Venüs - Vuruş hızı hakkında Sayfaya git: 1, 2, Sonraki |
Yazar
Mesaj
Selam herkese, öncelikle getirdiğin güzel sistemler için teşekkürler Venüs. Sayende sağda solda ücra dungeonlarda eskisi gibi insanlara rastlanıyor. Pvm den pek anlamasam da sistem iyi gibi. Pvp kısmında ise bazı sorunlar mevcut. İyileştirmeler sürüyor anladığım kadarıyla ama gözüme çarpan en önemli sorun vuruş hızı. Bilindiği üzere durum yazdığımızda sallama hızı en az 1.25 gözüküyor. Arkadaş bu konuda page atmış ama göstergede bozukluk olduğunu, sallama hızının bir önceki server gibi 1 saniye olduğunu söylemişsiniz. Fakat durum böyle değil. En az sallama hızı gerçekten 1.25. Normalde saniyede 1 vurduğunda silahı hiç bekletmeden ardarda oynatması lazım. Bu serverda her vuruş arası fazladan 0.25 saniyelik gözle görülür bir bekleme oluyor. Damager sw ve mf ler için sorun yok kullandıkları silahların çoğu 1 saniyeye inmiyor zaten ama fencerlar bu durumdan çok mağdur. Özellikle spear kullanırken o azıcık bekleme çok fark yaratıyor. Zaten full lmc ile normalde 12 manaya bleed, 3-4 manaya poi vurmamız gerekirken bu serverda 14 15 manaya bleed, 5-6 manaya poison vuruyoruz. Bir armorcu için bu 2-3 manalık fark pek etki etmeyebilir sonuçta armordan çektiği mana çok fazla ama az damage vuran poisonerların manasını çabuk tüketmesine neden oluyor. Yani hem bu mana olayı hem de bu sallama hızı birleşince çok sıkıntı. Zaten serverda doğru düzgün poici yok. İkisini birden çözün demiyorum ama en azından şu vuruş hızını önümüzdeki güncellemelerde çözmebilirseniz harika olur. Zor bir şey olmasa gerek. Okuyup da yorum yapmanızı bekliyorum teşekkürler.
Bu mesaja teşekkür edenler (2 kişi): williamsburg, Dunedain
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): Ajdar
Hazır bu konu yapılmısken bir ekleme yapmak istiyorum stamina ayarlarınında düzgün olmadıgını düşünüyorum.
Kaynak: http://www.uoguide.com/Swing_Speed_Increase
Kaynak belirttigim sitede ki formul yada calculate kullanıldıgı taktirde bizim serverla uyuşmazlıklar ortaya cıkıyor. Örnek vermek gerekirse 180 stamina ile ss20 bir broadsword sitede 1.25 cıkarken bizim serverımızda 1.5sn ve stamina düştüğü zaman 0.25 şeklinde geçişler değilde direk 0.5 geçişleri yaşanmakta.
Yani stamina düşerken 1.5 olan silah bir anda 2sn daha sonra 2.5 ve şeklinde artıyor.
Kaynak: http://www.uoguide.com/Swing_Speed_Increase
Kaynak belirttigim sitede ki formul yada calculate kullanıldıgı taktirde bizim serverla uyuşmazlıklar ortaya cıkıyor. Örnek vermek gerekirse 180 stamina ile ss20 bir broadsword sitede 1.25 cıkarken bizim serverımızda 1.5sn ve stamina düştüğü zaman 0.25 şeklinde geçişler değilde direk 0.5 geçişleri yaşanmakta.
Yani stamina düşerken 1.5 olan silah bir anda 2sn daha sonra 2.5 ve şeklinde artıyor.
Swing Delay in seconds = Floor((Weapon Speed - Floor(Stamina/30)) * (100.0 / (100 + Swing Speed Increase % item bonus))) / 4
Kaynak UO.Stratics: [url]uo.stratics.com/content/arms-armor/combat.php[/url]
Bir silahın iki vuruş arasındaki delay süresi, 1.25 den düşük olamaz.
Weapon speed ler için : http://uo.stratics.com/database/view.php?db_content=gameitem&welcome=yes
Kaynak UO.Stratics: [url]uo.stratics.com/content/arms-armor/combat.php[/url]
Bir silahın iki vuruş arasındaki delay süresi, 1.25 den düşük olamaz.
Weapon speed ler için : http://uo.stratics.com/database/view.php?db_content=gameitem&welcome=yes
1. sayfa (Toplam 2 sayfa) [ 13 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |