Sunucu Hakkında Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 20, 21, 22, Sonraki |
Yazar
Mesaj


Eski bodcu sistemi uçuk sayılarda bodcu biriktirip inanılmaz zenginlik elde eden ve bunu real satışa çeviren baronların oluşmasına sebep oluyor. Oyun etik ve ekonomik olarak çöküyor. Orjinalde 4 tane hesap sahibi olursun, öyle tailoring falan kasmazsın 1tane kasılmış tailorun olur dolayısıyla resource toplamanın luzumu kalmaz. Saat başı 24 adet 0.1 tailoring karakteriyle girip bodları toplayan barbedleri biriktirir.
Df puan sistemi uzun zamandır kasan birinin berbat bir artifact düşürmesini engelliyor gibi fakat doomda explotion pot atan, bandaj yapmayan, hell houndla gelen cin fikirlilerin türemesine ve puan biriktirme puan çalma kültürünün doomdaki huzur ortamını bozmasına sebep oluyor. Majorlerin oranı bellidir, şansın varsa düşer veya düşmez. Orijinalde doomda nezih dostça bir ortam varken puan sistemi bunu bitiriyor.
Aylar sonra bile 5-10 tane hatof magi olsa malesef AOSta 25-35 sdi ile oynuyor mageler. Dört tane mage bir araya gelip bir herhangi champı dönemiyor. Binlerce wortex atıp champ kasmaya çalışan bir kültür sadece Türk sunucularında var bu oyun böyle bir oyun değil aslında. Mage'nin sdi cabı player 45 monsterda sınırsız olmalı ama Aosta yeterli sdi itemi yok malesef.
Bende efsane bir sunucu açılmasını isterim, gerekirse bağış veya üyelik ücretli olabilir. Sitenin yabancı dil desteği olsa uluslararası bir sunucumuz olsa harika olur. ML tabanlı olması gerçekten yeni sistemlerle tanışmamış hala 12 sene önceki sürümle oynayan Türk ultima severler içinde harika olurdu.
Ne olursa olsun Venüsü efsane yapan, yazdığı scriptler veya çözümleri değil iyi bir yönetim sergilemesi, adaletli olması, egosunun hissedilmemesidir. Bu yüzden nasıl olursa olsun bu yaptığı işinde adil ve saygı değer bir çalışma olacağına inanıyorum.

Df puan sistemi uzun zamandır kasan birinin berbat bir artifact düşürmesini engelliyor gibi fakat doomda explotion pot atan, bandaj yapmayan, hell houndla gelen cin fikirlilerin türemesine ve puan biriktirme puan çalma kültürünün doomdaki huzur ortamını bozmasına sebep oluyor. Majorlerin oranı bellidir, şansın varsa düşer veya düşmez. Orijinalde doomda nezih dostça bir ortam varken puan sistemi bunu bitiriyor.
Aylar sonra bile 5-10 tane hatof magi olsa malesef AOSta 25-35 sdi ile oynuyor mageler. Dört tane mage bir araya gelip bir herhangi champı dönemiyor. Binlerce wortex atıp champ kasmaya çalışan bir kültür sadece Türk sunucularında var bu oyun böyle bir oyun değil aslında. Mage'nin sdi cabı player 45 monsterda sınırsız olmalı ama Aosta yeterli sdi itemi yok malesef.
Bende efsane bir sunucu açılmasını isterim, gerekirse bağış veya üyelik ücretli olabilir. Sitenin yabancı dil desteği olsa uluslararası bir sunucumuz olsa harika olur. ML tabanlı olması gerçekten yeni sistemlerle tanışmamış hala 12 sene önceki sürümle oynayan Türk ultima severler içinde harika olurdu.
Ne olursa olsun Venüsü efsane yapan, yazdığı scriptler veya çözümleri değil iyi bir yönetim sergilemesi, adaletli olması, egosunun hissedilmemesidir. Bu yüzden nasıl olursa olsun bu yaptığı işinde adil ve saygı değer bir çalışma olacağına inanıyorum.



Herkese Merhabalar,
Burada ki çoğu kişi gibi ben de yıllardır bu oyunu oynuyorum, konu sunucu hakkında olunca birkaç düşüncem var onları ortaya koymak isterim.
Öncelikli olarak Venus'un açacağı servera büyük çoğunluğumuzun başlayacağı aşikar, ama şöyle ama böyle :) Bu oyun hepimizin bir nevi sevdası. Venus de bu oyunun Türkiye'de gelişimine destek olmuş önemli bir insan. Benim kanaatimce Bu oyunu hem iyi hem kötü yönde geliştirmiştir. Ultima'ya getirdiği özelliklerin bir çoğu güzelken bazıları ise oyunun hızlı tükenmesini sağlıyor. Bu geliştirmeler bence tamamen kendi iyi niyetiyle olsa da sonuçta aynı paralellikle iyi ve hızlı aktığı için tükenmişlik sendromu
çabuk oluyor.
Bence Ultima'yı diğer MMORPG lerden ayıran en büyük özellik ŞANS faktörü ve karakterinizi istediğiniz çeşitlikle skiller ile donatabilmeniz.
Şans konusu: Evet diğer oyunlarda 100 kez şu yaratığı öldür 10 tane şundan topla sonra gel al sana kılıç. Bu ultima da ise öyle değil. Ultima da bir yaratık öldürürsün o kılıcı oradan elde etme şansın vardır. Kimisi 10 denemede kimisi 1000 denemede. Bunu değiştirmemeliyiz. Özellikle darkfather ve paragonlarda sadece oyundaki LUCK ve kişinin kendi şansı etkili olmalı. Yoksa sen 5000 tane df kesmişsin al artık şu artifactı koy cebine. Veya sen daha hiçbirşey yapmamışsın senin % şansın çok az o yüzden git çalış. Ama bu oyunu öyle değil.
Karakter çeşitliliği: evet skilleri kısıtlamamalı ve o oyuncuların her şekilde eğlenmelerini serbest bırakmalıyız.
Buna 3-5 arkadaş GuardZone da afk karakterleri öldürenler de dahil.
Onlar da öyle keyif alıyor. Bunu ek sistemlerle engelleyemezsiniz.
Ben de öldüm böyle itemler kaybettim. Önce beni kesenlere kızdım sonra takdier ettim. Düşündüm ee bu oyunu ben mi oynuyorum, yoksa açtığım easyuo uluorta kendi başına mı?
Bu oyunu kendi halinden alıp farklı formlara sokarsanız 400-500 kişinin büyük çoğunluğu aynı tip karakterlerle aynı işi yapar.
Oysaki bu oyun gökkuşağı gibi renklidir. Renkler de görüntüyü güzelleştirir.
Vakit ayırıp okuyanlara teşekkür ederim.
Tl,dr: Hayırlı olsun :)
Burada ki çoğu kişi gibi ben de yıllardır bu oyunu oynuyorum, konu sunucu hakkında olunca birkaç düşüncem var onları ortaya koymak isterim.
Öncelikli olarak Venus'un açacağı servera büyük çoğunluğumuzun başlayacağı aşikar, ama şöyle ama böyle :) Bu oyun hepimizin bir nevi sevdası. Venus de bu oyunun Türkiye'de gelişimine destek olmuş önemli bir insan. Benim kanaatimce Bu oyunu hem iyi hem kötü yönde geliştirmiştir. Ultima'ya getirdiği özelliklerin bir çoğu güzelken bazıları ise oyunun hızlı tükenmesini sağlıyor. Bu geliştirmeler bence tamamen kendi iyi niyetiyle olsa da sonuçta aynı paralellikle iyi ve hızlı aktığı için tükenmişlik sendromu

Bence Ultima'yı diğer MMORPG lerden ayıran en büyük özellik ŞANS faktörü ve karakterinizi istediğiniz çeşitlikle skiller ile donatabilmeniz.
Şans konusu: Evet diğer oyunlarda 100 kez şu yaratığı öldür 10 tane şundan topla sonra gel al sana kılıç. Bu ultima da ise öyle değil. Ultima da bir yaratık öldürürsün o kılıcı oradan elde etme şansın vardır. Kimisi 10 denemede kimisi 1000 denemede. Bunu değiştirmemeliyiz. Özellikle darkfather ve paragonlarda sadece oyundaki LUCK ve kişinin kendi şansı etkili olmalı. Yoksa sen 5000 tane df kesmişsin al artık şu artifactı koy cebine. Veya sen daha hiçbirşey yapmamışsın senin % şansın çok az o yüzden git çalış. Ama bu oyunu öyle değil.
Karakter çeşitliliği: evet skilleri kısıtlamamalı ve o oyuncuların her şekilde eğlenmelerini serbest bırakmalıyız.
Buna 3-5 arkadaş GuardZone da afk karakterleri öldürenler de dahil.
Onlar da öyle keyif alıyor. Bunu ek sistemlerle engelleyemezsiniz.
Ben de öldüm böyle itemler kaybettim. Önce beni kesenlere kızdım sonra takdier ettim. Düşündüm ee bu oyunu ben mi oynuyorum, yoksa açtığım easyuo uluorta kendi başına mı?
Bu oyunu kendi halinden alıp farklı formlara sokarsanız 400-500 kişinin büyük çoğunluğu aynı tip karakterlerle aynı işi yapar.
Oysaki bu oyun gökkuşağı gibi renklidir. Renkler de görüntüyü güzelleştirir.
Vakit ayırıp okuyanlara teşekkür ederim.
Tl,dr: Hayırlı olsun :)

Tüm mesajları onerilerin hepsini okuyorum ama ısrarla player'larımızın anlam veremedigi birşeyler var.
1.İp client: Hot spot shıeld proxy programı ile (en alt sürüm) 2 client açıorsunuz programı calıstırıp 2 client daha acıyorsunuz sonra ülke deistirip 2 client daha acıorsunuz.
O yüzden 2 ip client olsun 3 olsun gereksiz 4 veya 5 idealdir sponsorlukla 9 iyidir.Programa 10$ verene kadar servera verelim katkımız olsun.
2.Bodcu: Wos'da 100 tailoring ile aktarim saglanmadıgı ıcın auto client makrosu www.easyuo.com 'da geliştirerek çalışır hale getirerek test edilip onaylanıp playerlarımız tarafından 4-5 kişide mevcuttur.
Not:2012 wou sıstemı .bod komutundakı bug ile zaten bodcu sistemi olmasa bile aktarim saglanmaktadir.
3.Vortex ve blade sprit 2 veya 3 sloot olması zaten makroda champ kasımını oldurcektir.15 makrocu ile oaks kastıgımızda 75 vortex eder ve dispelle 30 40 vortex ile çok zor bıcımde kasıyorduk sonradan 30 vorticiye cıkarınca 150 vortex eder onla rahatca kasmaya basladık.
3 sloot olsa 50 tane makrocu getırsen oraya 50 char yani oda çok çok zor hadi getirdiniz 1 kere kesseler 50 charı tekrar reslemek vs. vs. 50 char=50 vortex yarısı dıspel'e gıder sureklı atmaz 25 vorti ilede zaten 5 kişi kassan normal şartlarda kendi slootlarıyla atıcakları vortexdir.
İdealdir.
1.İp client: Hot spot shıeld proxy programı ile (en alt sürüm) 2 client açıorsunuz programı calıstırıp 2 client daha acıyorsunuz sonra ülke deistirip 2 client daha acıorsunuz.
O yüzden 2 ip client olsun 3 olsun gereksiz 4 veya 5 idealdir sponsorlukla 9 iyidir.Programa 10$ verene kadar servera verelim katkımız olsun.
2.Bodcu: Wos'da 100 tailoring ile aktarim saglanmadıgı ıcın auto client makrosu www.easyuo.com 'da geliştirerek çalışır hale getirerek test edilip onaylanıp playerlarımız tarafından 4-5 kişide mevcuttur.
Not:2012 wou sıstemı .bod komutundakı bug ile zaten bodcu sistemi olmasa bile aktarim saglanmaktadir.
3.Vortex ve blade sprit 2 veya 3 sloot olması zaten makroda champ kasımını oldurcektir.15 makrocu ile oaks kastıgımızda 75 vortex eder ve dispelle 30 40 vortex ile çok zor bıcımde kasıyorduk sonradan 30 vorticiye cıkarınca 150 vortex eder onla rahatca kasmaya basladık.
3 sloot olsa 50 tane makrocu getırsen oraya 50 char yani oda çok çok zor hadi getirdiniz 1 kere kesseler 50 charı tekrar reslemek vs. vs. 50 char=50 vortex yarısı dıspel'e gıder sureklı atmaz 25 vorti ilede zaten 5 kişi kassan normal şartlarda kendi slootlarıyla atıcakları vortexdir.
İdealdir.

Alıntı:
Sen yine servera ver o parayı proxy ile client artırıp giren tespit edildiğinde banlanır :) çözüm basit
Alıntı:
Makro 4-5 kişide var değil olmayan 4-5 kişi o yüzden artık poku cıktı bodcu-makro olayının
Alıntı:
Bodcu scripti servera eklenmezse öyle bir bug olmaz kimse bi halt aktaramaz.



Selam Beyler,
Madem alışılagelmemiş bir düzen olacak, o zaman en kalitelisini yapıp oynayacak olanların ya da oynamayı düşünenlerin aklında soru işareti bırakmamak lazım. Sayın Venus'ün bana kalırsa ilk yapması gereken şey sistemleri öyle bir ayarlamalı ki 1 ay 2 ay sonra başlayan adam, başlangıçtan farklı bir sistemde oynamamalı. Yani nasıl açıldıysa kapanana kadar öyle devam etmeli (Tabii ki güncellemeler, değişimler olacak fakat sistemin ana hattı stabil olmalı)
Dark Venue'den beri neredeyse tüm Türk UO sunucularında oynamışımdır. Bunun yanında en popüler yabancı serverlar da da takılmışlığım var. Hem oralardan hem de bizim sistemlerimizden kendime göre bir kaç sistem önerisi yapmak istiyorum.
1- Server'a Bir Adet Launcher yapılması gerekiyor. Eğer mümkünse, ve istek ne doğrultudaysa bilemiyorum ona göre Easy vb. programların açılmasını engelleyen bir sistem de entegre edilebilir. Ben bir örneğini bizim servera uyarladım. Demek istediğim tam olarak bu tarz birşey : http://i.imgur.com/RnI7n1W.png
2- Oyundaki Haritaların planlaması yapılmalı. Kendi görüşüm Malas'ın gereksiz harita olduğu yönünde. Luna afk kalmak için, Umbra miner macroları ve doom girişi için kullanılıyor. Gerçek anlamda oyuna hiçbir etkileri yok. Onun yerine Britain ve özellikle Brit bank oyuncuların için cazip hale getirilmeli. Bunu PH ile sağlamak mümkün.
3- Ev Sistemi : Luna'nın akıbetine göre ayarlama yapılacağı için fikir beyan etmek uygun değil fakat kendi düşüncem, tüm arsaların başlangıçta ev kurmaya uygun olması yönünde. Sadece ev fiyatlarını 5x vs. yaparak yapılanmayı öteleyebilirsiniz. Zaten şimdi şiddetle IDOC sistemini önereceğim. İngilizcesi olanlar için şu linkte http://www.uoguide.com/House_Decay açıklaması var. Bilmeyenler için en basit tabirle, oyundaki hayvanlara yönelik açlık sisteminin Ev'lere uyarlanmış hali olarak açıklanabilir. Yani en iyi araziyi kapmanın bir önemi yok. Eviniz ile ne kadar az ilgilenirseniz sizin için o kadar kötü olacak. Linkte de belirtildiği gibi "6" aşamadan sonra eğer bir değişim yoksa eviniz "yıkılma süreci"ne girecek ve süresi dolduğunda kaybolacaktır. Tabiiki evdeki Addonlar, Kasalar vs. aklınıza ne gelirse hepsi lootlanabilir hale gelecek. Bu Sistem serverın Action ihtiyacının %60 %70'ini karşılyacaktır. Ps'lerin, ya da Runiclerin olduğu bir evin "Yıkılma Süreci"ne girdiğini düşünün. Tüm guildler, maviler, pklar vs. herkes toplanacak doğal olarak action da başlayacaktır. UO Forever, Demise vb. büyük serverların hepsinde bu sistem kullanılmaktadır. Ülkemizde maalesef henüz hayata geçirilmedi. World Of Sosaria RTB açılmadan evvel de önermiştim fakat üzerinde durulmadı galiba.
4- RP için Öneriler : Venus'ün bu konuda bu serverda daha titiz olacağını düşünüyorum. Fishing, konusunda daha önce bir arkadaş Sphere'dan örnek göstermişti o sistem gayet hoş duruyor, bunun yanında "Dungeon Chest Looter" Sistemi de RP sevenler için iyi bir tercih olabilir. Şuan oynadığımız serverlarda da içi boş chestlerin dungeonlarda boş yere durduğunu görüyoruz. Bu serverda farklı olarak, sırf bu işlerle uğraşanlar için yeniden düzenlenebileceğini düşünüyorum. Mesela içerisinden belirli bir oran ile Minor Artifact, Ev süsü, Son Lvl Harita, Ps, Robe vb. eşyalar çıkması sağlanabilir. Çünkü RP ağırlıklı oynayanlar, bizim serverlarımızda istediklerini bulamıyorlar. Fisherlaar için Quest ile beraber Boss eklenebilir. 1266 hue kodlu kumaşlar bu bosstan düşebilir mesela.
Çalınabilir süs eşyalarının sayısı arttırılabilir. Tokuno Stealable'lar eklenebilir.
5- Binek Sistemi : Orjinaldeki gibi Nightmare'da dahil olacak şekilde çıkmalı. UO'da rare binek kavramını tamamen biz yarattık. Öyle bir sistem hiç olmadı. Sadece bazı serverlarda Rune Beetle, ya da farklı binekler eklenip rare olarak belirlendi. Fakat bizde sistem hep farklı oldu. Bu binek konusu her zaman en büyük tartışmaların çıktığı yer olmuştur. Lütfen Orjinal ayarında olsun. İlla Rare birşey olacaksa Başka bir binek eklenebilir. Mesela Hiryu.
6- WOU Anti-Macro Sistemi : Bence sistem tamamen oyuncuların raporlarına göre işlemeli. Nasıl bir program ya da filtre getirilir bilemiyorum ama, Mesela macro ile ingot kasan birini görünce [Rapor gibi bir komut kullanılsın. Aynı kişi için 1'den fazla rapor gelirse bu taramaya takılsın ve incelendikten sonra Ban cezası verilsin. Yani sistem tamamen oyunculara bırakılsın. Ya da Cs'deki gibi Injection tarzı birşey yapılmalı.
7- Major ve Minor Artifact Sistemi : Tıpkı eskiden olduğu gibi olsun. 0 luck ile de Snake paragondan artifact düşürme şansımız olmalı. Özellikle DF puanı hiç olmamalı. Çünkü ne şeklil yaparsanız yapın, bir süre sonra server PVP serverına dönüyor. Artifactların değer kazanması için Cap'lerin (spll dmg, dmg vs.) de düzenlenmesi lazım. öyle ki Hat Of Magi para etmiyor.
Şimdilik aklıma bunlar geldi. Umarım yeni serverda bu sistemlerden birini görürüz. Venus ve Luna'ya kolaylıklar diliyorum.
Madem alışılagelmemiş bir düzen olacak, o zaman en kalitelisini yapıp oynayacak olanların ya da oynamayı düşünenlerin aklında soru işareti bırakmamak lazım. Sayın Venus'ün bana kalırsa ilk yapması gereken şey sistemleri öyle bir ayarlamalı ki 1 ay 2 ay sonra başlayan adam, başlangıçtan farklı bir sistemde oynamamalı. Yani nasıl açıldıysa kapanana kadar öyle devam etmeli (Tabii ki güncellemeler, değişimler olacak fakat sistemin ana hattı stabil olmalı)
Dark Venue'den beri neredeyse tüm Türk UO sunucularında oynamışımdır. Bunun yanında en popüler yabancı serverlar da da takılmışlığım var. Hem oralardan hem de bizim sistemlerimizden kendime göre bir kaç sistem önerisi yapmak istiyorum.
1- Server'a Bir Adet Launcher yapılması gerekiyor. Eğer mümkünse, ve istek ne doğrultudaysa bilemiyorum ona göre Easy vb. programların açılmasını engelleyen bir sistem de entegre edilebilir. Ben bir örneğini bizim servera uyarladım. Demek istediğim tam olarak bu tarz birşey : http://i.imgur.com/RnI7n1W.png
2- Oyundaki Haritaların planlaması yapılmalı. Kendi görüşüm Malas'ın gereksiz harita olduğu yönünde. Luna afk kalmak için, Umbra miner macroları ve doom girişi için kullanılıyor. Gerçek anlamda oyuna hiçbir etkileri yok. Onun yerine Britain ve özellikle Brit bank oyuncuların için cazip hale getirilmeli. Bunu PH ile sağlamak mümkün.
3- Ev Sistemi : Luna'nın akıbetine göre ayarlama yapılacağı için fikir beyan etmek uygun değil fakat kendi düşüncem, tüm arsaların başlangıçta ev kurmaya uygun olması yönünde. Sadece ev fiyatlarını 5x vs. yaparak yapılanmayı öteleyebilirsiniz. Zaten şimdi şiddetle IDOC sistemini önereceğim. İngilizcesi olanlar için şu linkte http://www.uoguide.com/House_Decay açıklaması var. Bilmeyenler için en basit tabirle, oyundaki hayvanlara yönelik açlık sisteminin Ev'lere uyarlanmış hali olarak açıklanabilir. Yani en iyi araziyi kapmanın bir önemi yok. Eviniz ile ne kadar az ilgilenirseniz sizin için o kadar kötü olacak. Linkte de belirtildiği gibi "6" aşamadan sonra eğer bir değişim yoksa eviniz "yıkılma süreci"ne girecek ve süresi dolduğunda kaybolacaktır. Tabiiki evdeki Addonlar, Kasalar vs. aklınıza ne gelirse hepsi lootlanabilir hale gelecek. Bu Sistem serverın Action ihtiyacının %60 %70'ini karşılyacaktır. Ps'lerin, ya da Runiclerin olduğu bir evin "Yıkılma Süreci"ne girdiğini düşünün. Tüm guildler, maviler, pklar vs. herkes toplanacak doğal olarak action da başlayacaktır. UO Forever, Demise vb. büyük serverların hepsinde bu sistem kullanılmaktadır. Ülkemizde maalesef henüz hayata geçirilmedi. World Of Sosaria RTB açılmadan evvel de önermiştim fakat üzerinde durulmadı galiba.
4- RP için Öneriler : Venus'ün bu konuda bu serverda daha titiz olacağını düşünüyorum. Fishing, konusunda daha önce bir arkadaş Sphere'dan örnek göstermişti o sistem gayet hoş duruyor, bunun yanında "Dungeon Chest Looter" Sistemi de RP sevenler için iyi bir tercih olabilir. Şuan oynadığımız serverlarda da içi boş chestlerin dungeonlarda boş yere durduğunu görüyoruz. Bu serverda farklı olarak, sırf bu işlerle uğraşanlar için yeniden düzenlenebileceğini düşünüyorum. Mesela içerisinden belirli bir oran ile Minor Artifact, Ev süsü, Son Lvl Harita, Ps, Robe vb. eşyalar çıkması sağlanabilir. Çünkü RP ağırlıklı oynayanlar, bizim serverlarımızda istediklerini bulamıyorlar. Fisherlaar için Quest ile beraber Boss eklenebilir. 1266 hue kodlu kumaşlar bu bosstan düşebilir mesela.
Çalınabilir süs eşyalarının sayısı arttırılabilir. Tokuno Stealable'lar eklenebilir.
5- Binek Sistemi : Orjinaldeki gibi Nightmare'da dahil olacak şekilde çıkmalı. UO'da rare binek kavramını tamamen biz yarattık. Öyle bir sistem hiç olmadı. Sadece bazı serverlarda Rune Beetle, ya da farklı binekler eklenip rare olarak belirlendi. Fakat bizde sistem hep farklı oldu. Bu binek konusu her zaman en büyük tartışmaların çıktığı yer olmuştur. Lütfen Orjinal ayarında olsun. İlla Rare birşey olacaksa Başka bir binek eklenebilir. Mesela Hiryu.
6- WOU Anti-Macro Sistemi : Bence sistem tamamen oyuncuların raporlarına göre işlemeli. Nasıl bir program ya da filtre getirilir bilemiyorum ama, Mesela macro ile ingot kasan birini görünce [Rapor gibi bir komut kullanılsın. Aynı kişi için 1'den fazla rapor gelirse bu taramaya takılsın ve incelendikten sonra Ban cezası verilsin. Yani sistem tamamen oyunculara bırakılsın. Ya da Cs'deki gibi Injection tarzı birşey yapılmalı.
7- Major ve Minor Artifact Sistemi : Tıpkı eskiden olduğu gibi olsun. 0 luck ile de Snake paragondan artifact düşürme şansımız olmalı. Özellikle DF puanı hiç olmamalı. Çünkü ne şeklil yaparsanız yapın, bir süre sonra server PVP serverına dönüyor. Artifactların değer kazanması için Cap'lerin (spll dmg, dmg vs.) de düzenlenmesi lazım. öyle ki Hat Of Magi para etmiyor.
Şimdilik aklıma bunlar geldi. Umarım yeni serverda bu sistemlerden birini görürüz. Venus ve Luna'ya kolaylıklar diliyorum.

15. sayfa (Toplam 22 sayfa) [ 211 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |