Aile Sistemi ve .Aile komutu düzenlemesi
Ultima Online Forum -> İstek ve Şikayet Arşivi
 

Aynı Aile Mensubu Pklar Crim Olmadan Birbirlerine Heal, Cure vb. Atabilsinler mi?
Atılsın
52%
 52%  [ 10 ]
Atılmasın
47%
 47%  [ 9 ]
Toplam Oylar : 19

Yazar
Mesaj
Rhuandel
Bilge



Yaş: 35
Kayıt: 08 Arl 2010
Mesajlar: 436

Teşekkür: 66

Durumu: Çevrimdışı

Rhuandel
Bilge
Aile Sistemi ve .Aile komutu düzenlemesi Konu: Aile Sistemi ve .Aile komutu düzenlemesi
Alıntıyla Cevap Gönder
Merhabalar,

İki adet önerim var bir tanesi ankette de belirttiğim bu aynı aileye mensup oyuncuların birbirlerine, criminal hatta pk olmaları halinde bile beneficial actlerinde crim durumuna geçmemeleri hakkında.

Serverda azalarak bitiyor olsa da hala bir mavi topluluk var tekil oyuncular ya da alt charlar bilmiyorum ama bu arkadaşlar gözünden bakıldığında kendisine attack vermiş bir pk ile gz içinde teke tek kapışabilecekken pknın diğer tüm aile üyeleri tarafından greater heal'a boğulması işi biraz değiştiriyor.

Herkesin o bahsettiği "pk olmanın yaptırımları"nın en başında gelen GZ içinde kısıtlanmalarını neredeyse hiçe indiren bir uygulama bu ve değiştirilmesi serverda mavi olarak oynamayı seçen ve gelecekte seçecek arkadaşlar için daha faydalı olur diye düşünüyorum.

Ek olarak belirtmek isterim ki ben de bu sebeple bir aile kurdum, kurmadım değil. Daha doğrusu tam olarak bu sebeple değil, çok sık öldüğümüz için aileye mensup mavi charlar tarafından rahatça reslenebilmek için. Fakat benim guildimin tam olarak parçası olmadığı o gerçek action için bu sistemin zararlı olduğunu düşünüyorum.

Diğer önerim ise .aile komutu kullandığımızda karşımıza çıkan menünün işlevini biraz arttırmak amaçlı. Bir aile üyesini aileden ihraç etmek istediğimizde target çıkması yerine ailedeki playerların listesi çıksa ve yanımızda olmasa da o üyeyi aileden çıkarabilsek daha iyi olur. Böylece ailemizde olmasını artık istemediğimiz birinin yanına gitme zorunluluğumuz bulunmadan nerede olursa olsun çıkarabiliriz.
Afrika Dahil.

Sevgiler ve Öpücükler

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
11 Nis 2016 22:38
Venus
World of UO



Yaş: 39
Kayıt: 18 Arl 2006
Mesajlar: 4,462

Teşekkür: 625

Durumu: Çevrimdışı

Venus
World of UO
Aile Sistemi ve .Aile komutu düzenlemesi Konu: Yanıt: Aile Sistemi ve .Aile komutu düzenlemesi
Alıntıyla Cevap Gönder
Aile sistemi ile ilgili düşüncelerini paylaştığın için teşekkürler.

Bu sistemle ilgili arayüz güncellemesi ve yönetim kolaylığı getirecek güncelleme bu hafta sonu için planlandı.

PK karakterlere can basma ile ilgili olarak ise bu anket sonucunu dikkate alalım. Diğer oyuncular da fikirleri ile alacağımız karara ortak olabilirler.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger  
12 Nis 2016 13:24
Rhuandel
Bilge



Yaş: 35
Kayıt: 08 Arl 2010
Mesajlar: 436

Teşekkür: 66

Durumu: Çevrimdışı

Rhuandel
Bilge
Aile Sistemi ve .Aile komutu düzenlemesi Konu: Yanıt: Aile Sistemi ve .Aile komutu düzenlemesi
Alıntıyla Cevap Gönder
Sağ olun ilgilendiğiniz için, oylamaya da biraz daha katilim olursa daha sağlıklı kararlar alinabilir sanirim.

Haydi arkadaşlar sandığa!

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
12 Nis 2016 14:36
Taypiee
Oyuncu

Avatar

Yaş: 39
Kayıt: 24 Ksm 2015
Mesajlar: 35

Teşekkür: 1

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
Taypiee
Oyuncu
Aile Sistemi ve .Aile komutu düzenlemesi Konu: Yanıt: Aile Sistemi ve .Aile komutu düzenlemesi
Alıntıyla Cevap Gönder
Pk bir karakterin içeri girdiğinde sadece tek kişiden atak alması da düzenlensin o zaman. İçeri giren arkadaşa dalan 5 tane mavi varsa ben de ailemdeki adamı korumak için heal atabilmeliyim

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
12 Nis 2016 14:50
Rhuandel
Bilge



Yaş: 35
Kayıt: 08 Arl 2010
Mesajlar: 436

Teşekkür: 66

Durumu: Çevrimdışı

Rhuandel
Bilge
Aile Sistemi ve .Aile komutu düzenlemesi Konu: Yanıt: Aile Sistemi ve .Aile komutu düzenlemesi
Alıntıyla Cevap Gönder
Pk karakterlerin gz içinde maviler kadar rahat olması zaten oyunun temeliyle çelişkili, pklarin guardlardan bir cekincesi kalmiyor bu şekilde. Pk olarak gz icerisindeki aile uyenizi koruyabiliyor olamamaniz gerekli bana göre.

Maviler çok kalabalık saldiriyorlarsa ki fazla sayida da kalmadilar serverda pek ala gz disina cekilebilirler vs. orasını benden çok daha iyi bilirsiniz zaten.

Bunun yerine o 1 mi harcayan arkadaşlar için başka bir özellik de getirilebilir gönül alma amacıyla.

Sadece gz icinde crim iken ankhlar bile reslemiyorken bir baskasi tarafindan rahatca reslenebilmek ya da heallanabilmek actionı kötü yönde etkiliyor.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
12 Nis 2016 16:08
satarik
Oyuncu

Avatar

Yaş: 39
Kayıt: 25 Mar 2016
Mesajlar: 17

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
satarik
Oyuncu
Aile Sistemi ve .Aile komutu düzenlemesi Konu: Yanıt: Aile Sistemi ve .Aile komutu düzenlemesi
Alıntıyla Cevap Gönder
Taypiee yazmış:
Pk bir karakterin içeri girdiğinde sadece tek kişiden atak alması da düzenlensin o zaman. İçeri giren arkadaşa dalan 5 tane mavi varsa ben de ailemdeki adamı korumak için heal atabilmeliyim


Zaten oyunu 20 kişi online olmadan actiona çıkmama üzerine kurmuşsunuz şuna bari ağlamayın ya

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
12 Nis 2016 19:20
Theseus
Sponsor

Avatar

Yaş: 35
Kayıt: 06 Ağu 2010
Mesajlar: 346
Cinsiyet: Erkek

Teşekkür: 17
Uyarı: 2

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
Theseus
Sponsor
Aile Sistemi ve .Aile komutu düzenlemesi Konu: Yanıt: Aile Sistemi ve .Aile komutu düzenlemesi
Alıntıyla Cevap Gönder
Atılmaması bence daha iyi zaten aileler 20 kişi falan, minimumda 5-10 kişi olmadna acti dönmüyor.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
12 Nis 2016 19:50
Rhuandel
Bilge



Yaş: 35
Kayıt: 08 Arl 2010
Mesajlar: 436

Teşekkür: 66

Durumu: Çevrimdışı

Rhuandel
Bilge
Aile Sistemi ve .Aile komutu düzenlemesi Konu: Yanıt: Aile Sistemi ve .Aile komutu düzenlemesi
Alıntıyla Cevap Gönder
satarik yazmış:
Taypiee yazmış:
Pk bir karakterin içeri girdiğinde sadece tek kişiden atak alması da düzenlensin o zaman. İçeri giren arkadaşa dalan 5 tane mavi varsa ben de ailemdeki adamı korumak için heal atabilmeliyim


Zaten oyunu 20 kişi online olmadan actiona çıkmama üzerine kurmuşsunuz şuna bari ağlamayın ya


Başlığı guild kavgasına dönüştürmeyin arkadaşlar lütfen, yöneticiler de ilgi gösterdi sağ olsunlar, tartişmasız sadece fikir belirterek sonuca vardıralım.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
12 Nis 2016 22:27
 
Bu forum kilitlendi: mesaj gönderemez, cevap yazamaz ya da başlıkları değiştiremezsiniz   Bu başlık kilitlendi: mesajları değiştiremez ya da cevap yazamazsınız  
1. sayfa (Toplam 1 sayfa) [ 8 mesaj ]  

 
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız