Öneri ve istek Sayfaya git: Önceki, 1, 2 |
Yazar
Mesaj
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): Quillan

Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): beco



Theseus, önerilerin için teşekkürler. Bunları yeni sunucu özelliklerinde değerlendireceğiz.
Nom Anor, Cam İşçiliği ve Taş İşçiliği adlı iki madalya sunucuya eklendi, sonraki restartla aktif olur. Madalya seviyelerine göre alınacak ödüller eklenebilir.
Unique, yeni sunucumuz yine AOS olacak, yalnız şu anda devam eden World of UO: Kıyamet'i SE, ML ve üzeri sürümler olarak geliştirme çalışmalarımız olacaktır.
erentk586, kademeli PS yine olmalıdır, aksi takdirde 120'ler değerli olacak, geriye kalanlar fazla önemsenmeyecektir. Zaten Joker PS, bireysel görev ve hatta ticketlar bile PS verirken bu konuda sorun yaşanacağını sanmıyorum.
EkremAbi, sunucuyu açacağız ve dengeyi bozacak yenilik yapılmayacak, bu nedenle ilk etapta alınacak kararlar önemlidir.
Nom Anor, Cam İşçiliği ve Taş İşçiliği adlı iki madalya sunucuya eklendi, sonraki restartla aktif olur. Madalya seviyelerine göre alınacak ödüller eklenebilir.
Unique, yeni sunucumuz yine AOS olacak, yalnız şu anda devam eden World of UO: Kıyamet'i SE, ML ve üzeri sürümler olarak geliştirme çalışmalarımız olacaktır.
erentk586, kademeli PS yine olmalıdır, aksi takdirde 120'ler değerli olacak, geriye kalanlar fazla önemsenmeyecektir. Zaten Joker PS, bireysel görev ve hatta ticketlar bile PS verirken bu konuda sorun yaşanacağını sanmıyorum.
EkremAbi, sunucuyu açacağız ve dengeyi bozacak yenilik yapılmayacak, bu nedenle ilk etapta alınacak kararlar önemlidir.

Bence;
Rare sistemi kesinlikle olmamalı .ayrıca tame edilen nightmare unicorn kirin gibi petlerin skilleri cap olduktan sonra evrim geçirmeli (Str-Dex-int) , seçim tamer tarafından yapılarak kişiselleştirilmeli (int seçilirse spell damage artışı, dex seçilirse seri vuruş, str seçilirse fiziksel hasar artışı gibi) seçim yapıldıktan sonra skilleri tekrar tame edilen seviyeye düşmeli ve pet tekrar kasılarak ilerletilmelidir(2-3 level yapılabilir) , ayrıca SE den birkaç pet de eklenebilir ve çeşitlilik arttırılarak oyun keyfi üst seviyeye çıkarılabilir.
Diğer bir fikrim nerdeyse herkesin karşı olabileceği birşey , oyundan runic tools ların kaldırılmasıdır, böylelikle ne kimse bodcu kasıcak ne de miner-derici açmakla uğraşıcaktır, moblardan düşen itemler kaplanarak set düzmek bence herkesin oyundan aldığı zevki arttırıcak, oyuna verilen değeri ve bağlılığı sağlayarak serverı uzun ömürlü kılıcaktır.
Nacizane fikirlerim bunlardır ; katılan, katılmayan, saçma bulan , geliştirilebilir olduğunu düşünen arkadaşların düşüncelerini bekliyorum
Saygılarımla
Rare sistemi kesinlikle olmamalı .ayrıca tame edilen nightmare unicorn kirin gibi petlerin skilleri cap olduktan sonra evrim geçirmeli (Str-Dex-int) , seçim tamer tarafından yapılarak kişiselleştirilmeli (int seçilirse spell damage artışı, dex seçilirse seri vuruş, str seçilirse fiziksel hasar artışı gibi) seçim yapıldıktan sonra skilleri tekrar tame edilen seviyeye düşmeli ve pet tekrar kasılarak ilerletilmelidir(2-3 level yapılabilir) , ayrıca SE den birkaç pet de eklenebilir ve çeşitlilik arttırılarak oyun keyfi üst seviyeye çıkarılabilir.
Diğer bir fikrim nerdeyse herkesin karşı olabileceği birşey , oyundan runic tools ların kaldırılmasıdır, böylelikle ne kimse bodcu kasıcak ne de miner-derici açmakla uğraşıcaktır, moblardan düşen itemler kaplanarak set düzmek bence herkesin oyundan aldığı zevki arttırıcak, oyuna verilen değeri ve bağlılığı sağlayarak serverı uzun ömürlü kılıcaktır.
Nacizane fikirlerim bunlardır ; katılan, katılmayan, saçma bulan , geliştirilebilir olduğunu düşünen arkadaşların düşüncelerini bekliyorum
Saygılarımla

Kademeli PS sistemi kaldırılmalı. 120 ps düşme olasılığı düşürülmeli. Ps veren görevler ya kaldırılmalı ya da daha zor hale getirilmeli veya sadece Bard charlar kapsamına sokulmalı.
DF orjinal haline getirilmeli.Warrior ve mage charlarla Tamer charlar beraber dönmeli.
TAI BS'deki saçma sistemlerden vazgeçilmeli. Bodcu sistemine ne kadar karşı olsak da şöyle bir durum var. Serverda gereksiz veri depolanmasının önüne geçiyor. Bu yüzden olmalı ama mümkün olduğunca orijinale yakın yapılmalı. UO unutmayın ki şans faktörünün etkili olduğu bir oyun.
Item çıkma ve item basma şanslarında oynama yapılmaması gerek bence.
Çok takık olduğumuz Luna konusundaysa önerim 30 günü doldurmayan hiç bir charın moongate'te Malas sekmesini görememesi ve malastaki vendorlardan alış veriş yapamaması.
Çoğumuz yaşını almış insanlarız, kimimiz evli çocuk sahibi, kimimiz iş güç sahibi. Kimse kimseyi kandırmasın, oyunun başında şöyle olsun böyle olsun diyoruz ama server açılınca çoğumuz kendi önerilerimizin bile saçma olduğunu söylüyoruz. Bu sözlerim Easyuo için. Easyuo'da en azından deri yün kasma makrolarının önüne geçilmeli. Zaten belli bir yerden sonra çoğumuz yine makrolarımızı açıcaz ve Tamer charlarımızla item kovalayacağız. Bazı şeyleri de oyuncu kitlesinin durumuna göre düşünmek gerek. Bırakın bazı şeylerin önü açık kalsın.
Sponsor sistemi için hayıflanmalar görüyorum. Arkadaşlar artık her online oyunda şu an başlayacağım deseniz bir miktar para harcamanız gerekli. Şu yıllanmış oyununda bi sponsor sistemi olsun. Olsun ki serverin devamlılığı olsun. Bu serverin garantisi gibi bir şey. Sponsor sisteminde ne olsa sorun olur derseniz bence isterse 5x 120 char yapılabilsin sıkıntı yok. Kaldı ki Venüs'ün bu kadar uçarı olmayacağını hepimiz biliyoruz. En fazla 100% item kaplama şansı veren bir şey verir ki bu da o kadar etki etmez diye düşünüyorum. İsterse bütün itemleriniz 150 luck olsun oyunun dengesi zaten şansa dayalı olduğundan bir sorun çıkmaz. Tabi siz saçma sapan eklentiler yapmazsanız.
PVP Action için oynuyoruz diyen arkadaşlara gelince. En son ne zaman 7x100 charla sürekli action yapmışlar bir sormak gerek. Önce Britte her gün action yapmaya gelsinler bi sonra hayıflansınlar.
DF orjinal haline getirilmeli.Warrior ve mage charlarla Tamer charlar beraber dönmeli.
TAI BS'deki saçma sistemlerden vazgeçilmeli. Bodcu sistemine ne kadar karşı olsak da şöyle bir durum var. Serverda gereksiz veri depolanmasının önüne geçiyor. Bu yüzden olmalı ama mümkün olduğunca orijinale yakın yapılmalı. UO unutmayın ki şans faktörünün etkili olduğu bir oyun.
Item çıkma ve item basma şanslarında oynama yapılmaması gerek bence.
Çok takık olduğumuz Luna konusundaysa önerim 30 günü doldurmayan hiç bir charın moongate'te Malas sekmesini görememesi ve malastaki vendorlardan alış veriş yapamaması.
Çoğumuz yaşını almış insanlarız, kimimiz evli çocuk sahibi, kimimiz iş güç sahibi. Kimse kimseyi kandırmasın, oyunun başında şöyle olsun böyle olsun diyoruz ama server açılınca çoğumuz kendi önerilerimizin bile saçma olduğunu söylüyoruz. Bu sözlerim Easyuo için. Easyuo'da en azından deri yün kasma makrolarının önüne geçilmeli. Zaten belli bir yerden sonra çoğumuz yine makrolarımızı açıcaz ve Tamer charlarımızla item kovalayacağız. Bazı şeyleri de oyuncu kitlesinin durumuna göre düşünmek gerek. Bırakın bazı şeylerin önü açık kalsın.
Sponsor sistemi için hayıflanmalar görüyorum. Arkadaşlar artık her online oyunda şu an başlayacağım deseniz bir miktar para harcamanız gerekli. Şu yıllanmış oyununda bi sponsor sistemi olsun. Olsun ki serverin devamlılığı olsun. Bu serverin garantisi gibi bir şey. Sponsor sisteminde ne olsa sorun olur derseniz bence isterse 5x 120 char yapılabilsin sıkıntı yok. Kaldı ki Venüs'ün bu kadar uçarı olmayacağını hepimiz biliyoruz. En fazla 100% item kaplama şansı veren bir şey verir ki bu da o kadar etki etmez diye düşünüyorum. İsterse bütün itemleriniz 150 luck olsun oyunun dengesi zaten şansa dayalı olduğundan bir sorun çıkmaz. Tabi siz saçma sapan eklentiler yapmazsanız.
PVP Action için oynuyoruz diyen arkadaşlara gelince. En son ne zaman 7x100 charla sürekli action yapmışlar bir sormak gerek. Önce Britte her gün action yapmaya gelsinler bi sonra hayıflansınlar.

2. sayfa (Toplam 2 sayfa) [ 19 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |