Aile Sistemi ve .Aile komutu düzenlemesi |
|
Yazar
Mesaj
Merhabalar,
İki adet önerim var bir tanesi ankette de belirttiğim bu aynı aileye mensup oyuncuların birbirlerine, criminal hatta pk olmaları halinde bile beneficial actlerinde crim durumuna geçmemeleri hakkında.
Serverda azalarak bitiyor olsa da hala bir mavi topluluk var tekil oyuncular ya da alt charlar bilmiyorum ama bu arkadaşlar gözünden bakıldığında kendisine attack vermiş bir pk ile gz içinde teke tek kapışabilecekken pknın diğer tüm aile üyeleri tarafından greater heal'a boğulması işi biraz değiştiriyor.
Herkesin o bahsettiği "pk olmanın yaptırımları"nın en başında gelen GZ içinde kısıtlanmalarını neredeyse hiçe indiren bir uygulama bu ve değiştirilmesi serverda mavi olarak oynamayı seçen ve gelecekte seçecek arkadaşlar için daha faydalı olur diye düşünüyorum.
Ek olarak belirtmek isterim ki ben de bu sebeple bir aile kurdum, kurmadım değil. Daha doğrusu tam olarak bu sebeple değil, çok sık öldüğümüz için aileye mensup mavi charlar tarafından rahatça reslenebilmek için. Fakat benim guildimin tam olarak parçası olmadığı o gerçek action için bu sistemin zararlı olduğunu düşünüyorum.
Diğer önerim ise .aile komutu kullandığımızda karşımıza çıkan menünün işlevini biraz arttırmak amaçlı. Bir aile üyesini aileden ihraç etmek istediğimizde target çıkması yerine ailedeki playerların listesi çıksa ve yanımızda olmasa da o üyeyi aileden çıkarabilsek daha iyi olur. Böylece ailemizde olmasını artık istemediğimiz birinin yanına gitme zorunluluğumuz bulunmadan nerede olursa olsun çıkarabiliriz.
Afrika Dahil.
Sevgiler ve Öpücükler
İki adet önerim var bir tanesi ankette de belirttiğim bu aynı aileye mensup oyuncuların birbirlerine, criminal hatta pk olmaları halinde bile beneficial actlerinde crim durumuna geçmemeleri hakkında.
Serverda azalarak bitiyor olsa da hala bir mavi topluluk var tekil oyuncular ya da alt charlar bilmiyorum ama bu arkadaşlar gözünden bakıldığında kendisine attack vermiş bir pk ile gz içinde teke tek kapışabilecekken pknın diğer tüm aile üyeleri tarafından greater heal'a boğulması işi biraz değiştiriyor.
Herkesin o bahsettiği "pk olmanın yaptırımları"nın en başında gelen GZ içinde kısıtlanmalarını neredeyse hiçe indiren bir uygulama bu ve değiştirilmesi serverda mavi olarak oynamayı seçen ve gelecekte seçecek arkadaşlar için daha faydalı olur diye düşünüyorum.
Ek olarak belirtmek isterim ki ben de bu sebeple bir aile kurdum, kurmadım değil. Daha doğrusu tam olarak bu sebeple değil, çok sık öldüğümüz için aileye mensup mavi charlar tarafından rahatça reslenebilmek için. Fakat benim guildimin tam olarak parçası olmadığı o gerçek action için bu sistemin zararlı olduğunu düşünüyorum.
Diğer önerim ise .aile komutu kullandığımızda karşımıza çıkan menünün işlevini biraz arttırmak amaçlı. Bir aile üyesini aileden ihraç etmek istediğimizde target çıkması yerine ailedeki playerların listesi çıksa ve yanımızda olmasa da o üyeyi aileden çıkarabilsek daha iyi olur. Böylece ailemizde olmasını artık istemediğimiz birinin yanına gitme zorunluluğumuz bulunmadan nerede olursa olsun çıkarabiliriz.
Afrika Dahil.
Sevgiler ve Öpücükler
Aile sistemi ile ilgili düşüncelerini paylaştığın için teşekkürler.
Bu sistemle ilgili arayüz güncellemesi ve yönetim kolaylığı getirecek güncelleme bu hafta sonu için planlandı.
PK karakterlere can basma ile ilgili olarak ise bu anket sonucunu dikkate alalım. Diğer oyuncular da fikirleri ile alacağımız karara ortak olabilirler.
Bu sistemle ilgili arayüz güncellemesi ve yönetim kolaylığı getirecek güncelleme bu hafta sonu için planlandı.
PK karakterlere can basma ile ilgili olarak ise bu anket sonucunu dikkate alalım. Diğer oyuncular da fikirleri ile alacağımız karara ortak olabilirler.
Pk karakterlerin gz içinde maviler kadar rahat olması zaten oyunun temeliyle çelişkili, pklarin guardlardan bir cekincesi kalmiyor bu şekilde. Pk olarak gz icerisindeki aile uyenizi koruyabiliyor olamamaniz gerekli bana göre.
Maviler çok kalabalık saldiriyorlarsa ki fazla sayida da kalmadilar serverda pek ala gz disina cekilebilirler vs. orasını benden çok daha iyi bilirsiniz zaten.
Bunun yerine o 1 mi harcayan arkadaşlar için başka bir özellik de getirilebilir gönül alma amacıyla.
Sadece gz icinde crim iken ankhlar bile reslemiyorken bir baskasi tarafindan rahatca reslenebilmek ya da heallanabilmek actionı kötü yönde etkiliyor.
Maviler çok kalabalık saldiriyorlarsa ki fazla sayida da kalmadilar serverda pek ala gz disina cekilebilirler vs. orasını benden çok daha iyi bilirsiniz zaten.
Bunun yerine o 1 mi harcayan arkadaşlar için başka bir özellik de getirilebilir gönül alma amacıyla.
Sadece gz icinde crim iken ankhlar bile reslemiyorken bir baskasi tarafindan rahatca reslenebilmek ya da heallanabilmek actionı kötü yönde etkiliyor.
1. sayfa (Toplam 1 sayfa) [ 8 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |