Server Action ayarlari.
Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, 4, 5, 6, Sonraki

Ultima Online Forum -> İstek ve Şikayet
 
Yazar
Mesaj
Theodore Rushwell
Dragonlance

Avatar

Yaş: 34
Kayıt: 13 Oca 2016
Mesajlar: 170
Cinsiyet: Erkek

Teşekkür: 14
Uyarı: 1

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
Theodore Rushwell
Dragonlance
Server Action ayarlari. Konu: Yanıt: Server Action ayarlari.
Alıntıyla Cevap Gönder
reamonnkilbane yazmış:
Madalyayıda makroyla kendi baska charıno dismount eder kasarsın icon_asd.gif
Bence bu ek getirilen sistemler, madalyalar vs sadece işin pvm kısmında olmalı zaten uoda pvp cok ince ayarlar üzerine kurulu bi oyun bunlara müdahele edilecek yenilik ben istemem şahsım adına.

*Ben birde bu başlık altında sistemler sonucu elde edilen itemlarda hep Defense Chance olduğuna dikkat çekmek istiyorum. Ya tüm bu tarz actiona etki edecek propslu itemlar kalksın yada Warriorada %5 Hit Chance veren body sash görevi eklensin. Buda bir haksızlık yada eksiklik.



Ultima'nın action ı evet ince ayarlar üstüne kurulu ama orjinalini bilirmisin bilmem attan aldıktan sonra atına hemen binebilirsin. Bu bir venüs eklentisi yani.. O yüzden bi sıkıntı yok.

Adamı attan al atına bineme ne anladım zaten saçma bişi tek başınayken attan almanın hiç bi anlamı yok ikinizde aynı anda ata biniyosunuz bi ekstrası yok zaten. Bu yüzden problem değil o attan aldıktan sonra geri binme süresinin düşmesi falan.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
26 Ksm 2016 9:10
PAZARCIIIII
Büyük Usta

Avatar

Yaş: 34
Kayıt: 26 Ekm 2016
Mesajlar: 367
Cinsiyet: Erkek

Teşekkür: 1
Uyarı: 1

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
PAZARCIIIII
Büyük Usta
Server Action ayarlari. Konu: Yanıt: Server Action ayarlari.
Alıntıyla Cevap Gönder
Theodore Rushwell yazmış:
reamonnkilbane yazmış:
Madalyayıda makroyla kendi baska charıno dismount eder kasarsın icon_asd.gif
Bence bu ek getirilen sistemler, madalyalar vs sadece işin pvm kısmında olmalı zaten uoda pvp cok ince ayarlar üzerine kurulu bi oyun bunlara müdahele edilecek yenilik ben istemem şahsım adına.

*Ben birde bu başlık altında sistemler sonucu elde edilen itemlarda hep Defense Chance olduğuna dikkat çekmek istiyorum. Ya tüm bu tarz actiona etki edecek propslu itemlar kalksın yada Warriorada %5 Hit Chance veren body sash görevi eklensin. Buda bir haksızlık yada eksiklik.



Ultima'nın action ı evet ince ayarlar üstüne kurulu ama orjinalini bilirmisin bilmem attan aldıktan sonra atına hemen binebilirsin. Bu bir venüs eklentisi yani.. O yüzden bi sıkıntı yok.

Adamı attan al atına bineme ne anladım zaten saçma bişi tek başınayken attan almanın hiç bi anlamı yok ikinizde aynı anda ata biniyosunuz bi ekstrası yok zaten. Bu yüzden problem değil o attan aldıktan sonra geri binme süresinin düşmesi falan.



+12221321 katılıyorum

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger  
26 Ksm 2016 9:37
Patrick
Efsane



Yaş: 34
Kayıt: 04 Tem 2010
Mesajlar: 912
Cinsiyet: Erkek
Nerden: @nkara

Teşekkür: 51
Uyarı: 2

Durumu: Çevrimdışı

Patrick
Efsane
Server Action ayarlari. Konu: a
Alıntıyla Cevap Gönder
Sayin Venüs başlik altinda şikayetlerimize cevap vericek mi? Bir düzeltme söz konusu mevcutmu şu anda yoksa bu ayarlar ile devam mi edeceğiz

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger  
26 Ksm 2016 13:27
ilayda
Deneyimli Oyuncu



Yaş: 39
Kayıt: 07 Tem 2015
Mesajlar: 133
Cinsiyet: Erkek

Teşekkür: 28
Uyarı: 2

Durumu: Çevrimdışı

ilayda
Deneyimli Oyuncu
Server Action ayarlari. Konu: Yanıt: Server Action ayarlari.
Alıntıyla Cevap Gönder
Paralyz field derhal düzeltimesi gereken konu öncelikle icon_clap.gif

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
26 Ksm 2016 13:48
tolgav1
Oyuncu

Avatar

Yaş: 39
Kayıt: 26 Ekm 2016
Mesajlar: 34

Teşekkür: 1

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
tolgav1
Oyuncu
Server Action ayarlari. Konu: Yanıt: Server Action ayarlari.
Alıntıyla Cevap Gönder
Theodore Rushwell yazmış:
reamonnkilbane yazmış:
Madalyayıda makroyla kendi baska charıno dismount eder kasarsın icon_asd.gif
Bence bu ek getirilen sistemler, madalyalar vs sadece işin pvm kısmında olmalı zaten uoda pvp cok ince ayarlar üzerine kurulu bi oyun bunlara müdahele edilecek yenilik ben istemem şahsım adına.

*Ben birde bu başlık altında sistemler sonucu elde edilen itemlarda hep Defense Chance olduğuna dikkat çekmek istiyorum. Ya tüm bu tarz actiona etki edecek propslu itemlar kalksın yada Warriorada %5 Hit Chance veren body sash görevi eklensin. Buda bir haksızlık yada eksiklik.



Ultima'nın action ı evet ince ayarlar üstüne kurulu ama orjinalini bilirmisin bilmem attan aldıktan sonra atına hemen binebilirsin. Bu bir venüs eklentisi yani.. O yüzden bi sıkıntı yok.

Adamı attan al atına bineme ne anladım zaten saçma bişi tek başınayken attan almanın hiç bi anlamı yok ikinizde aynı anda ata biniyosunuz bi ekstrası yok zaten. Bu yüzden problem değil o attan aldıktan sonra geri binme süresinin düşmesi falan.


iyide kardeşim attan aldıkdan sonra hemen binersin tamam , mageler warriorlara karşı 1v1 de hep üstün o zaman? yada poisonerler?
beni attan al atıma poison vur ben ne yapacağım bir sw mf olarak? yok çantanda cure scroll taşı yok paladin kas yok 10 tane at küresi taşı bunlar mı çözüm?
at bolayı mage ile al atımdan beni at in nox büyüsünü atıma sonra kes beni atsız ne güzel ben napıcam?

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
26 Ksm 2016 16:27
Venus
World of UO



Yaş: 39
Kayıt: 18 Arl 2006
Mesajlar: 4,462

Teşekkür: 625

Durumu: Çevrimdışı

Venus
World of UO
Server Action ayarlari. Konu: Yanıt: Server Action ayarlari.
Alıntıyla Cevap Gönder
Başlıkta belirttiğiniz şikayetleri değerlendirdik.

Haklı olduğunuz konular;

- Paralyze Field formülünde farklılık vardı, bunu düzelttik. Paralyze formülü ile eşitledik (Aslında bu formülü zamanında Olympus ile biz ürettik ve yıllardır bu şekilde kullanılıyor, orjinaldeki formüller farklılık gösterir).

- Magic Arrow'da delay olması. Bunu da yapmaya çalıştık, bir deneyin bakalım memnun kalacak mısınız.

- Ball of Summoning'in her yerden çekmesi: Bunun bir artısı ya da eksisi olmayacağını düşündüğüm için Ilshenar ve zindandan çekememe durumunu giderdik. Bunu da bir deneyin.

Diğer saydıklarınızı fazla incelemedim. Ancak eski sunucu ile karşılaştırarak ayarları AOS değerlerine çekebiliriz. Elimizdeki sistemi AOS'a benzetmek zaman alacaktır. Bunu baştan söyledik ve geldiğimiz noktada bana göre AOS ile %80'e yakın bir benzerlik var.

Bola/Attan düşürme/Ata in-bin için de kontroller yapılmalı. Normalde "At Hırsızı" madalyasına bağladık. Bir bakıma @followarcane, bu da skillshot değil midir? Skill yerine Madalya kasmak.

MF/Spirit Speak/Chivalry/Archery ile alakalı söylenenler incelenebilir. Önümüzdeki güncellemelerde bunlara bakabiliriz.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger  
26 Ksm 2016 17:06
followarcane
Efsane



Yaş: 39
Kayıt: 09 Ağu 2015
Mesajlar: 811

Teşekkür: 62

Durumu: Çevrimdışı

followarcane
Efsane
Server Action ayarlari. Konu: Yanıt: Server Action ayarlari.
Alıntıyla Cevap Gönder
Venus yazmış:
Bola/Attan düşürme/Ata in-bin için de kontroller yapılmalı. Normalde "At Hırsızı" madalyasına bağladık. Bir bakıma @followarcane, bu da skillshot değil midir? Skill yerine Madalya kasmak.



@Venus Skillshot ile ne alakası var ki? Benim önerim, bolayı kareye atmak. Örneğin, x kordinatlarındayım. Üzerime tıklayarak atıldı. Bola x kordinatına geldiğinde x kordinatlarında değilsem bana değmicek bu kadar basit.

Veya x karesine bola fırlattım tıkladım, bola x karesine gittiği zaman adamda x karesinde ise orda ona değecek, düşerse düşer. icon_fatt.gif icon_fatt.gif icon_fatt.gif

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
26 Ksm 2016 17:14
Patrick
Efsane



Yaş: 34
Kayıt: 04 Tem 2010
Mesajlar: 912
Cinsiyet: Erkek
Nerden: @nkara

Teşekkür: 51
Uyarı: 2

Durumu: Çevrimdışı

Patrick
Efsane
Server Action ayarlari. Konu: Yanıt: Server Action ayarlari.
Alıntıyla Cevap Gönder
-Sprit Speak Prottayken Fızzle çekmeden atabiliyorsun atilmaması gerek
-- Chivalry skilinde büyülerin protta gibi çekilmemesini sağlamak
--Bineklere inip binerken azda olsa bir delay olması gerekiyor. Koşarken bineğe inip biniliyor.
--Archerlarinda Damage i yüksek atma gibi bir problemi var bana göre haddinden fazla vuruyor ( tartişilir )
-MF karakterinin damage'inin az atmasi gibi,
vs gibi ayarlar düzelmemiş durumda müsait olduğunuzda incelerseniz sevinirim.İlginiz için teşekkürler Sayin Venüs.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger  
26 Ksm 2016 18:41
EkremAbi
Büyük Usta



Yaş: 34
Kayıt: 16 Hzr 2016
Mesajlar: 306
Nerden: Mezardan

Teşekkür: 20
Uyarı: 1

Durumu: Çevrimdışı

EkremAbi
Büyük Usta
Server Action ayarlari. Konu: Yanıt: Server Action ayarlari.
Alıntıyla Cevap Gönder
Archer damagesi dışındaki tüm herşeye katılıyorum, archerlar çok missliyor bari vurdummu tam vursunlar.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
26 Ksm 2016 19:36
blade036
Sponsor

Avatar

Yaş: 39
Kayıt: 19 Tem 2010
Mesajlar: 179

Teşekkür: 1

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
blade036
Sponsor
Server Action ayarlari. Konu: Yanıt: Server Action ayarlari.
Alıntıyla Cevap Gönder
ARcherin damageyle oynanırsa serverde sadece mage kalır. Zaten fens sw kalmadı serverda...

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
26 Ksm 2016 20:24
 
Yeni başlık gönder   Başlığa cevap gönder Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, 4, 5, 6, Sonraki
5. sayfa (Toplam 6 sayfa) [ 55 mesaj ]  

 
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız