Server Action ayarlari. Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, 4, 5, 6, Sonraki |
Yazar
Mesaj
reamonnkilbane yazmış:
Ultima'nın action ı evet ince ayarlar üstüne kurulu ama orjinalini bilirmisin bilmem attan aldıktan sonra atına hemen binebilirsin. Bu bir venüs eklentisi yani.. O yüzden bi sıkıntı yok.
Adamı attan al atına bineme ne anladım zaten saçma bişi tek başınayken attan almanın hiç bi anlamı yok ikinizde aynı anda ata biniyosunuz bi ekstrası yok zaten. Bu yüzden problem değil o attan aldıktan sonra geri binme süresinin düşmesi falan.
Theodore Rushwell yazmış:
iyide kardeşim attan aldıkdan sonra hemen binersin tamam , mageler warriorlara karşı 1v1 de hep üstün o zaman? yada poisonerler?
beni attan al atıma poison vur ben ne yapacağım bir sw mf olarak? yok çantanda cure scroll taşı yok paladin kas yok 10 tane at küresi taşı bunlar mı çözüm?
at bolayı mage ile al atımdan beni at in nox büyüsünü atıma sonra kes beni atsız ne güzel ben napıcam?
Başlıkta belirttiğiniz şikayetleri değerlendirdik.
Haklı olduğunuz konular;
- Paralyze Field formülünde farklılık vardı, bunu düzelttik. Paralyze formülü ile eşitledik (Aslında bu formülü zamanında Olympus ile biz ürettik ve yıllardır bu şekilde kullanılıyor, orjinaldeki formüller farklılık gösterir).
- Magic Arrow'da delay olması. Bunu da yapmaya çalıştık, bir deneyin bakalım memnun kalacak mısınız.
- Ball of Summoning'in her yerden çekmesi: Bunun bir artısı ya da eksisi olmayacağını düşündüğüm için Ilshenar ve zindandan çekememe durumunu giderdik. Bunu da bir deneyin.
Diğer saydıklarınızı fazla incelemedim. Ancak eski sunucu ile karşılaştırarak ayarları AOS değerlerine çekebiliriz. Elimizdeki sistemi AOS'a benzetmek zaman alacaktır. Bunu baştan söyledik ve geldiğimiz noktada bana göre AOS ile %80'e yakın bir benzerlik var.
Bola/Attan düşürme/Ata in-bin için de kontroller yapılmalı. Normalde "At Hırsızı" madalyasına bağladık. Bir bakıma @followarcane, bu da skillshot değil midir? Skill yerine Madalya kasmak.
MF/Spirit Speak/Chivalry/Archery ile alakalı söylenenler incelenebilir. Önümüzdeki güncellemelerde bunlara bakabiliriz.
Haklı olduğunuz konular;
- Paralyze Field formülünde farklılık vardı, bunu düzelttik. Paralyze formülü ile eşitledik (Aslında bu formülü zamanında Olympus ile biz ürettik ve yıllardır bu şekilde kullanılıyor, orjinaldeki formüller farklılık gösterir).
- Magic Arrow'da delay olması. Bunu da yapmaya çalıştık, bir deneyin bakalım memnun kalacak mısınız.
- Ball of Summoning'in her yerden çekmesi: Bunun bir artısı ya da eksisi olmayacağını düşündüğüm için Ilshenar ve zindandan çekememe durumunu giderdik. Bunu da bir deneyin.
Diğer saydıklarınızı fazla incelemedim. Ancak eski sunucu ile karşılaştırarak ayarları AOS değerlerine çekebiliriz. Elimizdeki sistemi AOS'a benzetmek zaman alacaktır. Bunu baştan söyledik ve geldiğimiz noktada bana göre AOS ile %80'e yakın bir benzerlik var.
Bola/Attan düşürme/Ata in-bin için de kontroller yapılmalı. Normalde "At Hırsızı" madalyasına bağladık. Bir bakıma @followarcane, bu da skillshot değil midir? Skill yerine Madalya kasmak.
MF/Spirit Speak/Chivalry/Archery ile alakalı söylenenler incelenebilir. Önümüzdeki güncellemelerde bunlara bakabiliriz.
Venus yazmış:
@Venus Skillshot ile ne alakası var ki? Benim önerim, bolayı kareye atmak. Örneğin, x kordinatlarındayım. Üzerime tıklayarak atıldı. Bola x kordinatına geldiğinde x kordinatlarında değilsem bana değmicek bu kadar basit.
Veya x karesine bola fırlattım tıkladım, bola x karesine gittiği zaman adamda x karesinde ise orda ona değecek, düşerse düşer.
-Sprit Speak Prottayken Fızzle çekmeden atabiliyorsun atilmaması gerek
-- Chivalry skilinde büyülerin protta gibi çekilmemesini sağlamak
--Bineklere inip binerken azda olsa bir delay olması gerekiyor. Koşarken bineğe inip biniliyor.
--Archerlarinda Damage i yüksek atma gibi bir problemi var bana göre haddinden fazla vuruyor ( tartişilir )
-MF karakterinin damage'inin az atmasi gibi,
vs gibi ayarlar düzelmemiş durumda müsait olduğunuzda incelerseniz sevinirim.İlginiz için teşekkürler Sayin Venüs.
-- Chivalry skilinde büyülerin protta gibi çekilmemesini sağlamak
--Bineklere inip binerken azda olsa bir delay olması gerekiyor. Koşarken bineğe inip biniliyor.
--Archerlarinda Damage i yüksek atma gibi bir problemi var bana göre haddinden fazla vuruyor ( tartişilir )
-MF karakterinin damage'inin az atmasi gibi,
vs gibi ayarlar düzelmemiş durumda müsait olduğunuzda incelerseniz sevinirim.İlginiz için teşekkürler Sayin Venüs.
5. sayfa (Toplam 6 sayfa) [ 55 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |