Güncelleme Önerileri Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, 4, 5, Sonraki |
Yazar
Mesaj
Barnabas yazmış:
ya arkadasim ne alakasi var hicbir yazdigimi okumuyor musun?
3 post oncesini oku ondan sonra tartisalim.
Ha bilmek istiyorsan benim bodcum filan yok tek bs kastim o da bugun bitti gelistirme amacim da item kaplama runic basmak degil.
Ayrica bs kasan tailoru zaten kasiyor cok daha rahat ve basit niye ugrassin saatlerce ingot toplayip smelt etmek ile runic basmak icin tailor kasmak herkesin isine geliyor zaten.
Makro kullandigimi ima ediyorsan soyleyim kullanmadim. Venus'e sorabilirsin kendisi bizzat loglarimi kontrol etti.
Makro kullanacak kadar dusmedim arkadaslarim kazandigim seyi hak etme konusunda ne kadar takintili oldugumu bilir.
Sen mine veya bs gelistirmeye usendigin icin karsi cikiyorum desene su oneriye?
Makro kullanacak kadar dusmedim arkadaslarim kazandigim seyi hak etme konusunda ne kadar takintili oldugumu bilir.
Sen mine veya bs gelistirmeye usendigin icin karsi cikiyorum desene su oneriye?
Alıntı:
Eğer daha önce dediğim gibi olay tamamen kozmetik ise, görüntü değiştirme olayı değerlendirilebilir. Oyunun iç mekaniğini etkilemez.
Birde nihayetinde bir sürü firma büyük firmalar tarafından satın alınıyor, vizyonları değişiyor, içerikleri, işlevleri değişiyor vs.. bugün whatsup, instgram gibi bir sürü yazılım yada uo gibi zamanında büyük firma tarafından satın alındı. Güncellendi, bir sürü ek özellik getirildi. Kimisi beğenildi, kimisi beğenilmedi. Peki whatsup yada instgram için artık bu ürünler orjinal değildir diyebilir miyiz? diyemeyiz. Kimin nasıl geliştirdiği değil sorun, felsefi açıdan yaklaşmışsın bence biraz olaya. Yaratıcılarının felsefesi korunmuş mudur bilinmez. Pek muhtemel ki korunmamıştır. Şunu kabul ederim, yaratıldığı zamanki felsefe gözetilmeden geliştirilmiştir. Fakat satılmıştır. Çıkıp o insanlar bugün gelseler deseler ki bu oyun bizim yarattığımız oyun değildir bu yüzden de orjinal değildir diye, evet derim "değil" siz bu oyunu sattınız daha da ilgilenmediniz, madem bu oyunun orjinalliğini kendi istediğiniz şekilde korumak istiyordunuz satmayacaktınız kendiniz geliştiricektiniz. Bu oyun artık benim ve orjinal hali budur. Buna kim itiraz edebilir? Felsefi boyutunun yanında bunu da düşünmek gerekir.
Biz zaten bu dönemde yapılan güncellemelerin neredeyse hiçbirini eklemeden oynamaya çalışıyoruz. Senin bu isteğinin temel sebebi kozmetik ve çeşitlilik ise mage armor dead ile bu çözülecek bir durum değildir. Başka bir başlıkta dediğim gibi bizim en büyük problemimiz 17 18 senelik gelişimi kabul edemeyerek, reddederek bu versiyonu oynamaya çalışmamızdır. En büyük çatışmayı da bu noktada yaşıyoruz. Elinde full renk paleti varken sadece siyah ve beyazı kullanmaya çalışmak gibi bu. 2 renk'ten elde edebileceğin renk çeşidi belli daha fazlasını beklememek gerek. Bu yüzden görüntü isteniliyorsa, mevcut bir iteme props eklemeye karşıyım. Kozmetik olarak görüntüsünü değiştirip mekaniğinin orjinal haline sadık kalmasında sakınca görmüyorum. Leather bir armor'a platemail görüntüsü veril leather armor özelliği ile kullanabilirsin. Onun haricinde Valo runic ile platemail item basmak sana kalmış, mage armor özelliği ile gelirse ne ala. gelmezse deed'le çevirememelisin.
Benim bir dragonum var ve ergenlik cagina yaklasti, huzursuzlasti anladim ki vatanina donup ciftlesmek istiyo ama her ejdere oyle kiz vermiyolarmis kendini ispatlamasi lazimmis ve arenada karsisina gelecek dusmanlari yenmeden de olmazmis, sonunda hem odul olarak mucadelenin sonunda edindigi deneyimle bu ejderler seviye atliyomus bkz 105 wrest mage anatomy vs gibi (dragon icin) ps...
Ileriki zamanlarda dragon iyice buyuyup olgunlasinca da (30 gunluk dragon misal) geri donup topraklarini olasi tehlikelere karsi korumasi bekleniyomus, bir daha topraklara gideriz ve bakariz ki savas cikmis etraf yerle bir baba dragon ölmüs anne ww ve kiz kardesi drake yi son anda kurtarmak icin yetisir, acaba zamaninda ailesini kurtarabilecek mi? Hunharca dalan vahsi titanlar sayica cok ustun olmasina ragmen kahraman dragonumuz ile egitmeninin (tamer charimiz) de yardimiyla aileyi kurtaririz ve buna cok sevinen dragonun annesi ww bize hazinesinden bir odul verir o da tame +10 robe misal. Hani 120 tame kasmak bu sartlarda imkansiz anlamli bir odul bu olur gibi dusundum siz ne dersiniz... 1 satir cevap yazacaktim roman yazmisim noliyo la
Ileriki zamanlarda dragon iyice buyuyup olgunlasinca da (30 gunluk dragon misal) geri donup topraklarini olasi tehlikelere karsi korumasi bekleniyomus, bir daha topraklara gideriz ve bakariz ki savas cikmis etraf yerle bir baba dragon ölmüs anne ww ve kiz kardesi drake yi son anda kurtarmak icin yetisir, acaba zamaninda ailesini kurtarabilecek mi? Hunharca dalan vahsi titanlar sayica cok ustun olmasina ragmen kahraman dragonumuz ile egitmeninin (tamer charimiz) de yardimiyla aileyi kurtaririz ve buna cok sevinen dragonun annesi ww bize hazinesinden bir odul verir o da tame +10 robe misal. Hani 120 tame kasmak bu sartlarda imkansiz anlamli bir odul bu olur gibi dusundum siz ne dersiniz... 1 satir cevap yazacaktim roman yazmisim noliyo la
Verdiginiz ornekteki twitter whatsup facebook gibi degerler hizmet urunleridir mekanik bir kurguya veya dengeye sahip degiller ama satranc gibi bir oyunda at bundan sonra l degil de g seklinde hareket edecek seklinde bir degisiklik yaparsaniz oyunun orjinalligini bozmus olursunuz. Ultima Online icin de aynisi gecerlidir sonraki eklentiler denge acisindan asiri derece bozuk ve yapilis amaci oyuna gelisimci bir eklenti getirmek yerine insanlari cezberedek para kazanmaktir. Konuyla alakasi olmadigi icin bu tartismayi burada kesiyorum.
Asil tartismaya donersek itemlari deed ile gorunus olarak degistirmek hem rp ye aykiri hem de oyun algisina ters ayrica armorsmith meslegini canlandiracak bir oneri degil. Oyunda belki de stat pslerinden bile zor elde edilebilecek 15 kullanimlik bir hammeri dusurdukten sonra hicbir smith belki mage armor cikar diyerek tek kullanimini bile riske atmaz.
Mage Armor Deed ise kolaylikla bir enchanter gorevi ile hikayesi olusturabilecek bir altyapiya sahip ayrica dedigim gibi oyuna mekanik anlamda bir zarari yok.
-Demircilerin sadece silah yerine zirhta uretmeye calismasinin neresi kotu?
-Sadece leather giymekten bikmadiniz mi ?
-Platemail, chainmail, ringmail zirh giyen warriorlar gormek istemez misiniz ?
-Zor bir gorevle elde edilen ve item intensity degerlerini dusuren bir mage armor deed oyuna nasil bir dengesizlik getirecek?
Tekrarliyorum oyunda bircok zirh cesidi olmasina ragmen gercek anlamda sadece leather armorun kullanilabilir olusu bence bir yanlis. Siz oyunun orjinaline sadik kalinmasini soyluyorsunuz ben ise oyunun orjinalinde de hatalar oldugunu soyluyorum.
Asil tartismaya donersek itemlari deed ile gorunus olarak degistirmek hem rp ye aykiri hem de oyun algisina ters ayrica armorsmith meslegini canlandiracak bir oneri degil. Oyunda belki de stat pslerinden bile zor elde edilebilecek 15 kullanimlik bir hammeri dusurdukten sonra hicbir smith belki mage armor cikar diyerek tek kullanimini bile riske atmaz.
Mage Armor Deed ise kolaylikla bir enchanter gorevi ile hikayesi olusturabilecek bir altyapiya sahip ayrica dedigim gibi oyuna mekanik anlamda bir zarari yok.
-Demircilerin sadece silah yerine zirhta uretmeye calismasinin neresi kotu?
-Sadece leather giymekten bikmadiniz mi ?
-Platemail, chainmail, ringmail zirh giyen warriorlar gormek istemez misiniz ?
-Zor bir gorevle elde edilen ve item intensity degerlerini dusuren bir mage armor deed oyuna nasil bir dengesizlik getirecek?
Tekrarliyorum oyunda bircok zirh cesidi olmasina ragmen gercek anlamda sadece leather armorun kullanilabilir olusu bence bir yanlis. Siz oyunun orjinaline sadik kalinmasini soyluyorsunuz ben ise oyunun orjinalinde de hatalar oldugunu soyluyorum.
Yulrinn yazmış:
Sadece BS üretimi ürünleri etkilemeyecek, drop itemlar içinde geçerli olacak, komple yeni bir item sınıfı yaratmaktan bahsediyoruz burada. Artık non mediable diye bir item kalmayacak bu seferde. Bu seferde her item mediable olacak ve terzi'nin dinamikleri değişecek. Tekrarlanabilir bir görevden bahsediyoruz çünkü burada. BS'nin runic hammerlarından basacağın itemları çevirebildiğini düşünürsen oyunun ticaret konusunda dengeside değişecektir. Terziler barbed kit'te spined deriden ya 140 luck çıkarsa diye risk'e atmasında problem yokmu o zaman. Diyeceksin ki tamer ile kas düşür kapla. O zaman tamer'la sende item kas platemail, chainmail mage armor kullan. Bende sana karşı böyle istekle gelirsem beni nasıl reddeceksin bu tarz bir değişikle/ekleme yapılırsa. Bende luck deed istiyorum diyene ne diyebileceğiz? Ben barded kit ile spined'dan item basmak yerine başka birşeyle yapmak istiyorum o da bana direk 140 luck props'unu versin, yada deed alabileyim luck item'e çevirebilmek için. Örnek belki çok bağdaşmayabilir fakat bu talebe karşılık onu yaptınız bunu niye yapmıyorsunuz sesleride olacaktır. Sadece mantık yada kozmetik işi de değil bir bakıma. Sıkıntılı dostum anlıyor musun. Sen güzel yönlerini görmeye göstermeye çalışıyorsun. bende sana etkilenebilecek olumsuz taraflarını. hem eksileri hem artıları var.
Non Meditable itemlar zaten savasci karakterler icin kullanilabilir degil ki. Mage Armor degilse herkes icin platemail=cop. Tamerlarin dusurdugu itemlari mage armor yapmasinda da ben bir sakinca gormuyorum.
Ayrica ekleyim Mage armor deed intensity dusurmeli demistim. Yani eger 130 luck bir itema MAD basiyorsan %5 olarak varsayarsak 124 luck a dusurecek olursa cok istiyorsan non-meditable itemlari korumus olursun insanlar gercekten deger verdigi itemlar icin bu deed i kasma geregi duyarlar.
Komple yeni bir item sinifi yaratmak, terzi ve ticaret dinamiklerini degistirmek bunlar ise altyapisi olmayan soylemler hicbir degisiklik yaratmayacak terzilerin bastigi itemlarin kalitesi dusmeyecek blacksmith zaten zor gelisen bir skill kac kisi runic hammer cikaripta armor basacak saniyorsunuz?
Luck deed lrc deed olaylarina gelince ise aslinda bunun cevabini onceden vermistim ama yeniden veriyim;
Mage Armor diger armor ozellikleri gibi mekanik bir dengesizlik yaratmiyor Gorevle elde edilecek bir luck deed loot sistemini anlamsizlastiracak bir mekanik dengesizlige neden olur. Mage Armor ise sadece leather yerine mail giymek isteyen kisilere bir opsiyon saglayacak ve giyilebilen armor cesitliligini arttiracak bir duzenleme. (Mage Armor yapmak isteyen kisi armorun statlarindan feragat etmesi gerekecek bunu tekrar hatirlatiyim.)
Ayrica ekleyim Mage armor deed intensity dusurmeli demistim. Yani eger 130 luck bir itema MAD basiyorsan %5 olarak varsayarsak 124 luck a dusurecek olursa cok istiyorsan non-meditable itemlari korumus olursun insanlar gercekten deger verdigi itemlar icin bu deed i kasma geregi duyarlar.
Komple yeni bir item sinifi yaratmak, terzi ve ticaret dinamiklerini degistirmek bunlar ise altyapisi olmayan soylemler hicbir degisiklik yaratmayacak terzilerin bastigi itemlarin kalitesi dusmeyecek blacksmith zaten zor gelisen bir skill kac kisi runic hammer cikaripta armor basacak saniyorsunuz?
Luck deed lrc deed olaylarina gelince ise aslinda bunun cevabini onceden vermistim ama yeniden veriyim;
Mage Armor diger armor ozellikleri gibi mekanik bir dengesizlik yaratmiyor Gorevle elde edilecek bir luck deed loot sistemini anlamsizlastiracak bir mekanik dengesizlige neden olur. Mage Armor ise sadece leather yerine mail giymek isteyen kisilere bir opsiyon saglayacak ve giyilebilen armor cesitliligini arttiracak bir duzenleme. (Mage Armor yapmak isteyen kisi armorun statlarindan feragat etmesi gerekecek bunu tekrar hatirlatiyim.)
4. sayfa (Toplam 5 sayfa) [ 44 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |