7 Kasım 2011 - Güncellemeler Sayfaya git: 1, 2, 3, 4, Sonraki |
Yazar
Mesaj
1. Major artifact şansı arttırıldı.
2. Çeşitli düzenlemeler yapıldı.
- Hell houndların harcadığı slotu 2'ye çıkardık.
- Guard Zone'da Poison büyüsünü savaşçı olmayan karakterler kullanamayacaktır.
- Bazı yaratıklar "Günün Yaratığı" gibi %50-%100 özellikle basılmış eşyalar verebilecektir. Bu yaratıklar % 0.5 ihtimalle sadece Ilshenar haritasında görülürler. Onları fark etmeniz kolay, etrafında dönen pırıltılar vardır :P
* * *
İyi oyunlar!

2. Çeşitli düzenlemeler yapıldı.
- Hell houndların harcadığı slotu 2'ye çıkardık.
- Guard Zone'da Poison büyüsünü savaşçı olmayan karakterler kullanamayacaktır.
- Bazı yaratıklar "Günün Yaratığı" gibi %50-%100 özellikle basılmış eşyalar verebilecektir. Bu yaratıklar % 0.5 ihtimalle sadece Ilshenar haritasında görülürler. Onları fark etmeniz kolay, etrafında dönen pırıltılar vardır :P
* * *
İyi oyunlar!
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): Seramana



eruseldarine yazmış:
Aynen ya kabak tadı verdi hersey tamerlar için yapılıyor. Craftlığı arka bahçe harici görenler craft oynamaktan gerçekten zevk alanlar feci derecede mağdur ediliyor. Adam 10 dakka df dönüyor barbeddan çıkartması hayal parçayı getirip önüme koyuyor.

eruseldarine yazmış:
Elde edeceğin bir runic sewing kit ile bunu kıyaslayabilir misin?
Bir de neden acaba farklı görüşlere saygı duymuyoruz? Herkes craft oynamak zorunda mı? Birkaç bilgi;
- Binde 5 ihtimal paragon ihtimalinin yarısıdır.
- Bir yaratık paragonsa veya Felucca-Malas haritasında ise bu şekilde dönüşüm gerçekleştiremez.
- Her çıkan item sizin istediğiniz olmaz (runicten en büyük farkı budur)
- Üstelik her zaman 5 props da çıkmaz. Genelde 2-3 dür.
Günün yaratığı sanki çok mu kasılıyor? Onun ihtimali de yüzde 5!
Saygılarımla...




tabi ki herkes craft kasmak zorunda değil. ama bu oyunda bütün karakterlerin birbirine bağlı olduğunu düşünecek olursak craftların değerini yitirdiğini söyleyebilirim. zira serverda en çok runic basan guild olarak bir yere geldiğimiz söylenemez. ilshenar da paragondan yürüyemiyorum. bir şeyleri geliştirirken doğal habitatı da bozmamak gerekir. blood da bir koridorda dün öğlen 8 tane paragonu üst üste arada hiç normal blood yokken kestik.
kısacası bu kadar minor düşmesi filan. günün yaratığı. df. şimdi üstüne yenilik. bence dengeler bozuluyor.
bu yaptıklarının hepsi crafta vurdu. craft için ne yaptık peki ? 3 tane bod kolay 100 tane bod zor hale getirdik. (tam tersi olması gerekirken).
ayrıca o ünlemi gerçekten yakıştıramadım ve kırıldım. uzatmak istemiyorum. bundan sonra yerimi bilirim.
kısacası bu kadar minor düşmesi filan. günün yaratığı. df. şimdi üstüne yenilik. bence dengeler bozuluyor.
bu yaptıklarının hepsi crafta vurdu. craft için ne yaptık peki ? 3 tane bod kolay 100 tane bod zor hale getirdik. (tam tersi olması gerekirken).
ayrıca o ünlemi gerçekten yakıştıramadım ve kırıldım. uzatmak istemiyorum. bundan sonra yerimi bilirim.

1. sayfa (Toplam 4 sayfa) [ 34 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |