Güncelleme Önerileri
Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, 4, 5, Sonraki

Ultima Online Forum -> İstek ve Şikayet Arşivi
 
Yazar
Mesaj
Azure
Oyuncu



Yaş: 39
Kayıt: 27 Tem 2015
Mesajlar: 89

Teşekkür: 6

Durumu: Çevrimdışı

Azure
Oyuncu
Güncelleme Önerileri Konu: Yanıt: Güncelleme Önerileri
Alıntıyla Cevap Gönder
Azure yazmış:
archer karakterlere moving shot özelliğini sürekli kılalım. koşarken abilitye gerek olmaksızın vuruş yapabilelim.


+ 120 hiding ps istiyoruz

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
28 Ağu 2015 12:52
Barnabas
Bilge



Yaş: 39
Kayıt: 09 Ağu 2015
Mesajlar: 459
Cinsiyet: Erkek

Teşekkür: 30

Durumu: Çevrimdışı

Barnabas
Bilge
Güncelleme Önerileri Konu: Yanıt: Güncelleme Önerileri
Alıntıyla Cevap Gönder
iyiki birkaç bs bodcusu kastınız serverı size verelim çıkıp gidelim takılın bslerinizle. zaten makro şaibesi bulaşmayan ancak 1-2 bs var.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
28 Ağu 2015 13:04
Yulrinn
Uzman



Yaş: 33
Kayıt: 13 Ağu 2015
Mesajlar: 175
Cinsiyet: Erkek
Nerden: Ankara

Teşekkür: 34

Durumu: Çevrimdışı

Yulrinn
Uzman
Güncelleme Önerileri Konu: Yanıt: Güncelleme Önerileri
Alıntıyla Cevap Gönder
Barnabas yazmış:
iyiki birkaç bs bodcusu kastınız serverı size verelim çıkıp gidelim takılın bslerinizle. zaten makro şaibesi bulaşmayan ancak 1-2 bs var.


ya arkadasim ne alakasi var hicbir yazdigimi okumuyor musun?

3 post oncesini oku ondan sonra tartisalim.

Ha bilmek istiyorsan benim bodcum filan yok tek bs kastim o da bugun bitti gelistirme amacim da item kaplama runic basmak degil.

Ayrica bs kasan tailoru zaten kasiyor cok daha rahat ve basit niye ugrassin saatlerce ingot toplayip smelt etmek ile runic basmak icin tailor kasmak herkesin isine geliyor zaten.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
28 Ağu 2015 13:14
Barnabas
Bilge



Yaş: 39
Kayıt: 09 Ağu 2015
Mesajlar: 459
Cinsiyet: Erkek

Teşekkür: 30

Durumu: Çevrimdışı

Barnabas
Bilge
Güncelleme Önerileri Konu: Yanıt: Güncelleme Önerileri
Alıntıyla Cevap Gönder
Barnabas yazmış:
iyiki birkaç bs bodcusu kastınız serverı size verelim çıkıp gidelim takılın bslerinizle. zaten makro şaibesi bulaşmayan ancak 1-2 bs var.


 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
28 Ağu 2015 13:15
Yulrinn
Uzman



Yaş: 33
Kayıt: 13 Ağu 2015
Mesajlar: 175
Cinsiyet: Erkek
Nerden: Ankara

Teşekkür: 34

Durumu: Çevrimdışı

Yulrinn
Uzman
Güncelleme Önerileri Konu: Yanıt: Güncelleme Önerileri
Alıntıyla Cevap Gönder
Makro kullandigimi ima ediyorsan soyleyim kullanmadim. Venus'e sorabilirsin kendisi bizzat loglarimi kontrol etti.

Makro kullanacak kadar dusmedim arkadaslarim kazandigim seyi hak etme konusunda ne kadar takintili oldugumu bilir.

Sen mine veya bs gelistirmeye usendigin icin karsi cikiyorum desene su oneriye?

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
28 Ağu 2015 13:31
Carmina
Usta

Avatar

Yaş: 44
Kayıt: 09 Tem 2010
Mesajlar: 249
Cinsiyet: Erkek

Teşekkür: 10

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
Carmina
Usta
Güncelleme Önerileri Konu: Yanıt: Güncelleme Önerileri
Alıntıyla Cevap Gönder
Alıntı:
Benim Mage Armor Deed gorevini istememin sebepleri bunlar lutfen okuyup degerlendirin.

Bu arada oyunun Expansion ile degistirilmesi konusunda belki bilmiyorsunuzdur ama oyunun asil gelistiricisi Richard Garriott isimli bir kisi ve ufak bir gruptur. Yanlis hatirlamiyor isem 1998 yilinda EA Games oyunu satin almistir yani Age of Shadows'tan sonra gelen eklentiler baska bir ekip tarafindan yaratilmistir. EA Games sadece Ultima'da degil bircok ufak firmayi bu sekilde satin alarak oldurmustur. Yani oyunun orjinalliginin bozuldugunu soylemek yanlis bir ifade degil. bkz; Maxis, Westwood, Mythic Entertainment


Eğer daha önce dediğim gibi olay tamamen kozmetik ise, görüntü değiştirme olayı değerlendirilebilir. Oyunun iç mekaniğini etkilemez.

Birde nihayetinde bir sürü firma büyük firmalar tarafından satın alınıyor, vizyonları değişiyor, içerikleri, işlevleri değişiyor vs.. bugün whatsup, instgram gibi bir sürü yazılım yada uo gibi zamanında büyük firma tarafından satın alındı. Güncellendi, bir sürü ek özellik getirildi. Kimisi beğenildi, kimisi beğenilmedi. Peki whatsup yada instgram için artık bu ürünler orjinal değildir diyebilir miyiz? diyemeyiz. Kimin nasıl geliştirdiği değil sorun, felsefi açıdan yaklaşmışsın bence biraz olaya. Yaratıcılarının felsefesi korunmuş mudur bilinmez. Pek muhtemel ki korunmamıştır. Şunu kabul ederim, yaratıldığı zamanki felsefe gözetilmeden geliştirilmiştir. Fakat satılmıştır. Çıkıp o insanlar bugün gelseler deseler ki bu oyun bizim yarattığımız oyun değildir bu yüzden de orjinal değildir diye, evet derim "değil" siz bu oyunu sattınız daha da ilgilenmediniz, madem bu oyunun orjinalliğini kendi istediğiniz şekilde korumak istiyordunuz satmayacaktınız kendiniz geliştiricektiniz. Bu oyun artık benim ve orjinal hali budur. Buna kim itiraz edebilir? Felsefi boyutunun yanında bunu da düşünmek gerekir.
Biz zaten bu dönemde yapılan güncellemelerin neredeyse hiçbirini eklemeden oynamaya çalışıyoruz. Senin bu isteğinin temel sebebi kozmetik ve çeşitlilik ise mage armor dead ile bu çözülecek bir durum değildir. Başka bir başlıkta dediğim gibi bizim en büyük problemimiz 17 18 senelik gelişimi kabul edemeyerek, reddederek bu versiyonu oynamaya çalışmamızdır. En büyük çatışmayı da bu noktada yaşıyoruz. Elinde full renk paleti varken sadece siyah ve beyazı kullanmaya çalışmak gibi bu. 2 renk'ten elde edebileceğin renk çeşidi belli daha fazlasını beklememek gerek. Bu yüzden görüntü isteniliyorsa, mevcut bir iteme props eklemeye karşıyım. Kozmetik olarak görüntüsünü değiştirip mekaniğinin orjinal haline sadık kalmasında sakınca görmüyorum. Leather bir armor'a platemail görüntüsü veril leather armor özelliği ile kullanabilirsin. Onun haricinde Valo runic ile platemail item basmak sana kalmış, mage armor özelliği ile gelirse ne ala. gelmezse deed'le çevirememelisin.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
28 Ağu 2015 13:38
harrower
Oyuncu

Avatar

Yaş: 39
Kayıt: 06 Tem 2010
Mesajlar: 91

Teşekkür: 8

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
harrower
Oyuncu
Güncelleme Önerileri Konu: Yanıt: Güncelleme Önerileri
Alıntıyla Cevap Gönder
Benim bir dragonum var ve ergenlik cagina yaklasti, huzursuzlasti anladim ki vatanina donup ciftlesmek istiyo ama her ejdere oyle kiz vermiyolarmis kendini ispatlamasi lazimmis ve arenada karsisina gelecek dusmanlari yenmeden de olmazmis, sonunda hem odul olarak mucadelenin sonunda edindigi deneyimle bu ejderler seviye atliyomus bkz 105 wrest mage anatomy vs gibi (dragon icin) ps...
Ileriki zamanlarda dragon iyice buyuyup olgunlasinca da (30 gunluk dragon misal) geri donup topraklarini olasi tehlikelere karsi korumasi bekleniyomus, bir daha topraklara gideriz ve bakariz ki savas cikmis etraf yerle bir baba dragon ölmüs anne ww ve kiz kardesi drake yi son anda kurtarmak icin yetisir, acaba zamaninda ailesini kurtarabilecek mi? Hunharca dalan vahsi titanlar sayica cok ustun olmasina ragmen kahraman dragonumuz ile egitmeninin (tamer charimiz) de yardimiyla aileyi kurtaririz ve buna cok sevinen dragonun annesi ww bize hazinesinden bir odul verir o da tame +10 robe misal. Hani 120 tame kasmak bu sartlarda imkansiz anlamli bir odul bu olur gibi dusundum siz ne dersiniz... 1 satir cevap yazacaktim roman yazmisim noliyo la

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
28 Ağu 2015 13:42
Yulrinn
Uzman



Yaş: 33
Kayıt: 13 Ağu 2015
Mesajlar: 175
Cinsiyet: Erkek
Nerden: Ankara

Teşekkür: 34

Durumu: Çevrimdışı

Yulrinn
Uzman
Güncelleme Önerileri Konu: Yanıt: Güncelleme Önerileri
Alıntıyla Cevap Gönder
Verdiginiz ornekteki twitter whatsup facebook gibi degerler hizmet urunleridir mekanik bir kurguya veya dengeye sahip degiller ama satranc gibi bir oyunda at bundan sonra l degil de g seklinde hareket edecek seklinde bir degisiklik yaparsaniz oyunun orjinalligini bozmus olursunuz. Ultima Online icin de aynisi gecerlidir sonraki eklentiler denge acisindan asiri derece bozuk ve yapilis amaci oyuna gelisimci bir eklenti getirmek yerine insanlari cezberedek para kazanmaktir. Konuyla alakasi olmadigi icin bu tartismayi burada kesiyorum.

Asil tartismaya donersek itemlari deed ile gorunus olarak degistirmek hem rp ye aykiri hem de oyun algisina ters ayrica armorsmith meslegini canlandiracak bir oneri degil. Oyunda belki de stat pslerinden bile zor elde edilebilecek 15 kullanimlik bir hammeri dusurdukten sonra hicbir smith belki mage armor cikar diyerek tek kullanimini bile riske atmaz.

Mage Armor Deed ise kolaylikla bir enchanter gorevi ile hikayesi olusturabilecek bir altyapiya sahip ayrica dedigim gibi oyuna mekanik anlamda bir zarari yok.

-Demircilerin sadece silah yerine zirhta uretmeye calismasinin neresi kotu?
-Sadece leather giymekten bikmadiniz mi ?
-Platemail, chainmail, ringmail zirh giyen warriorlar gormek istemez misiniz ?
-Zor bir gorevle elde edilen ve item intensity degerlerini dusuren bir mage armor deed oyuna nasil bir dengesizlik getirecek?

Tekrarliyorum oyunda bircok zirh cesidi olmasina ragmen gercek anlamda sadece leather armorun kullanilabilir olusu bence bir yanlis. Siz oyunun orjinaline sadik kalinmasini soyluyorsunuz ben ise oyunun orjinalinde de hatalar oldugunu soyluyorum.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
28 Ağu 2015 14:08
Carmina
Usta

Avatar

Yaş: 44
Kayıt: 09 Tem 2010
Mesajlar: 249
Cinsiyet: Erkek

Teşekkür: 10

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
Carmina
Usta
Güncelleme Önerileri Konu: Yanıt: Güncelleme Önerileri
Alıntıyla Cevap Gönder
Yulrinn yazmış:
Verdiginiz ornekteki twitter whatsup facebook gibi degerler hizmet urunleridir mekanik bir kurguya veya dengeye sahip degiller ama satranc gibi bir oyunda at bundan sonra l degil de g seklinde hareket edecek seklinde bir degisiklik yaparsaniz oyunun orjinalligini bozmus olursunuz. Ultima Online icin de aynisi gecerlidir sonraki eklentiler denge acisindan asiri derece bozuk ve yapilis amaclari oyuna gelisimci bir eklenti getirmek yerine insanlari cezberedek para kazanmaktir. Konuyla alakasi olmadigi icin bu tartismayi burada kesiyorum.

Asil tartismaya donersek itemlari deed ile gorunus olarak degistirmek hem rp ye aykiri hem de oyun algisina ters ayrica armorsmith meslegini canlandiracak bir oneri degil. Oyunda belki de stat pslerinden bile zor elde edilebilecek 15 kullanimlik bir hammeri dusurdukten sonra hicbir smith belki mage armor cikar diyerek tek kullanimini bile riske atmaz.

Mage Armor Deed ise kolaylikla bir enchanter gorevi ile hikayesi olusturabilecek bir altyapiya sahip ayrica dedigim gibi oyuna mekanik anlamda bir zarari yok.

-Demircilerin sadece silah yerine zirhta uretmeye calismasinin neresi kotu?
-Sadece leather giymekten bikmadiniz mi ?
-Platemail, chainmail, ringmail zirh giyen warriorlar gormek istemez misiniz ?
-Zor bir gorevle elde edilen ve item intensity degerlerini dusuren bir mage armor deed oyuna nasil bir dengesizlik getirecek?

Tekrarliyorum oyunda bircok zirh cesidi olmasina ragmen gercek anlamda sadece leather armorun kullanilabilir olusu bence bir yanlis. Siz oyunun orjinaline sadik kalinmasini soyluyorsunuz ben ise oyunun orjinalinde de hatalar oldugunu soyluyorum.


Sadece BS üretimi ürünleri etkilemeyecek, drop itemlar içinde geçerli olacak, komple yeni bir item sınıfı yaratmaktan bahsediyoruz burada. Artık non mediable diye bir item kalmayacak bu seferde. Bu seferde her item mediable olacak ve terzi'nin dinamikleri değişecek. Tekrarlanabilir bir görevden bahsediyoruz çünkü burada. BS'nin runic hammerlarından basacağın itemları çevirebildiğini düşünürsen oyunun ticaret konusunda dengeside değişecektir. Terziler barbed kit'te spined deriden ya 140 luck çıkarsa diye risk'e atmasında problem yokmu o zaman. Diyeceksin ki tamer ile kas düşür kapla. O zaman tamer'la sende item kas platemail, chainmail mage armor kullan. Bende sana karşı böyle istekle gelirsem beni nasıl reddeceksin bu tarz bir değişikle/ekleme yapılırsa. Bende luck deed istiyorum diyene ne diyebileceğiz? Ben barded kit ile spined'dan item basmak yerine başka birşeyle yapmak istiyorum o da bana direk 140 luck props'unu versin, yada deed alabileyim luck item'e çevirebilmek için. Örnek belki çok bağdaşmayabilir fakat bu talebe karşılık onu yaptınız bunu niye yapmıyorsunuz sesleride olacaktır. Sadece mantık yada kozmetik işi de değil bir bakıma. Sıkıntılı dostum anlıyor musun. Sen güzel yönlerini görmeye göstermeye çalışıyorsun. bende sana etkilenebilecek olumsuz taraflarını. hem eksileri hem artıları var.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
28 Ağu 2015 14:29
Yulrinn
Uzman



Yaş: 33
Kayıt: 13 Ağu 2015
Mesajlar: 175
Cinsiyet: Erkek
Nerden: Ankara

Teşekkür: 34

Durumu: Çevrimdışı

Yulrinn
Uzman
Güncelleme Önerileri Konu: Yanıt: Güncelleme Önerileri
Alıntıyla Cevap Gönder
Non Meditable itemlar zaten savasci karakterler icin kullanilabilir degil ki. Mage Armor degilse herkes icin platemail=cop. Tamerlarin dusurdugu itemlari mage armor yapmasinda da ben bir sakinca gormuyorum.

Ayrica ekleyim Mage armor deed intensity dusurmeli demistim. Yani eger 130 luck bir itema MAD basiyorsan %5 olarak varsayarsak 124 luck a dusurecek olursa cok istiyorsan non-meditable itemlari korumus olursun insanlar gercekten deger verdigi itemlar icin bu deed i kasma geregi duyarlar.

Komple yeni bir item sinifi yaratmak, terzi ve ticaret dinamiklerini degistirmek bunlar ise altyapisi olmayan soylemler hicbir degisiklik yaratmayacak terzilerin bastigi itemlarin kalitesi dusmeyecek blacksmith zaten zor gelisen bir skill kac kisi runic hammer cikaripta armor basacak saniyorsunuz?

Luck deed lrc deed olaylarina gelince ise aslinda bunun cevabini onceden vermistim ama yeniden veriyim;

Mage Armor diger armor ozellikleri gibi mekanik bir dengesizlik yaratmiyor Gorevle elde edilecek bir luck deed loot sistemini anlamsizlastiracak bir mekanik dengesizlige neden olur. Mage Armor ise sadece leather yerine mail giymek isteyen kisilere bir opsiyon saglayacak ve giyilebilen armor cesitliligini arttiracak bir duzenleme. (Mage Armor yapmak isteyen kisi armorun statlarindan feragat etmesi gerekecek bunu tekrar hatirlatiyim.)

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
28 Ağu 2015 14:49
 
Bu forum kilitlendi: mesaj gönderemez, cevap yazamaz ya da başlıkları değiştiremezsiniz   Bu başlık kilitlendi: mesajları değiştiremez ya da cevap yazamazsınız Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, 4, 5, Sonraki
4. sayfa (Toplam 5 sayfa) [ 44 mesaj ]  

 
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız