World of UO: Efsaneler Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, Sonraki |
Yazar
Mesaj
bi de yıllar yıllar önce dark venue diye bi yerde oynarken pk lar feluca malas ileshar her yere gidebiliyorlardı doom dungeon hariç her yerde atak yapabiliyorlardı adamları sadece felucaya hapsedip sonra hiç heycanı yok herkez craft tamer kasıyo demenin bi anlamı yok pk lara özgürlük






bodcu sistemi eskisi kadar kolay olmayacaksa super bence. ben her turlu tamer char acarim oynarim. item duserse satarim. benim olayim bu. craft yada warrior yada mage oynamam daha dogrusu oynamayi beceremiyorum. item ve para serverda ne kadar az olursa o kadar kiymetli olur kanaatindeyim. birde degerli binekler az olsun herkesin altinda binek gormeyelim mumkunse. tesekkurler.

Discovery yazmış:
Düşüncelerine saygı duyuyorum ama çok boş konuşmuşsun. Sen craft oynayamıyorsun diye crafta çıkan paraları itemleri konuşuyorsun. Bende tame oynamayı sevmiyorum kardeş nasıl olacak? Binekler az olsun bilmem ne sırf posta yazmak için yazmışsın. Rare diye bir binek normalde zaten yok. Bu sonradan çıkartılan bir şey. Ne zamandır oynuyorsun bilmiyorum fakat olay şundan ibaret. Her zaman bodcular kasılır ve çıkan itemleri ve paraları zaten venüs hiç etti tabi sen anlamadığın için laf olsun diye yazmışsın. Anlayacağın kardeşim yanlış düşünceler :)

Schwarz yazmış:
Kesinlikle haklisin kardesim, oyundan sizin yuzde biriniz kadar anlamiyorum, bu konuda ciddiyim.
ben bu oyuna turkiye de yeni populer olmaya basladigi zamanlar basladim. mage denedim beceremedim, warrior denedim olmadi. craft zaten benim elime hic yakismadi. tamer benim icin oynamasi en ideal class oldugu icin sectim. ben ilk basladigim zamanlarda skill kasmaktan tut, item cikartmak cok buyuk emek istiyordu. eskisi kadar cok zamanimiz yok herkes isinde gucunde, aksamlari girecek iki action yapacak da oyundan zevk alacak ve bunun icinde item silah falan filan kastirmak istemiyor. bodcu sistemini belki de tam olarak bilmedigim icin bu kadar on yargi ile yaklasiyorum. belki de bende bodcu kassam cok severek yapicam. ama benim soylemek istedigim sey, herkesin her turlu karakteri var artik. kimse kimseye muhtac degil. herkes craftindan tut, mage ine, warrior indan tamerina, hatta paragon kasalari acacak lockpick kasili karakter bile barindiriyor bunyesinde. eger skill kasmak zorlassa, eskisi gibi newbie area olmasa, itemlar silahlar havada ucusmasa, hersey daha zevkli olur diye dusunuyorum. tek basina gidip ejder tamelemek degil de en az 5 kisi gidip tamelemek daha zevkli geliyor bana.
butun bu soylediklerimin gerceklesmesinin hayalden oteye gidemeyecek olmasi, ultima oyuncularinin yas ortalamasinin cok yuksek olmasi, is guc aile sahibi olmus olmalari, eskisi kadar zaman ayiramamalari gibi etkenlere dayaniyor.
ultimaya eklenen her yenilik oyunu daha oynanir bir hale getirdi ama ayni zamanda eski zevkide yavas yavas alip goturdu.
Herkese yeni server da basarilar dilerim. umarim bu kardesinize de rune book konusunda rune yardiminda bulunursunuz. :) :)

Geçmişe özlem duyanlardan olarak söylüyorum; şu anda oyunculara öyle kolaylaştırmalar yapıldı ki verilen bu tavizler oyuncuları çok daha kolay bir düzene alıştırdı. Bu oyunu bilenlerin yaş ortalamasının yüksek olması, çoğunun evli ve çocuklu olması, iş stresine sahip olması gibi nedenlerle sayımız epey azaldı. Bu kişiler de haklı olarak en kolay olanı seçiyorlar.
Yoksa tabiki en zevkli ultima oyuncuların birbirine ihtiyacı olduğu, herkesin her şey olmadığı ultimadır.
Yoksa tabiki en zevkli ultima oyuncuların birbirine ihtiyacı olduğu, herkesin her şey olmadığı ultimadır.

Venus yazmış:
inscription kasip brit bankada recall satardik, mage karakterle reslenmek isteyenleri reslerdik. brit kopru actionlarinda abartisiz 200 kisi birbirine girerdi. klan haricinde bir pk nin pesinden onlarca mavi kosardi. guzel gunlerdi. ama ne yazik ki eskisi gibi olmasi artik imkansiz.


fredyshroud yazmış:
Uyarı için teşekkürler. Sunucunun nasıl bir yer olacağı zaten kararlaştırıldı. Oyuncuların önerileri bu tabanı şekillendirebilir ancak uygulanıp uygulanmaması tamamen konsepte uygunluğuna bağlı...
Bir örnek verelim: World of UO 2019'da bodcu sistemi olmayacağı söylendi. Bu durumda bodcu olması ile ilgili öneriler değerlendirilmez. Ancak bodların nasıl elde edileceği ile ilgili öneriler dikkate alınabilir.


4. sayfa (Toplam 7 sayfa) [ 61 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |