19 Mart 2017 - Güncellemeler
Sayfaya git: 1, 2, Sonraki

Ultima Online Forum -> Duyurular
 
Yazar
Mesaj
Venus
World of UO



Yaş: 40
Kayıt: 18 Arl 2006
Mesajlar: 4,462

Teşekkür: 625

Durumu: Çevrimdışı

Venus
World of UO
19 Mart 2017 - Güncellemeler Konu: 19 Mart 2017 - Güncellemeler
Alıntıyla Cevap Gönder
1. Yeni Etkinlik: İsyan Çıkarma

Meydan Okuma sistemini biraz geliştirdik.

Artık en az 3 kişilik bir grup Britain Muhafızını öldürürse isyan başlatabilecek.

Bir isyan başlatmak için;
- Son 30 dakikadır isyan başlatılmamış olması
gereklidir.

Bir guild isyan başlattığı zaman otomatik olarak etkinlik de başlamış sayılır. Etkinlikte amaç isyan başlatan oyuncuları öldürmektir.

Etkinlik;
- Bu oyuncuların tamamı öldürüldüğünde,
- İsyan başlangıcından 20 dakika geçtiyse
sonlanır.

Eğer etkinlik 20 dakikada sonlanmazsa;
- İsyan eden oyuncuların en az yarısı yaşıyorsa isyancılar kazanır,
- İsyan eden oyuncuların yarısından fazlası ölmüşse muhafızlar kazanır.

İşte en güzel kısma geliyoruz: Etkinlikte ödül yok.

İsyancı grup etkinliği kazanırsa "İSYANCI" madalyası kazanır.

* * *

2. Yeni Etkinlik: Kale Yıkmaca

Köprü aksiyonunu canlandırmak için icat ettiğimiz yeni bir etkinlik. Üstelik ödüllü!

Bazen, sizi köprüye çekmek ve en azından orada dalaşmalar yaratabilmek için köprüye küçük bir kale inşa edeceğiz. Bu kalenin tam ortasında bir sandık bulunur.

Bu sandıkta aşağıdaki ödüller olabilir;
- Ticket
- DF Puanı
- Paragon Puanı
- Tatlı Şeker (Bonded Kağıdı)

Duvarlar saldırılabilir özelliktedir. Duvarı yıkıp içeri giren, sandığı açıp oradaki eşyayı ilk çeken ödülü kazanıyor.

* * *

2. Yeni Sponsor Eşyası: Zencefil

Daha hızlı madalya kasmanıza yarayan bu eşya ile tek seferde 1 değil 3 madalya deneyimi kazanabilirsiniz. Bu 3 kat daha hızlı madalya kasmak anlamına gelir. Zencefili yediğiniz andan itibaren 2 saat geçerli olan, restartlarla kaybolmayan bu bonus [sponsor menüsünde 20 tokene verilmektedir. Karaktere özel olmadığı için bunu satın alan oyunculardan oyun parası/eşyası karşılığı da elde edilebilir.

* * *

4. Runic Intensity Güncellemesi

Sunucudaki bazı runicler fazla bir anlam ifade etmiyor. Mesela "Spined Runic Sewing Kit" gibi.

Bunların temizlenmesi ve biraz değerlenmesi için bir şeyler düşündük ve belli bir şansla %50-100 arası basımlı eşyalar çıkarabilmesinin yolunu açtık.

Spined Runic Sewing Kit = % 1 ihtimalle %50-100 eşya basar

Horned Runic Sewing Kit = % 2 ihtimalle %50-100 eşya basar

Bronze Runic Hammer = % 3 ihtimalle %50-100 eşya basar

Copper Runic Hammer = % 2 ihtimalle %50-100 eşya basar

Diğer Runicler = % 1 ihtimalle %50 - 100 eşya basar.

* * *

5. Market Taban Fiyat Uygulaması

Bazı runic eşyaların fiyatlarını kontrol altında tutabilmek için minimum değerin üzerinde olmak şartı ile markette görünmesi sağlanmıştır. Bunlar;

Barbed 150,000
Horned 10,000
Spined 5,000 gold

Valorite 1,000,000
Verite 400,000
Agapite 150,000
Gold 50,000
Bronze 25,000
Copper 15,000
Shadow 10,000
Dull Copper 5,000

Bu fiyatlardan düşük koyduklarınız markette görünmezler.

Tabi kendi satıcısından daha ucuza bulmanız mümkündür.

* * *

6. Diğer Güncellemeler

- AOS'a ait olmayan Studded parçaların LMC vermesi olayı engellenmiştir.

- PVP Turnuvalarında Lich Form ve Wraith Form tekrar yasaklanmıştır.

- High Seas balıklarının çıkması engellenmiştir

- Gemilerin belli süre geçince kendiliğinden eskiyip silinmesi durumu iptal edilmiştir.

- Bir yaratığın giant / evil çıkma olasılığı düşürülmüştür.

- Sponsor menüsüne otomatik olarak her 30 dakikada bir DF Puanı kontratı eklenmesi sağlanmıştır (Günde toplam 48 adet çıkarılmaktadır)

* * *

Sonraki Güncellemeler: Oyuncular tarafından belirtilen hataların düzeltilmesi, Hayvan Geliştirme Sistemi, Otomatik PVP Ligi, Buccaneer's Den Aksiyonu, Sur Sistemi Yeni Sürüm ve 120. hayvan eğitmenliği seviyesi...

Yakın bir zamanda kısmetse :)

İyi oyunlar...

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger  
19 Mar 2017 17:12, Değiştirme: 29 Mar 2017 16:17 (Toplamda 1 kere)
Efloud
Oyuncu



Yaş: 35
Kayıt: 08 Oca 2017
Mesajlar: 85
Nerden: Alanya

Teşekkür: 1

Durumu: Çevrimdışı

Efloud
Oyuncu
19 Mart 2017 - Güncellemeler Konu: Yanıt: 19 Mart 2017 - Güncellemeler
Alıntıyla Cevap Gönder
Venus yazmış:
- Bir yaratığın giant / evil çıkma olasılığı düşürülmüştür.


Neden?

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
19 Mar 2017 17:24
Venus
World of UO



Yaş: 40
Kayıt: 18 Arl 2006
Mesajlar: 4,462

Teşekkür: 625

Durumu: Çevrimdışı

Venus
World of UO
19 Mart 2017 - Güncellemeler Konu: Yanıt: 19 Mart 2017 - Güncellemeler
Alıntıyla Cevap Gönder
Kimse kasmıyor evil / giant. Genelde fame yüksek yaratıklarda çıkıyor. Kimse öldürmediği için bir süre sonra birikiyor ve artık o bölgede kasmak zorlaşıyor. Örneğin: Skeletal Dragon

Eski değer %3, yeni değer %2

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger  
19 Mar 2017 17:26
Enigma
Oyuncu



Yaş: 40
Kayıt: 25 Şub 2017
Mesajlar: 55

Durumu: Çevrimdışı

Enigma
Oyuncu
19 Mart 2017 - Güncellemeler Konu: Yanıt: 19 Mart 2017 - Güncellemeler
Alıntıyla Cevap Gönder
Tamer BOD larının verilişi günün belli saatinde resetlenirse daha güzel olur. Bir çok MMORPG oyunun böyle. En azında WoW da

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
19 Mar 2017 17:45
Enchanter2
Üstad



Yaş: 40
Kayıt: 17 Arl 2016
Mesajlar: 255

Teşekkür: 3

Durumu: Çevrimdışı

Enchanter2
Üstad
19 Mart 2017 - Güncellemeler Konu: Yanıt: 19 Mart 2017 - Güncellemeler
Alıntıyla Cevap Gönder
şimdi siz diyorsunuz ki .
Barbedi sattınız horned kaldı .

hocam zaten 60-70 k dan barbed kit satıyoruz .
birde sen buna horned spined kit eklersen .
kime satacagız bu kitleri . ?

ben o 115 bodcuları kolay mı kastım .
şimdi 100 e kadar kasan adam basar horned kiti .
yapar setini benim emegim puff oldu .

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
19 Mar 2017 20:50
alpatak
Usta

Avatar

Yaş: 40
Kayıt: 26 Arl 2016
Mesajlar: 241

Teşekkür: 7

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
alpatak
Usta
19 Mart 2017 - Güncellemeler Konu: Yanıt: 19 Mart 2017 - Güncellemeler
Alıntıyla Cevap Gönder
Bence 100 üstü skill kasmak zorlaştırılırsa bazı itemler para eder :)

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
19 Mar 2017 21:22
konar
Deneyimli Oyuncu

Avatar

Yaş: 40
Kayıt: 16 Mar 2016
Mesajlar: 108

Teşekkür: 9

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
konar
Deneyimli Oyuncu
19 Mart 2017 - Güncellemeler Konu: Yanıt: 19 Mart 2017 - Güncellemeler
Alıntıyla Cevap Gönder
Venus yazmış:
Kimse kasmıyor evil / giant. Genelde fame yüksek yaratıklarda çıkıyor. Kimse öldürmediği için bir süre sonra birikiyor ve artık o bölgede kasmak zorlaşıyor. Örneğin: Skeletal Dragon

Eski değer %3, yeni değer %2



Kimse kasmıyor değilde kasamıyor demek daha iyi olur üstad:) Skeletal Evil i birak paragonu görünce Şener Şen koşususyla kaçıyoruz

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
20 Mar 2017 9:03
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): alpatak

Shockwave
Uzman

Avatar

Yaş: 40
Kayıt: 22 Ağu 2015
Mesajlar: 182

Teşekkür: 28

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
Shockwave
Uzman
19 Mart 2017 - Güncellemeler Konu: Yanıt: 19 Mart 2017 - Güncellemeler
Alıntıyla Cevap Gönder
Copper Runic Hammer orjinal intensity değeri = %50 - 100

Bronze Runic Hammer orjinal intensity değeri = %55 - 100


Yani runiclerin %100 ihtimalle bu değerlerle basması gerekiyor.


Kaynak: https://uo.com/wiki/ultima-online-wiki/items/runic-bonuses/

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
20 Mar 2017 23:51
EkremAbi
Büyük Usta



Yaş: 35
Kayıt: 16 Hzr 2016
Mesajlar: 306
Nerden: Mezardan

Teşekkür: 20
Uyarı: 1

Durumu: Çevrimdışı

EkremAbi
Büyük Usta
19 Mart 2017 - Güncellemeler Konu: Yanıt: 19 Mart 2017 - Güncellemeler
Alıntıyla Cevap Gönder
Venus yazmış:
- AOS'a ait olmayan Studded parçaların LMC vermesi olayı engellenmiştir.


Aynı şeyi AOS'a ait olmayan df puan sistemi, kapalı olan artifactler, warrior ve mageye getirilen kısıtlamalar, runiclerin orjinal intensityleri ve aklıma gelmeyen değişikliklere de yapmanızı bekleriz.

Örnek vermek gerekirse Berserker's Maul denen bi artifact vardı ama şuanda süs eşyadan bir farkı yok.

Güya AOS'tan zevkimizi alıp üst sürümlere geçecektik ama bu hızla çocuklarımız üst sürümleri oynayabilecek.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
21 Mar 2017 7:33
X One
Usta

Avatar

Yaş: 40
Kayıt: 16 Eyl 2016
Mesajlar: 234

Teşekkür: 8

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
X One
Usta
19 Mart 2017 - Güncellemeler Konu: Yanıt: 19 Mart 2017 - Güncellemeler
Alıntıyla Cevap Gönder
Kopmalar devam ediyor. 3 gecedir saat 5 civarında karakterler oyundan düşüyor.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
21 Mar 2017 8:51
 
Yeni başlık gönder   Bu başlık kilitlendi: mesajları değiştiremez ya da cevap yazamazsınız Sayfaya git: 1, 2, Sonraki
1. sayfa (Toplam 2 sayfa) [ 15 mesaj ]  

 
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız