Yaratıkların loot kalitesi |
Yazar
Mesaj
Merhaba arkadaşlar,
Yaratıkların loot kalitesindeki dengesizlikleri düzenlemek amacıyla bir kaç önerim olacak, sizlerin de görüşünü bekliyorum konu ile ilgili.
Öncelikle durum analizi yapalım.
En çok farmlanan yaratıklar hangileri?
Meer Eternal
Skeletal Dragon
Blood Elemental
Ancient Lich
Bunların farmlanma nedenleri nedir peki?
Meer Eternal:
Zorluk Seviyesi: 2/10
Ölüm Riski: 1/10
Paragon zorluğu: 3/10
Evil zorluğu: 3/10
Giant zorluğu: 5/10
Spawn süresi: 10/10
Paragon ödül: 10/10
Loot Kalitesi: 4/10
Güvenli ortam, bol spawn, bol paragon.
Skeletal Dragon:
Zorluk Seviyesi: 4/10
Ölüm Riski: 7/10
Paragon zorluğu: 8/10
Evil zorluğu: 8/10
Giant zorluğu: 9/10
Spawn süresi: 9/10
Paragon ödül: 6/10
Loot Kalitesi: 7/10
Kaliteli loot.
Blood Elemental:
Zorluk Seviyesi: 1/10
Ölüm Riski: 2/10
Paragon zorluğu: 3/10
Evil zorluğu: 1/10
Giant zorluğu: 4/10
Spawn süresi: 10/10
Paragon ödül: 10/10
Loot Kalitesi: 3/10
Bol paragon puanı, bol spawn
Ancient Lich:
Zorluk Seviyesi: 5/10
Ölüm Riski: 3/10
Paragon zorluğu: 4/10
Evil zorluğu: 4/10
Giant zorluğu: 7/10
Spawn süresi: 10/10
Paragon ödül: 7/10
Loot Kalitesi: 5/10
Güvenli kasma yeri, iyi loot.
Belli ki, bu yaratıklar çok hızlı spawn oluyor, iyi kötü loot veriyorlar, Meer Eternal'lar güvenli olduğu, skeletal dragon da iyi loot verdiği için tercih ediliyor.
Diğer yaratıklara bakalım:
Ancient Wyrm:
Zorluk Seviyesi: 7/10
Ölüm Riski: 4/10
Paragon zorluğu: 9/10
Evil zorluğu: 9/10
Giant zorluğu: 10/10
Spawn süresi: 3/10
Paragon ödül: 4/10
Loot Kalitesi: 5/10
Serpentine Dragon:
Zorluk Seviyesi: 4/10
Ölüm Riski: 2/10
Paragon zorluğu: 3/10
Evil zorluğu: 3/10
Giant zorluğu: 5/10
Spawn süresi: 5/10
Paragon ödül: 1/10
Loot Kalitesi: 2/10
Shadow Wyrm:
Zorluk Seviyesi: 6/10
Ölüm Riski: 4/10
Paragon zorluğu: 0/10
Evil zorluğu: 0/10
Giant zorluğu: 0/10
Spawn süresi: 7/10
Paragon ödül: 0/10
Loot Kalitesi: 7/10
Dragon:
Zorluk Seviyesi: 4/10
Ölüm Riski: 3/10
Paragon zorluğu: 3/10
Evil zorluğu: 3/10
Giant zorluğu: 8/10
Spawn süresi: 10/10
Paragon ödül: 7/10
Loot Kalitesi: 3/10
Titan:
Zorluk Seviyesi: 1/10
Ölüm Riski: 1/10
Paragon zorluğu: 1/10
Evil zorluğu: 1/10
Giant zorluğu: 4/10
Spawn süresi: 8/10
Paragon ödül: 7/10
Loot Kalitesi: 0/10
Poison Elemental:
Zorluk Seviyesi: 4/10
Ölüm Riski: 2/10
Paragon zorluğu: 4/10
Evil zorluğu: 3/10
Giant zorluğu: 7/10
Spawn süresi: 4/10
Paragon ödül: 5/10
Loot Kalitesi: 1/10
Rotting Corpse:
Zorluk Seviyesi: 7/10
Ölüm Riski: 2/10
Paragon zorluğu: 7/10
Evil zorluğu: 7/10
Giant zorluğu: 9/10
Spawn süresi: 3/10
Paragon ödül: 4/10
Loot Kalitesi: 1/10
Balron:
Zorluk Seviyesi: 6/10
Ölüm Riski: 6/10
Paragon zorluğu: 9/10
Evil zorluğu: 8/10
Giant zorluğu: 9/10
Spawn süresi: 4/10
Paragon ödül: 6/10
Loot Kalitesi: 2/10
Succubus:
Zorluk Seviyesi: 7/10
Ölüm Riski: 7/10
Paragon zorluğu: 8/10
Evil zorluğu: 8/10
Giant zorluğu: 10/10
Spawn süresi: 4/10
Paragon ödül: 7/10
Loot Kalitesi: 3/10
Geliştirilmesi gereken konular şunlar:
Ancient Wyrm çok güçlü, loot kalitesi kesinlikle geliştirilmeli, Skeletal Dragon'dan daha kaliteli, ve daha fazla sayıda olmalı. Strength'i en fazla olan yaratıklardan biri, ölme riski her daim var, canı çok fazla, kolay kolay disco yemiyor, hellhoundlar ile veya fire steedlerle kesmek çok zor, neresinden baksanız çok güçlüler. Paragon'u, Evil'ı ve Giant'ı da müthiş puanlar vermeli ki insanlar kesmek istesin: Örneğin Paragon'u 400, Evil'i 1000, Giant'ı da 5000 puan verebilir max olarak.
Serpentine Dragon tercih edilmiyor, çünkü paragon kasası çıksa bile içinden artifact çıkmıyor, bunu artifact çıkacak şekilde değiştirmeliyiz. Loot kalitesi de geliştirilmeli, yaratık farmlanabilir hale gelmeli. Biliyorsunuz Serpentine Dragon'un en büyük derdi, yaratıklarınızı size saldırtmasıdır. Buna rağmen bence Serpentine Dragon'a bir ayar çekilip farmlanabilir hale getirilebilir.
Shadow Wyrm aslında farmlanabilir bir yaratık, en büyük problem yaratığın marklanabilir bir lokasyonda olmaması, gidiş gelişin sıkıntılı olması, pırıltılı veya paragon çıkmaması. Loot kalitesinde geliştirmeye ihtiyaç yok, ama ilshenarda bir lokasyonda spawn noktaları eklenirse hoş olur. Örneğin Wisp Dungeon'da kullanılmayan yerler var, Sorcerers Dungeon'a eklenebilir, veya Kirin Passage'a eklenebilir...
Dragon loot kalitesi leş gibi, günün yaratığı olsa bile doğru düzgün item çıkmıyor...
Titan loot kalitesi biraz iyileştirilebilir
Poison Elemental loot kalitesi kesinlikle iyileştirilmeli.
Rotting Corpse farmlanabilir bir yaratık değil, farmlanabilir hale getirilebilir (bir alanda spawn sayıları artırılabilir), bilmiyorum hiç denediniz mi Rotting Corpse paragon filan kesmeyi, inanılmaz uzun sürüyor ve çöp çıkıyor cesedinden. Loot kalitesi kesinlikle yükseltilmeli.
Balron, paragonu solo kesilemeyen güçte bir yaratık. Loot kalitesi Skeletal Dragon seviyesine çekilmeli.
Sucubbus da Balron gibi, paragonu solo kesilemeyenbir yaratık, Balron kadar güçlü olmasa da life leech saldırısıyla daha büyük sıkıntılar yaratabiliyor, loot kalitesi Skeletal dragon seviyesine çekilmeli.
En nihayetinde loot kalitesi şuan şu şekilde:
Skeletal Dragon > Shadow Wyrm > Ancient Lich > Meer Eternal = Blood Elemental
Loot kalitesi şu şekilde olmalı:
Ancient Wyrm > Skeletal Dragon = Shadow Wyrm = Balron = Sucubbus > Ancient Lich = Rotting Corpse > Serpentine Dragon = Dragon = Meer Eternal = Blood Elemental = Poison Elemental > Titan
Yaratıkların loot kalitesindeki dengesizlikleri düzenlemek amacıyla bir kaç önerim olacak, sizlerin de görüşünü bekliyorum konu ile ilgili.
Öncelikle durum analizi yapalım.
En çok farmlanan yaratıklar hangileri?
Meer Eternal
Skeletal Dragon
Blood Elemental
Ancient Lich
Bunların farmlanma nedenleri nedir peki?
Meer Eternal:
Zorluk Seviyesi: 2/10
Ölüm Riski: 1/10
Paragon zorluğu: 3/10
Evil zorluğu: 3/10
Giant zorluğu: 5/10
Spawn süresi: 10/10
Paragon ödül: 10/10
Loot Kalitesi: 4/10
Güvenli ortam, bol spawn, bol paragon.
Skeletal Dragon:
Zorluk Seviyesi: 4/10
Ölüm Riski: 7/10
Paragon zorluğu: 8/10
Evil zorluğu: 8/10
Giant zorluğu: 9/10
Spawn süresi: 9/10
Paragon ödül: 6/10
Loot Kalitesi: 7/10
Kaliteli loot.
Blood Elemental:
Zorluk Seviyesi: 1/10
Ölüm Riski: 2/10
Paragon zorluğu: 3/10
Evil zorluğu: 1/10
Giant zorluğu: 4/10
Spawn süresi: 10/10
Paragon ödül: 10/10
Loot Kalitesi: 3/10
Bol paragon puanı, bol spawn
Ancient Lich:
Zorluk Seviyesi: 5/10
Ölüm Riski: 3/10
Paragon zorluğu: 4/10
Evil zorluğu: 4/10
Giant zorluğu: 7/10
Spawn süresi: 10/10
Paragon ödül: 7/10
Loot Kalitesi: 5/10
Güvenli kasma yeri, iyi loot.
Belli ki, bu yaratıklar çok hızlı spawn oluyor, iyi kötü loot veriyorlar, Meer Eternal'lar güvenli olduğu, skeletal dragon da iyi loot verdiği için tercih ediliyor.
Diğer yaratıklara bakalım:
Ancient Wyrm:
Zorluk Seviyesi: 7/10
Ölüm Riski: 4/10
Paragon zorluğu: 9/10
Evil zorluğu: 9/10
Giant zorluğu: 10/10
Spawn süresi: 3/10
Paragon ödül: 4/10
Loot Kalitesi: 5/10
Serpentine Dragon:
Zorluk Seviyesi: 4/10
Ölüm Riski: 2/10
Paragon zorluğu: 3/10
Evil zorluğu: 3/10
Giant zorluğu: 5/10
Spawn süresi: 5/10
Paragon ödül: 1/10
Loot Kalitesi: 2/10
Shadow Wyrm:
Zorluk Seviyesi: 6/10
Ölüm Riski: 4/10
Paragon zorluğu: 0/10
Evil zorluğu: 0/10
Giant zorluğu: 0/10
Spawn süresi: 7/10
Paragon ödül: 0/10
Loot Kalitesi: 7/10
Dragon:
Zorluk Seviyesi: 4/10
Ölüm Riski: 3/10
Paragon zorluğu: 3/10
Evil zorluğu: 3/10
Giant zorluğu: 8/10
Spawn süresi: 10/10
Paragon ödül: 7/10
Loot Kalitesi: 3/10
Titan:
Zorluk Seviyesi: 1/10
Ölüm Riski: 1/10
Paragon zorluğu: 1/10
Evil zorluğu: 1/10
Giant zorluğu: 4/10
Spawn süresi: 8/10
Paragon ödül: 7/10
Loot Kalitesi: 0/10
Poison Elemental:
Zorluk Seviyesi: 4/10
Ölüm Riski: 2/10
Paragon zorluğu: 4/10
Evil zorluğu: 3/10
Giant zorluğu: 7/10
Spawn süresi: 4/10
Paragon ödül: 5/10
Loot Kalitesi: 1/10
Rotting Corpse:
Zorluk Seviyesi: 7/10
Ölüm Riski: 2/10
Paragon zorluğu: 7/10
Evil zorluğu: 7/10
Giant zorluğu: 9/10
Spawn süresi: 3/10
Paragon ödül: 4/10
Loot Kalitesi: 1/10
Balron:
Zorluk Seviyesi: 6/10
Ölüm Riski: 6/10
Paragon zorluğu: 9/10
Evil zorluğu: 8/10
Giant zorluğu: 9/10
Spawn süresi: 4/10
Paragon ödül: 6/10
Loot Kalitesi: 2/10
Succubus:
Zorluk Seviyesi: 7/10
Ölüm Riski: 7/10
Paragon zorluğu: 8/10
Evil zorluğu: 8/10
Giant zorluğu: 10/10
Spawn süresi: 4/10
Paragon ödül: 7/10
Loot Kalitesi: 3/10
Geliştirilmesi gereken konular şunlar:
Ancient Wyrm çok güçlü, loot kalitesi kesinlikle geliştirilmeli, Skeletal Dragon'dan daha kaliteli, ve daha fazla sayıda olmalı. Strength'i en fazla olan yaratıklardan biri, ölme riski her daim var, canı çok fazla, kolay kolay disco yemiyor, hellhoundlar ile veya fire steedlerle kesmek çok zor, neresinden baksanız çok güçlüler. Paragon'u, Evil'ı ve Giant'ı da müthiş puanlar vermeli ki insanlar kesmek istesin: Örneğin Paragon'u 400, Evil'i 1000, Giant'ı da 5000 puan verebilir max olarak.
Serpentine Dragon tercih edilmiyor, çünkü paragon kasası çıksa bile içinden artifact çıkmıyor, bunu artifact çıkacak şekilde değiştirmeliyiz. Loot kalitesi de geliştirilmeli, yaratık farmlanabilir hale gelmeli. Biliyorsunuz Serpentine Dragon'un en büyük derdi, yaratıklarınızı size saldırtmasıdır. Buna rağmen bence Serpentine Dragon'a bir ayar çekilip farmlanabilir hale getirilebilir.
Shadow Wyrm aslında farmlanabilir bir yaratık, en büyük problem yaratığın marklanabilir bir lokasyonda olmaması, gidiş gelişin sıkıntılı olması, pırıltılı veya paragon çıkmaması. Loot kalitesinde geliştirmeye ihtiyaç yok, ama ilshenarda bir lokasyonda spawn noktaları eklenirse hoş olur. Örneğin Wisp Dungeon'da kullanılmayan yerler var, Sorcerers Dungeon'a eklenebilir, veya Kirin Passage'a eklenebilir...
Dragon loot kalitesi leş gibi, günün yaratığı olsa bile doğru düzgün item çıkmıyor...
Titan loot kalitesi biraz iyileştirilebilir
Poison Elemental loot kalitesi kesinlikle iyileştirilmeli.
Rotting Corpse farmlanabilir bir yaratık değil, farmlanabilir hale getirilebilir (bir alanda spawn sayıları artırılabilir), bilmiyorum hiç denediniz mi Rotting Corpse paragon filan kesmeyi, inanılmaz uzun sürüyor ve çöp çıkıyor cesedinden. Loot kalitesi kesinlikle yükseltilmeli.
Balron, paragonu solo kesilemeyen güçte bir yaratık. Loot kalitesi Skeletal Dragon seviyesine çekilmeli.
Sucubbus da Balron gibi, paragonu solo kesilemeyenbir yaratık, Balron kadar güçlü olmasa da life leech saldırısıyla daha büyük sıkıntılar yaratabiliyor, loot kalitesi Skeletal dragon seviyesine çekilmeli.
En nihayetinde loot kalitesi şuan şu şekilde:
Skeletal Dragon > Shadow Wyrm > Ancient Lich > Meer Eternal = Blood Elemental
Loot kalitesi şu şekilde olmalı:
Ancient Wyrm > Skeletal Dragon = Shadow Wyrm = Balron = Sucubbus > Ancient Lich = Rotting Corpse > Serpentine Dragon = Dragon = Meer Eternal = Blood Elemental = Poison Elemental > Titan
Bu mesaja teşekkür edenler (2 kişi): Renown, cursedfly
dostum şu oyun tekil hale gelsin diye ugraşıyoruz anlıyorum ama 3 kişi zor kestik ancienti .
az cok ende bizi anla adamlar guild halinde skeletal ve ancient kesicek o zaman chest ve minorun anlamı kalmaz 5000 puan nedir eger o minorleri eritemez isen serverda her yer minor çöplügü olur
birde bu açıdan anla
biz oyun tekil hale gelsin tek oynayan yeni başlayan arkadaşı guildi gelmeyen adam oynasın diye ugraşıyoruz
siz oyunu guildlere teslim etmeye çalışıyorsunuz .
>(
az cok ende bizi anla adamlar guild halinde skeletal ve ancient kesicek o zaman chest ve minorun anlamı kalmaz 5000 puan nedir eger o minorleri eritemez isen serverda her yer minor çöplügü olur
birde bu açıdan anla
biz oyun tekil hale gelsin tek oynayan yeni başlayan arkadaşı guildi gelmeyen adam oynasın diye ugraşıyoruz
siz oyunu guildlere teslim etmeye çalışıyorsunuz .
>(
Zorlu41 yazmış:
Selamlar,
Ancient Wyrm paragon-evil-giant tekil kesilmez zaten, Balron Skeletal Dragon Ancient Wyrm'ın paragon versiyonları birden fazla oyuncu gerektirir(veya Cu Sidhe gerektirir ).
Tekil oyuncusun, ve Ancient Wyrm farmlıyorsun. Pat, paragon çıktı, ve kimse gelmek istemiyor, çünkü ödülü çok düşük, harcadığı zamana değmez. Adam gider 2 tane meer paragon keser işine bakar. Eğer sistem önerdiğim şekilde değişirse, insanlar ancient wyrm'ı da farmlamaya başlayacaktır, paragonunu evil'ını giantını da kesmek isteyecektir.
Aslında tavsiyelerim tüm oyuncuların faydasına olacak şeyler
Mantikli adam server icin ugrasmis detayli aciklamis. Bencede bu konuya el atilmali serverin gelisimi icin ciddi bi katkisi olucaktir. Keske herkezin duzenlenmesini dusundugu istekleri bu sekilde mantikli olsa .
Ancak venus bu konuda cok yavas birseyin artik pokuu cikip aylarca millet forumda aglayip isyan cikarmadikca duzelmio hic birsey
Ancak venus bu konuda cok yavas birseyin artik pokuu cikip aylarca millet forumda aglayip isyan cikarmadikca duzelmio hic birsey
ya arkadaş bugün kestim ancient wrym dan gold ve saçma sapan ring bra yapmak için malzememi çıkar. Çoğu zaman 2 adet item atıyor shadow wrym rezalet çalgı aleti ve diamondlar sorun şu sanırım
Loot max 10 bunun 8 tanesini diamond saphire felan atıyor
biri gold
bir de bi tane item. Kaç oldu page atıyorum güncellenecek denildi bekliyoruz
Loot max 10 bunun 8 tanesini diamond saphire felan atıyor
biri gold
bir de bi tane item. Kaç oldu page atıyorum güncellenecek denildi bekliyoruz
1. sayfa (Toplam 1 sayfa) [ 7 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |