Venüs - Vuruş hızı hakkında Sayfaya git: Önceki, 1, 2 |
Yazar
Mesaj
yolcu yazmış:
Cast süreleri ikisinde de aynı değil, aynı olsa zaten uğraşılmaz run1 seviyesine getirilmek için :) Run2 de ki pvp dengeleri ile run1 de ki pvp dengeleri çok farklı. Bu dengeyi ya run1 de kuracaksın ya run2 de, bizim sunucumuzda run1 üzerinde kurulmuş ve tamamı run1 üzerine ayarlanmış ayarlar.
https://github.com/brodock/runuo/blob/master/Scripts/Spells/Base/Spell.cs
Buyrun size AOS spell cast süreleri, vurdukları damageler, hesaplamaları....
Biz safız anlamıyoruz ?
Buyrun size AOS spell cast süreleri, vurdukları damageler, hesaplamaları....
Biz safız anlamıyoruz ?
https://github.com/brodock/runuo/blob/master/Scripts/Spells/Base/MagerySpell.cs
public override TimeSpan GetCastDelay()
{
if( Scroll is BaseWand )
return TimeSpan.Zero;
if( !Core.AOS )
return TimeSpan.FromSeconds( 0.5 + (0.25 * (int)Circle) );
return base.GetCastDelay();
}
[/b]
public override TimeSpan GetCastDelay()
{
if( Scroll is BaseWand )
return TimeSpan.Zero;
if( !Core.AOS )
return TimeSpan.FromSeconds( 0.5 + (0.25 * (int)Circle) );
return base.GetCastDelay();
}
[/b]
2. sayfa (Toplam 2 sayfa) [ 13 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |