Bir Haftanın Ardından
Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, 4, 5, 6, Sonraki

Ultima Online Forum -> Duyurular
 
Yazar
Mesaj
altugturgut2
Sponsor



Yaş: 40
Kayıt: 12 Arl 2016
Mesajlar: 243
Cinsiyet: Erkek
Nerden: Ankara

Teşekkür: 12

Durumu: Çevrimdışı

altugturgut2
Sponsor
Bir Haftanın Ardından Konu: Yanıt: Bir Haftanın Ardından
Alıntıyla Cevap Gönder
EdwardNewgate yazmış:
-Ankh dungeon'a zaten eklenmiş hali hazırda 4 spawn var bunun fazlasına gerek yok gidin blood kasın meer kasın bunun için gereksiz bir ağlama görüyorum 2 gündür.

-Bunun yanı sıra evin içine kal ort olabilmek çok saçma ve gereksiz madem öyle birşey var sphere sunucu ayarları gibi burada da dungeon içinden gate açalım kal ort olalım bu biraz ucu açık kalıyor malesef etraflıca düşünülünce akla ve mantığa uymadığını göreceksiniz.

-Pırıltılı yaratıklarının spawnlarının çok çok düşürülmesi veya kaldırılması taraftarıyım çünkü server başı olmasına rağmen efsane uçuk itemlar ortalıkta dolanıyor ve bunların dropları sadece pırıltılı yaratıklar sayesinde. (örneğin kaldaşım UnruLy Evil'in ringi def 11 str 5 hit 11 int 5 dex 5 gibi)

-Birde Hell Houndların nerf yemesi durumu; yiyecekse bir an önce yapılsın, yemeyecekse de bilelim biz de Hell Houndlarımızı alalım keyfimize bakalım.

-Son olarak yaratık spawn süreleri oldukça kısa bu kadar seri ve herkesin rahatça kasabildiği ortam kalabalığın hiç bir önem taşımamasına sebep oluyor her ne kadar ancient lich'te kuyruk olduğu söylensede tekil olarak blood dönmek çok zor oluyor daha turu dönmeden yol üzerinde ki herşey tekrar spawn olmuş oluyor bu normal bir durum değil. Biraz ağırdan almamıza da olanak sağlayacağından spawn sürelerinin kısaltılması iyi bir adım olacaktır.

Teşekkürler iyi forumlar.


+1

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
07 Arl 2017 19:20
altugturgut2
Sponsor



Yaş: 40
Kayıt: 12 Arl 2016
Mesajlar: 243
Cinsiyet: Erkek
Nerden: Ankara

Teşekkür: 12

Durumu: Çevrimdışı

altugturgut2
Sponsor
Bir Haftanın Ardından Konu: Yanıt: Bir Haftanın Ardından
Alıntıyla Cevap Gönder
Venus yazmış:

.
.
.
.

- Eve recall olunabilmesi,
.
.
.
.



Buna katılmadığımı bildirmek isterim. O zaman eski günlerde olduğu gibi dungeonlarada gate açılsın recall olunabilsin.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
07 Arl 2017 19:23
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): EdwardNewgate

assist
Sponsor

Avatar

Yaş: 40
Kayıt: 19 Ksm 2017
Mesajlar: 582

Teşekkür: 59
Uyarı: 1

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
assist
Sponsor
Bir Haftanın Ardından Konu: Yanıt: Bir Haftanın Ardından
Alıntıyla Cevap Gönder
Öncelikle arkadaşlar birşeye itiraz ederken itirazınızın dayanak noktasını alakasız saçma şeyler üzerine dayandırmayın lütfen.
Mesela evlere recall olunmasını istemiyor olabilirsiniz. Bunun sebebini açıklarken eve recall olunması saçma çünkü eve recall olunca şöyle olur böyle olur gibi açıklayabilirsiniz. Eve recall olunuyo o zaman dungeonlara da olalım saçma ve alakasız bir şey.
Venusun bu tip kararlar verirken önce yapılan itirazlardaki mantığı değerlendirmesini öneririm.

Şimdi eleştirilerime geliyorum.

1- 100 den sonra skill kasılması bs ve tailor dışındaki karakterler için neden zorlaştırılmış durumda? Bu elektrik yakıp gereksiz macrocularla serverı şişirmek dışında ne gibi bi fayda sağlayacak? Bi skili 10 dakikada 120 yapmak ile 3 günde yapmak arasındaki fark nedir? Zaten ps zor düşüyor. Bu skili kasarken karakterleri actiondan uzak tutmanın dışında birşey sağlamaz.

2- Server çok sıkıcı. Herkesin altında unicorn ki rin, arkasında dragon ww ancient kasıyor. İnsanlar işlerinden evlerine gelince bu aktiviteleri burunlarından geliyor. Mesele ancient spawnlarını arttırmak değil başka alternatifler düşünmek bence.

3- Daha önce defalarca yazıldı. İtem kalitesini düşürmek, iyi itemlerin çıkmasını zor kılmak servera hiçbir katkı sağlamıyor. İnsanları dungeonlarda df de terzi bs leriyle saatlerce vakit harcamaya itiyor. İnsanları bir an önce actiona kazandırmak gerekli. Action aylarca yapılmasını sağlamak adına PS düşmesi zorlaştırılabilir. Ama bunu bi dengeyle yapmanız lazım. Peynir ekmek gibi 120 SW Fence MF düşerken 120 parry düşmesini milyonda bir yapmamalısınız. 100 lerce 120 eva düşerken 120 resist düşmesini zulüm haline getirmemelisiniz. Denge unsuru hiçbir zaman kaybolmamalı.

Aklıma geldikçe bu post altında eklemelerde bulunurum. Herkese iyi düşünmeler.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
07 Arl 2017 19:35
TopTen
Sponsor

Avatar

Yaş: 40
Kayıt: 28 Nis 2016
Mesajlar: 114

Teşekkür: 1

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
TopTen
Sponsor
Bir Haftanın Ardından Konu: Yanıt: Bir Haftanın Ardından
Alıntıyla Cevap Gönder
EdwardNewgate yazmış:
-Ankh dungeon'a zaten eklenmiş hali hazırda 4 spawn var bunun fazlasına gerek yok gidin blood kasın meer kasın bunun için gereksiz bir ağlama görüyorum 2 gündür.

-Bunun yanı sıra evin içine kal ort olabilmek çok saçma ve gereksiz madem öyle birşey var sphere sunucu ayarları gibi burada da dungeon içinden gate açalım kal ort olalım bu biraz ucu açık kalıyor malesef etraflıca düşünülünce akla ve mantığa uymadığını göreceksiniz.

-Pırıltılı yaratıklarının spawnlarının çok çok düşürülmesi veya kaldırılması taraftarıyım çünkü server başı olmasına rağmen efsane uçuk itemlar ortalıkta dolanıyor ve bunların dropları sadece pırıltılı yaratıklar sayesinde. (örneğin kaldaşım UnruLy Evil'in ringi def 11 str 5 hit 11 int 5 dex 5 gibi)

Teşekkürler iyi forumlar.



Aynen katılıyorum dediklerine kardeşim.

-Sadece Ankh Dungeon yok arkadaşlar tamam lootu daha iyi falan diyebilirsiniz de mapde bir tek orası mı var kasabileceğiniz zaten pırıltılı yaratıklar arkadaşın da dediği gibi böyle çıkarsa 15 gün sonra doyuma ulaşırsınız kuyruk falan kalmaz. biraz çile çekin kuyruk bekleyin bunlar basit şeyler. sonuçta herkesin şartları aynı bu konularda. Yani pırıltı kalkmalıydı geç bile kalındı, herkes item çıkarmaya uğraşsın. başka türlü 3. ayımızda server doyuma ulaşacak. ekstra spawn noktaları koyulmasındansa da hali hazırda bulunan blood dungeona, skeletal dragonlara, meerlara yönelebilirsinsiz. yukarda da söylendiği gibi spawn süreleri de çok kısa bu sayede çoğu kişi meer ve ancient lichte kastığı için diğer yerlerde kasan azınlık zorlanıyor. Kuyruk bekliyoruz diyeceğinize oralara yardım edin. Sonuçta bu bi rp server. Yardımlaşa yardımlaşa kasın. Yarışarak değil.

-Evin içine kalort olunması çok saçma değil mi bununla ilgili bir anket yapıldıysa çok üzülürüm kaçırdığıma çünkü ingame i gerçekten kötü anlamda etkiler. Şöyle düşünün en basitinden ingot kasan adamlar daha rahat kasacaklar, aman evimi bulacaklar, tuzak kuracaklar korkusuyla değil. Ben kendim de ingot deri kasıyorum ve diğer kasanları kesmekle uğraşmıyorum. Benim işime gelir böyle birşey bu konuda ama uygun değil işte. Oyunun ruhu bu değil. Biraz tetikte olacaksın.Server uzun ömürlü olsun dendikçe kolaylaşıyor anlamadım. Bir ikinci örnek de; actionın döndüğü bir yerde eviniz olsun tüm guildcek eve girin etrafı görün planınızı yapın ondan sonra çıkın oh ne ala. Normalde böyle mi köprüye açılan bir gate e girdiğin zaman hissettiğin o duygular yaşanmayacak. öyle tetikte olman gerekmeyecek. Nerde kaldı action ruhu. Yine diyorum nerde bu oyunun ruhu ???

Biraz sonuçlarını düşünerek kararlar alın lütfen. Bu yola niye çıktık unutmayın. Biraz da Sphere serverlara göz atın mesela. Ordaki yaş ortalaması da çok yüksek ama kimse aman ben öyle aylarca yıllarca kasamam demiyor ve bir Nebulaya bakın bir Revo ya bakın kaç zamandır açık, kaç zamandır insanlar kasıyor ve bir daha bakın loot kalitesi artsın çıkan para artsın falan demiyordur zannımca.

İyi forumlar. İyi akşamlar.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
07 Arl 2017 19:41
altugturgut2
Sponsor



Yaş: 40
Kayıt: 12 Arl 2016
Mesajlar: 243
Cinsiyet: Erkek
Nerden: Ankara

Teşekkür: 12

Durumu: Çevrimdışı

altugturgut2
Sponsor
Bir Haftanın Ardından Konu: Yanıt: Bir Haftanın Ardından
Alıntıyla Cevap Gönder
assist yazmış:
Öncelikle arkadaşlar birşeye itiraz ederken itirazınızın dayanak noktasını alakasız saçma şeyler üzerine dayandırmayın lütfen.
Mesela evlere recall olunmasını istemiyor olabilirsiniz. Bunun sebebini açıklarken eve recall olunması saçma çünkü eve recall olunca şöyle olur böyle olur gibi açıklayabilirsiniz. Eve recall olunuyo o zaman dungeonlara da olalım saçma ve alakasız bir şey.
Venusun bu tip kararlar verirken önce yapılan itirazlardaki mantığı değerlendirmesini öneririm.

Şimdi eleştirilerime geliyorum.

1- 100 den sonra skill kasılması bs ve tailor dışındaki karakterler için neden zorlaştırılmış durumda? Bu elektrik yakıp gereksiz macrocularla serverı şişirmek dışında ne gibi bi fayda sağlayacak? Bi skili 10 dakikada 120 yapmak ile 3 günde yapmak arasındaki fark nedir? Zaten ps zor düşüyor. Bu skili kasarken karakterleri actiondan uzak tutmanın dışında birşey sağlamaz.

2- Server çok sıkıcı. Herkesin altında unicorn ki rin, arkasında dragon ww ancient kasıyor. İnsanlar işlerinden evlerine gelince bu aktiviteleri burunlarından geliyor. Mesele ancient spawnlarını arttırmak değil başka alternatifler düşünmek bence.

3- Daha önce defalarca yazıldı. İtem kalitesini düşürmek, iyi itemlerin çıkmasını zor kılmak servera hiçbir katkı sağlamıyor. İnsanları dungeonlarda df de terzi bs leriyle saatlerce vakit harcamaya itiyor. İnsanları bir an önce actiona kazandırmak gerekli. Action aylarca yapılmasını sağlamak adına PS düşmesi zorlaştırılabilir. Ama bunu bi dengeyle yapmanız lazım. Peynir ekmek gibi 120 SW Fence MF düşerken 120 parry düşmesini milyonda bir yapmamalısınız. 100 lerce 120 eva düşerken 120 resist düşmesini zulüm haline getirmemelisiniz. Denge unsuru hiçbir zaman kaybolmamalı.

Aklıma geldikçe bu post altında eklemelerde bulunurum. Herkese iyi düşünmeler.


Cevaben yazıyorum ;

Eve recall olmak kafam rahat sabah akşam macro ile dağlardan taşlardan maden kasayım, gideyim zavallı koyunları öldürüp yünlerini toplayayım veya yaban hayvanları avlayıp derisini biriktireyim demek.

Kimse o kadar rahat olmamalı. Rahat mı olmak istiyorsun Gideceksin sur alacaksın ve surun içinde rahatça kasacaksın...

Dungeonlar içine gate açılması da aksiyonu zevklendirecek bir durum. Bir kapıdan ben geliyorum hazırlıklı olun demek var birde hani evde oturursun da pat diye zilin çalar gider kapıyı bir açarsın ki misafir gelmiş. Hemen don paça toplamaya çalışırsın işte bu durum altardan bir gate açılıp ve içinden onlarca kişinin içeri hücum etmesi gibidir :) Wuuuu eskiler ne iyidi :)

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
07 Arl 2017 19:49
mellon
Deneyimli Oyuncu



Yaş: 38
Kayıt: 21 Ekm 2015
Mesajlar: 148

Teşekkür: 17
Uyarı: 1

Durumu: Çevrimdışı

mellon
Deneyimli Oyuncu
Bir Haftanın Ardından Konu: Yanıt: Bir Haftanın Ardından
Alıntıyla Cevap Gönder
Sponsor sisteminde; kit, tongs ve kürek olacak mı acaba ?

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
07 Arl 2017 19:54
Havoc
Uzman



Yaş: 40
Kayıt: 10 Oca 2011
Mesajlar: 161
Cinsiyet: Erkek

Teşekkür: 12

Durumu: Çevrimdışı

Havoc
Uzman
Bir Haftanın Ardından Konu: Yanıt: Bir Haftanın Ardından
Alıntıyla Cevap Gönder
- Lich yerine meer blood gibi yaratıklar kasın önermesinde mantık aramaya gerek yok ( Famelerinin farklı olduğunu bildiğinizi varsayıyorum)
-Evlere recall olunması sadece makrocularını korumak isteyen reelci tayfa için yapıldığı için karşıyım
- Pırıltılı moblar kalsın böylelikle 6. ayında actiona çıkan arkadaşları daha erken oyuna dahil edebiliriz.
- Oyundaki enflasyonun çok olması serverın ömrünü etkilemez ( Bug abuse olmadıkça)

Lütfen artık insanların üstünü başını tamamlayıp actiona çıkmasını engelleyip serverları baltalamayın, kasan ile kasmayan arasında fark olsun diyorsanız(ki haklısınız) 4 props itemlar kolayca elde edilebilir ,5 propslar ise zor olsun.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
07 Arl 2017 20:09
Venus
World of UO



Yaş: 40
Kayıt: 18 Arl 2006
Mesajlar: 4,462

Teşekkür: 625

Durumu: Çevrimdışı

Venus
World of UO
Bir Haftanın Ardından Konu: Yanıt: Bir Haftanın Ardından
Alıntıyla Cevap Gönder
Kademeli PS sisteminden vazgeçilmemelidir, aksi takdirde 105-110 ve 115'in bir anlamı kalmayacaktır.

Pırıltılı yaratıklardan da vazgeçilmeyecektir. Çünkü pırıltı kaldırılacaksa bu sunucu açılmadan önce kararlaştırılıp yapılacaktı.

İki konuda kararsızlık var, bunlarla ilgili anket açılacaktır.

- Eve ışınlanılabilmeli mi?

- Hell Hound bonusu düşürülmeli mi?

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger  
07 Arl 2017 20:14
kunya
Deneyimli Oyuncu

Avatar

Yaş: 40
Kayıt: 10 Ağu 2010
Mesajlar: 111

Teşekkür: 3

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
kunya
Deneyimli Oyuncu
Bir Haftanın Ardından Konu: Yanıt: Bir Haftanın Ardından
Alıntıyla Cevap Gönder
Çapınıza uygun cümleler kurup beni size bazı şeyleri açıklama zorluğundan kurtardığınız için teşekkürü borç biliyor binlerce bodcu kasma serüveninizde başarılar diliyorum

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
07 Arl 2017 20:15
williamsburg
Efsane



Kayıt: 24 Oca 2012
Mesajlar: 825
Cinsiyet: Erkek

Teşekkür: 64

Durumu: Çevrimdışı

williamsburg
Efsane
Bir Haftanın Ardından Konu: Yanıt: Bir Haftanın Ardından
Alıntıyla Cevap Gönder
Eve recall olunabilmesi actionu öldüren bir hareket olmuş bence.

Ancient lich spawnları nasıl çoklaştırıldıysa başka dungeonlardaki balron, ancient wyrm vb yaratıklara ekstra spawn yeri oluşturulabilir(çok fazla olmamakla beraber).

Mümkünse daha fazla iyi item alabileceğimiz etkinlik vs getirmeyin keza gayet güzel item çıkartıyoruz. 2 gün önce çıkarttığım bowu zaten foruma koymuştum satılık bölümünden bakabilirsiniz. Bu tür şeyleri pırıltı veya paragonlardan çıkartabiliyorsak ekstraya gerek yok bence.

10 ve 25 luck veren robelerin görevi olsun ancak fazladan luck vermelerine hiç gerek yok. Bu robelere güzel birer renk ayarlarsınız ve bizim için güzel bir ödül olur.

Hell houndları her gün yazmamıza rağmen unutmanız da bize çok güzel bir mesaj oldu doğrusu. Ben de kullanıyorum ancak çok güçlüler ve bu gücü hak etmiyorlar bence.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger  
07 Arl 2017 20:17, Değiştirme: 07 Arl 2017 20:18 (Toplamda 1 kere)
 
Bu forum kilitlendi: mesaj gönderemez, cevap yazamaz ya da başlıkları değiştiremezsiniz   Bu başlık kilitlendi: mesajları değiştiremez ya da cevap yazamazsınız Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, 4, 5, 6, Sonraki
3. sayfa (Toplam 6 sayfa) [ 53 mesaj ]  

 
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız