Greater Cure Potion Cure Şansı Sayfaya git: Önceki, 1, 2 |
|
Yazar
Mesaj
Bro bak şöyle açıklim ozaman action için kullanılan 3 sınıf savaşçı türü var.
1 - MAGE
2 - Warior
3 - Archer
Şimdi bu 3 grubunda içinde farklı gruplar var gelin bunları beraber inceleyelim ufakdan.
MAGE GRUBU
Necro - Mage ; Pwp de necro büyüleri sayesinde oldukça avantajlı olan bu skilin - yanı defancesinin çok güçsüz kalması bu nedenle özellikle actionlarda kolayca paket olabilmesi.
Warlock - Mage ; Warior + Mage karışımı olan bu combinasyon actiondada , pwp dede oldukça kullanışlı. Oynayışı zor ve ciddi derecede kaliteli itemler gerektiriyor charın dengesini ayarlamak için bu nedenle server doygunluk derecesine yaklaştığında bu combinasyondaki charları görebiliyoruz.
Tank Mage - Bu kombinasyonda anat heal parry skili kasılıyor mage chara int düşük tutularak dex ve str arttırılarak defance yapılması sağlanıyor , actionlarda en çok kullanışlı mage combinasyonu bu - leri ise pwp de çok kötü reg ve bandaj bitirmeye oynamak zorundasın ve 1 e 1 actionlarda gene çok kullanışsız. Atak yönü zayıf yani.
Ins Mage : Bu combinasyonda wres ins skili kasılarak takılardanda alınan speel damage bonusu sayesinde extra hasar vermek amaçlanıyor. Atak olarak çok kullanışlı olan bu combinasyon defancede necro mage kadar kötü deil , tank mage kadar iyi deil ortada bulunuyor.
Warior Grubu
Fenc Poi - Sw Poi - Bu charların amacı hızlı silahlarla sürekli damage çıkarmak , potion bitirmek olmayana zulmetmek. Genelde serverın başında iş yapan bu skiller eğer usta ellerin altında olduğunda pwp de ciddi sıkıntı yaratabiliyor. Bu karakterlere tactick kasılmıyor . Olumlu yanları damageye ihtiyaç duymadıklarından dex str def hit gibi propslarla charlarını ciddi tanklık derecesine getirmeleri, negatif yanları ise az hasar vermeleri .
MF - SW Armor grubu ; Bu skill combinasyonunda tactik kasılıp damage fullenmeye çalışılıyor. Silahın özelliğine göre 40 - 60 arası tek bir vuruşla damageler verilebiliyor. Olumlu yanları yüksek hasar vurmaları , zayıf yanları mana sıkıntısı olduğundan set çok önemli bu nedenle sağlam bir armorcu görmek istiyorsanız item çıkmasını beklemelisiniz + olarak tercih edilen silahların weepon speedlerinin düşük olması .
Diğer kombinasyonları açıklamama gerek yok.
ÖZET ; Bir çok kombinasyon ve skill var ultimayı farklı yapan çeşitlilik , binlerce farklı kombinasyon denenebilir takılarla skillerle yıllardır bunlar oynanmış ve denenmiş en başarılı olanlar ise günümüzde genelde görülen yaygın karakterler. Sen 10 yıl öncesine dönüp 1 poi vurup 60 healingi olan adamın ölümünü izlemek istiyorsan , isteme arkadaşım . Nostarji yapıcaksın diye action dengelerini katletmeyin.
1 - MAGE
2 - Warior
3 - Archer
Şimdi bu 3 grubunda içinde farklı gruplar var gelin bunları beraber inceleyelim ufakdan.
MAGE GRUBU
Necro - Mage ; Pwp de necro büyüleri sayesinde oldukça avantajlı olan bu skilin - yanı defancesinin çok güçsüz kalması bu nedenle özellikle actionlarda kolayca paket olabilmesi.
Warlock - Mage ; Warior + Mage karışımı olan bu combinasyon actiondada , pwp dede oldukça kullanışlı. Oynayışı zor ve ciddi derecede kaliteli itemler gerektiriyor charın dengesini ayarlamak için bu nedenle server doygunluk derecesine yaklaştığında bu combinasyondaki charları görebiliyoruz.
Tank Mage - Bu kombinasyonda anat heal parry skili kasılıyor mage chara int düşük tutularak dex ve str arttırılarak defance yapılması sağlanıyor , actionlarda en çok kullanışlı mage combinasyonu bu - leri ise pwp de çok kötü reg ve bandaj bitirmeye oynamak zorundasın ve 1 e 1 actionlarda gene çok kullanışsız. Atak yönü zayıf yani.
Ins Mage : Bu combinasyonda wres ins skili kasılarak takılardanda alınan speel damage bonusu sayesinde extra hasar vermek amaçlanıyor. Atak olarak çok kullanışlı olan bu combinasyon defancede necro mage kadar kötü deil , tank mage kadar iyi deil ortada bulunuyor.
Warior Grubu
Fenc Poi - Sw Poi - Bu charların amacı hızlı silahlarla sürekli damage çıkarmak , potion bitirmek olmayana zulmetmek. Genelde serverın başında iş yapan bu skiller eğer usta ellerin altında olduğunda pwp de ciddi sıkıntı yaratabiliyor. Bu karakterlere tactick kasılmıyor . Olumlu yanları damageye ihtiyaç duymadıklarından dex str def hit gibi propslarla charlarını ciddi tanklık derecesine getirmeleri, negatif yanları ise az hasar vermeleri .
MF - SW Armor grubu ; Bu skill combinasyonunda tactik kasılıp damage fullenmeye çalışılıyor. Silahın özelliğine göre 40 - 60 arası tek bir vuruşla damageler verilebiliyor. Olumlu yanları yüksek hasar vurmaları , zayıf yanları mana sıkıntısı olduğundan set çok önemli bu nedenle sağlam bir armorcu görmek istiyorsanız item çıkmasını beklemelisiniz + olarak tercih edilen silahların weepon speedlerinin düşük olması .
Diğer kombinasyonları açıklamama gerek yok.
ÖZET ; Bir çok kombinasyon ve skill var ultimayı farklı yapan çeşitlilik , binlerce farklı kombinasyon denenebilir takılarla skillerle yıllardır bunlar oynanmış ve denenmiş en başarılı olanlar ise günümüzde genelde görülen yaygın karakterler. Sen 10 yıl öncesine dönüp 1 poi vurup 60 healingi olan adamın ölümünü izlemek istiyorsan , isteme arkadaşım . Nostarji yapıcaksın diye action dengelerini katletmeyin.
Suanki oran gayet güzel. Eger bozulacaksa suanki cure ayarı poisoning skillini delete etsin. Inscription sdi bonusu da olmasın parry parrylemesin tactic damage artırmasın eva sdi vermesin. herkes 3-3 vursun. Cünkü tüm skiller max 2 saatte gm oluyor zaten bu mantıkta gidersek. Poiyi artık bi salın da oynayalım rahat rahat
2. sayfa (Toplam 2 sayfa) [ 13 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |