Olmazsa Olmazlar |
Yazar
Mesaj
* Warrior unileri poi yemeli , hpleri ostard ile dengelenmeli , sadece goruntusu icin binilmeli yani.
* Mage teleportlarinda asla ve asla delay olmamali.
* Kademeli Ps sistemi devam etmeli.Aksi halde 105-110-115 pslerin bi numarasi kalmaz.
*Tristaya yol verilmeli.
*Piriltili yaratik sponsorda durabilir ama fiyati yukseltilebilir.
* Hell houndlar nerflenmeli.
* Df de eğer bi puan sistemi olmayacaksa cok kasip bisey elde edemeyenlere teselli ikramiyesi tarzi oduller eklenebilir. 1000 df kesene 150token , ticket vs.
* Sponsor menusune asla ve asla kill dusurme kagidi eklenmemeli.eklenecekse bile 1k token civari bi fiyattan verilmeli.
*Melissanin orkid'ini bul , prensesin tokmakcisi nerede" tarzi etkinlikler yerine, staff yapimi last man standing tarzi etkinlikler yapilmali.
*Tai bs bodlarina verilen para odulleri dusurulmeli.
*Barbed kit,valorite zor elde edilmeli ama iyide item alinabilmeli.
*Def/hit dengesi sorunsuz olmali,
*Armor ignore damageleri orjinal halinde olmali.Honor virtue sus olarak degil gercekten acik olmali.
*Wrest ability basari oranlari gozden gecirilmeli(gecen server degerleri devam ediyorsa)
*Eve recall olayi kapatilmali.
*Sampiyon alanlari twitchte gosterilmemeli.
* Mage teleportlarinda asla ve asla delay olmamali.
* Kademeli Ps sistemi devam etmeli.Aksi halde 105-110-115 pslerin bi numarasi kalmaz.
*Tristaya yol verilmeli.
*Piriltili yaratik sponsorda durabilir ama fiyati yukseltilebilir.
* Hell houndlar nerflenmeli.
* Df de eğer bi puan sistemi olmayacaksa cok kasip bisey elde edemeyenlere teselli ikramiyesi tarzi oduller eklenebilir. 1000 df kesene 150token , ticket vs.
* Sponsor menusune asla ve asla kill dusurme kagidi eklenmemeli.eklenecekse bile 1k token civari bi fiyattan verilmeli.
*Melissanin orkid'ini bul , prensesin tokmakcisi nerede" tarzi etkinlikler yerine, staff yapimi last man standing tarzi etkinlikler yapilmali.
*Tai bs bodlarina verilen para odulleri dusurulmeli.
*Barbed kit,valorite zor elde edilmeli ama iyide item alinabilmeli.
*Def/hit dengesi sorunsuz olmali,
*Armor ignore damageleri orjinal halinde olmali.Honor virtue sus olarak degil gercekten acik olmali.
*Wrest ability basari oranlari gozden gecirilmeli(gecen server degerleri devam ediyorsa)
*Eve recall olayi kapatilmali.
*Sampiyon alanlari twitchte gosterilmemeli.
War karakterlerin Uni, Ki-rin vs. binmeleri tam bir facia. Action başlasın bunu göreceğiz.
Eve recall olayını kimlerin sipariş ettiğini bilmeyen yoktur heralde.
HH'lere dokunulmamalı. HH'li biri gelip benim daldığım yaratığa daldığı zaman sövsem bile...
Sponsor pırıltı kalksın, normal olan kalsın.
Teleport büyüsünde kesinlikle delay olmalı.
Bu yazdıklarım dışında hepsine katılıyorum.
Eve recall olayını kimlerin sipariş ettiğini bilmeyen yoktur heralde.
HH'lere dokunulmamalı. HH'li biri gelip benim daldığım yaratığa daldığı zaman sövsem bile...
Sponsor pırıltı kalksın, normal olan kalsın.
Teleport büyüsünde kesinlikle delay olmalı.
Bu yazdıklarım dışında hepsine katılıyorum.
Quasar yazmış:
Standart bi warriorun server ortasinda ortalama potlu dexi 175 civari.
Diyelim ki iki mage ile kapisiyor bu eleman.
Attan aldilar falan filan tek alternatifi atsiz bir sekilde kosarak guvenli bir yere gitmek oldu.
Sorum şu .
Bu warriorun brit tarladan gz icine kadar magelerden olmeden kacma ihtimali nedir? Şahsi kanaatim %70
Şimdi soruyu terse cevireyim.kacan tek mage kovalayan ise iki warrior.Ayni birim mesafede mage karakterin hayatta kalma ihtimalini hesaplayalim.
Yalniz hesabi yaparken son on yildir warriorlarin %90 oraninda hammer,bone tarzi mortal vuran silahlari kullandigini unutmayalim.
Velhasil her mage bi didier yada bir ownage değil ki o atraksiyonda yaşama ihtimali olsun.işte bu yuzden o delay olmamalı
1. sayfa (Toplam 1 sayfa) [ 8 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |