13 Şubat 2021 - Güncellemeler |
Yazar
Mesaj
Değerli oyuncularımız, sunucumuz Kaos'u geliştirmeye devam ediyoruz.
Katil Düzenlemeleri
1- Kill düşme süresi 40 saat olarak ayarlanmıştır.
2- 5 kill üzerindeki oyuncular eşya başına daha çok sigorta (insure) parası verecektir. 25 kill ve üzerine eriştiğinde eşya başına iki kat ödemiş olacak.
3- 50 kill ve üzerindeki oyuncular öldükleri zaman 20 dakika geçerli %33 yetenek kaybı yaşayacaktır.
4- 100 kill ve üzerindeki oyuncular öldükleri zaman 20 dakika boyunca tekrar canlanamayacaktır.
2- Oyuna [PK komutu eklenmiştir.
Bu komut yardımıyla, yukarıda sayılan kurallardan aktif olanlar görüntülenebilecektir.
Ayrıca PK oyunculara, Kill sayılarını hızla 5'e düşürebilmeleri için Masumiyet Ahtı eklenmiştir. Bir PK oyuncu, 2 gün boyunca kimseyi öldürmeme sözü verir ve bunu gerçekleştirirse kill sayısı 5'e düşecektir.
Diğer Güncellemeler
Zindan Kaçış Noktaları: Zindanlara her seviyeye bir ya da iki tane kaçış noktası eklenmiştir. Katil ve suçlu durumda olmayan karakterler, hiçbir kısıtlama olmaksızın bu geçiş kapılarından doğrudan şehre kaçabileceklerdir. Kaçış noktaları genellikle zindanın en yakın olduğu şehre götürmektedir.
Geliştirilebilir Hayvanlar: Geliştirilebilir hayvanlar oyunculara belli bir hasar verecektir. Bu hasar tarafımızdan limitlenmiştir (Max = 10).
İyi oyunlar!
Katil Düzenlemeleri
1- Kill düşme süresi 40 saat olarak ayarlanmıştır.
2- 5 kill üzerindeki oyuncular eşya başına daha çok sigorta (insure) parası verecektir. 25 kill ve üzerine eriştiğinde eşya başına iki kat ödemiş olacak.
3- 50 kill ve üzerindeki oyuncular öldükleri zaman 20 dakika geçerli %33 yetenek kaybı yaşayacaktır.
4- 100 kill ve üzerindeki oyuncular öldükleri zaman 20 dakika boyunca tekrar canlanamayacaktır.
2- Oyuna [PK komutu eklenmiştir.
Bu komut yardımıyla, yukarıda sayılan kurallardan aktif olanlar görüntülenebilecektir.
Ayrıca PK oyunculara, Kill sayılarını hızla 5'e düşürebilmeleri için Masumiyet Ahtı eklenmiştir. Bir PK oyuncu, 2 gün boyunca kimseyi öldürmeme sözü verir ve bunu gerçekleştirirse kill sayısı 5'e düşecektir.
Diğer Güncellemeler
Zindan Kaçış Noktaları: Zindanlara her seviyeye bir ya da iki tane kaçış noktası eklenmiştir. Katil ve suçlu durumda olmayan karakterler, hiçbir kısıtlama olmaksızın bu geçiş kapılarından doğrudan şehre kaçabileceklerdir. Kaçış noktaları genellikle zindanın en yakın olduğu şehre götürmektedir.
Geliştirilebilir Hayvanlar: Geliştirilebilir hayvanlar oyunculara belli bir hasar verecektir. Bu hasar tarafımızdan limitlenmiştir (Max = 10).
İyi oyunlar!
Güncellemeler - 2
Seviye Sistemi
Savaşçı/Büyücü/Okçu sınıfı üyeleri, tıpkı Eğitmenlik sınıfındakiler gibi her seviye atladıklarında 1 yetenek geliştirme puanı kazanacaklar. Kazandıkları bu puanlarla tarafımızdan belirlenmiş bazı yeteneklerini [seviye komutu ile geliştirebilecekler.
Tılsımlar
Oyuna, oyuncuların giyinip kullanabilecekleri tılsım eşyalar eklenmiştir. Bu eşyalar zindan efendilerinden düşmektedir. Tılsımlar, tıpkı yüzük, bileklik gibi özellik veren eşyadır.
Her eşyanın ait olduğu sınıfı, giyebilmek için gerekli bir seviyesi ve alabileceği özellik sayısını ifade eden slotu vardır.
Slotlar, yine zindan efendilerinden düşen Runic Tablet aracılığı ile doldurulmaktadır. Bunun için tılsım çantanızdayken iki defa tıklanmalı ve runic tablet işaretlenmelidir.
Böylelikle o özellik, tılsıma eklenir. Özelliğin değerine etki eden bir faktör yoktur. Sonuç kötü de olabilir, iyi de. Bu tamamen şans.
Dayanıklılık Eklenen Eşyalar
Yüzük, bileklik, kolye, tılsım türü eşyalara dayanıklılık (durability) eklenmiştir. Yani bu eşyalar aldığınız hasarlarla dayanıklılığını kaybedebilir, hatta silinebilir. Hasarlı eşyalar Tinker's Tool ile tamir edilir.
İyi oyunlar
Seviye Sistemi
Savaşçı/Büyücü/Okçu sınıfı üyeleri, tıpkı Eğitmenlik sınıfındakiler gibi her seviye atladıklarında 1 yetenek geliştirme puanı kazanacaklar. Kazandıkları bu puanlarla tarafımızdan belirlenmiş bazı yeteneklerini [seviye komutu ile geliştirebilecekler.
Tılsımlar
Oyuna, oyuncuların giyinip kullanabilecekleri tılsım eşyalar eklenmiştir. Bu eşyalar zindan efendilerinden düşmektedir. Tılsımlar, tıpkı yüzük, bileklik gibi özellik veren eşyadır.
Her eşyanın ait olduğu sınıfı, giyebilmek için gerekli bir seviyesi ve alabileceği özellik sayısını ifade eden slotu vardır.
Slotlar, yine zindan efendilerinden düşen Runic Tablet aracılığı ile doldurulmaktadır. Bunun için tılsım çantanızdayken iki defa tıklanmalı ve runic tablet işaretlenmelidir.
Böylelikle o özellik, tılsıma eklenir. Özelliğin değerine etki eden bir faktör yoktur. Sonuç kötü de olabilir, iyi de. Bu tamamen şans.
Dayanıklılık Eklenen Eşyalar
Yüzük, bileklik, kolye, tılsım türü eşyalara dayanıklılık (durability) eklenmiştir. Yani bu eşyalar aldığınız hasarlarla dayanıklılığını kaybedebilir, hatta silinebilir. Hasarlı eşyalar Tinker's Tool ile tamir edilir.
İyi oyunlar
1. sayfa (Toplam 1 sayfa) [ 2 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |