Bulduğunuz Hatalar (Tek Başlık) Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, 4 ... 7, 8, 9, Sonraki |
Yazar
Mesaj
Yeni sürüme uygun hazine haritaları ve koordinatlar gerekiyor. Mevcut hazine haritalarında bu koordinatlar yok.
Destard, Despise, Deceit, Hythloth, Fire Dungeon, Ice Dungeon, Brit Moongate, Ankh Dungeon (giriş ve lichlerin olduğu yere) ve Lakeshire'da reslenme yerleri yok.
Vendorlarda satılan reg miktarları vs. çok az, bazılarında 20'şer tane var artırılmalı. Reg poşetleri yok.
Hide olarak yürümek için, hide olduktan sonra skill delay bekleyip stealth tıklamak gerekiyor. Hide olarak 20 adım attıktan sonra hideden çıkıyor.
Skeletal Dragon, Ancient Lich gibi yaratıklar petlere revenant atıyor. Bazen yaratıklar öldükten sonra öylece bekliyor.
Strength Bonus ve Strength farklı şeyler. Eski sürümde Totem net 30 hp veriyor, ama burada 10 hp veriyor. Yani bu sürümle birlikte Strength Bonus ve Strength eşitlenmiş oldu. Yeni sürüme geçmek istiyorsak, özelliklerini kabulleneceğiz. Hem yeni sürüme geçip, hemde eski özelliklerle oynamayı istemek mantıksız geliyor. Sayın Venus, yeni sürümün tüm özelliklerini açıklayabilirseniz çok faydalı olacak.
Bershka yazmış:
Orjinal özelliklerinde değil, sadece düz binek olarak eklendiğinden 1 slot ayarladım.
Theodore Rushwell, yazındaki farklılıkları araştıralım. Yalnız yeni clientler her zaman eskisinin hatalarını gidermek ve geliştirmek için yapılır. Saydıklarından bazıları avantaj olabilir.
hakanb paylaşım için teşekkürler. SUMMON etme özelliği bizden kaynaklı. Peacemaking ise bahsedildiği gibi işe heyecan katmak, biraz zorlaştırmak amaçlı ve olması gereken bana göre.
Shockwave yazmış:
Sunucumuz AOS seçimli olduğundan Gargoyle ırkı olarak başlayamazsın, dolayısıyla o kısım kullanılamaz (Üst sürüme geçene kadar kapatılacak).
Paralar epey düşürüldü (fark ettiğiniz gibi), arttırılmasını düşündüğünüz yaratıklar varsa (kolay kesilmeyen) belirtin düzenlemeye gidelim.
plustre yazmış:
Düzeltilmeyi bekliyor.
Shockwave yazmış:
Düzeltilmeyi bekliyor.
Didier Drogba yazmış:
Tekrar bir bakacağım o konuya.
Venus yazmış:
Yazımda belirttiğim gibi; Ancient Wyrm, Rotting Corpse, Balron, Succubus, Skeletal Dragon gibi fame yüksek yaratıklardan güçsüz yaratıklarla eşit miktarda gold çıkıyor. Bu çok mantıksız. Oyuncular sürekli Ancient Lich farmlamaya mahkum edilmemeli. Blood, Eternal ve Ancient Lich'den çıkan gold miktarlarının, az da olsa artırılması gerektiğini düşünüyorum. 250 gold çıkıyor Blood'dan, 400 Eternal'den çıkıyor çok mantıksız. Üst sürümlere geçtiğimize göre farklı yaratıklar olmalı. Oyunda onlarca dungeon var, farklı yaratık spawnları oluşturulabilir.
3. sayfa (Toplam 9 sayfa) [ 87 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |