamda 2-3 tane spawn yeri var herkes oralarda çünkü başka yere gitmek anlamsız, dünya kadar dungeon var ancient ve benzeri kalitede spawnlar bunların en zor ulaşılan yerlerinde 1 er tane ve belli spawn süresinde olmalı, işte o zaman gerçek uo keyfi çıkar ve bu yüksek yaratıklardan çöp item çıkma işindende kurtuluruz.
Oyunda luck denilen şeyi olmazsa olmaz halden , luckı olanlara diğerleirne göre daha sık iyi item çıkma şansı veren bişeye dönüştürmek gerek, böylece oyunda PVE sadece tamerla yapılan bişey olmaktan çıkar tamerın avantajı üstüne luck seti giyip daha sık iyi item çıkarabilir ama buna göre daha az mobil olur hayvanlara bağlı kalır, diğer tarafta pve yapan archer, warrior , magede olabilir daha mobil olurlar . Ama şu anda birtane warrior un gidip pve yapıp item çıkarma şansı varmı? sıfır. çünkü luck denilen şey sınırlayacak , luck düşük kişiye iyi item çıkma şansı yok.
şöyle örneklendirelim
Alıntı:
Şimdi bir düşünün UO nun o özgürlüklerle dolu herkesin kendi yaptığı buildlerle PVE yada PVP yaptığı o dünyamı daha zevkli, yoksa şu anki sistemle herşeyin tek düze olduğu item istiyorsan tamer, pvp yapıcaksan mage buildi yada warrior buildi belli olduğu bu sistemmi daha zevkli karar sizin.
Unttuğun konu henüz dfnin açılmamış olması ve kimsenin üstünde adam akıllı luck set olmaması. Bu tarz değişiklikler yapmak için henüz erken, serverın oturması gidişatına bakılması gerekir bunları yapmak için. Herhangi bir değişiklik yapılmasına karşıyım ben.
Eskiden Avalon'da sadece felucca ve t2a varken Blood Elemental için shame lvl 5'e iner orada bulunan 3 Blood elemental spawnını farmlar böceğe koyar giderdik ( zindan içi tp yapamazdınız) ya da fire temple'a gider farm yapardık. Söylediğin spawn sayısı konusunda hak vermiyor değilim.
ne yazikki bu community böylesine layık kimse çeşitlilik istemiyor , ben şu tek düze sistem gitsin diyorum onlar DF çıkacak orasında daha zevksizçe farm ypaıcaz diye benim söylediklerime sıfır alakalı yorumlarla geliyor.
DFde açılsa sadece tamerların gittiği bir yer olacak burası Turkiye .
DFde açılsa sadece tamerların gittiği bir yer olacak burası Turkiye .
Odhinn yazmış:
Odhinn,ML özledik :( Asgard salonları tekrar ışıklarını yaksın...
http://www.venus.gen.tr/ultima/news.php?oku=36
sharphabit yazmış:
Bak dostum ben en azından senin yazdığın postu okuyup anladım ve bir yorumda bulundum. İnsanların sana katılmaması sende böyle bir anksiyete yaratıyorsa forumu kullanma. Ben loot kalitesine yaptığın yorum nedeniyle konuşuyorum. Üstünde 800 luckla nasıl bir loot almayı planlıyorsun? Ayrıca bu durumdan rahatsızsan felucca dungeonları duruyor orada, gir kas. Df de felucca dungeonlarına inşa edilmeyecek. Ogre, ettin, elementalleri liche çevirmedi venüs. Sen onlarla ilişkini sürdürebilirsin.
Dediğin gibi burası Türkiye, herkes aynı şeyden zevk almalı değil mi?
1. sayfa (Toplam 3 sayfa) [ 26 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |