Olabilir mi? |
Yazar
Mesaj
Öncelikle selamlar. Yeni bir World of Uo serüveninde yanınızda olmaya çalışacağız.
Sunucudan beklentiler bir hayli yüksek bu yüzden sunucunun özellikleri sunucunun zorluk seviyesi çok önemli.
Genel olarak her şeyin orjinalinde olduğu gibi belirli yüzdelerle elde edilmesi çok daha mantıklı ve makul olacaktır.
Ggs major minor artı puanları gibi sistemlerin olmaması çok daha iyi olacaktır.
Çalışma alanı olarak nitelendirilen yerde sadece taming kasılacak yaratıklar olmalı. Diğer yetenekleri dışarıda rahat bir şekilde kasabiliriz. Vortexlere filan gerek yok.
Tailor ve blacksmith bodları için materyal toplanmasını kapatıp sadece vendorlardan para ile alınarak kasılabilir hale getirilmesi çok daha zorlayıcı olacaktır.
Şuan ki sunucuda ki bütün görevler ve özellikler yeni açılacak sunucuya zamanla eklenerek farklılıklar yaratılmalı.
Loot sistemi zamana göre ayarlanmalı. Örneğin sunucunun ilk 3 ayında %100 intensity olmasın. ilk 6 ay 5 props takı çıkmasın vs vs diye devam edilebilir.
Artifactlarda aynı şekilde ayarlanabilir. Sunucunun kalitesini ve zorluk seviyesini artıracağını düşünüyorum.
Random champlar sunucunun 1. yılında açılabilir.
Diğer champlar 15 gün veya 1 ay arayla açılabilir. İlk 2 ay 120 ps düşme ihtimali kaldırılabilir.
Oaks sunucunun ilerleyen dönemlerinde açılmalı ve respawn süresi min 12 saat olmalı.
Champ alanları summonlar engellenmeli, Wither büyüsü orjinalinde olduğu gibi kalmalı.
Ilshaner de bulunan spawn sayıları ve zamanları orjinale çekilmeli. Felluca da bununan zindanlar zenginleştirilmeli.
Ilshaner mark ve recall kapalı olmalı. Farklı dünyalarda farklı zindanlara farklı maceralara açılması gerekiyor :)
Malas haritası hiç bir zaman açılmamalı.
Binekler diğer woularda olduğu gibi RARE olarak adlandırlacağı için şuan ki sunucuda bulunan görevler zamanla eklenmeli.
Ml zindanlarına geçiş yerleri değiştirilerek farklı mini champlar mini boss sistemleri geliştirilebilir.
Bunları çoğaltabiliriz...
Sunucu umarım güzel ve eğlenceli olur.
Sunucudan beklentiler bir hayli yüksek bu yüzden sunucunun özellikleri sunucunun zorluk seviyesi çok önemli.
Genel olarak her şeyin orjinalinde olduğu gibi belirli yüzdelerle elde edilmesi çok daha mantıklı ve makul olacaktır.
Ggs major minor artı puanları gibi sistemlerin olmaması çok daha iyi olacaktır.
Çalışma alanı olarak nitelendirilen yerde sadece taming kasılacak yaratıklar olmalı. Diğer yetenekleri dışarıda rahat bir şekilde kasabiliriz. Vortexlere filan gerek yok.
Tailor ve blacksmith bodları için materyal toplanmasını kapatıp sadece vendorlardan para ile alınarak kasılabilir hale getirilmesi çok daha zorlayıcı olacaktır.
Şuan ki sunucuda ki bütün görevler ve özellikler yeni açılacak sunucuya zamanla eklenerek farklılıklar yaratılmalı.
Loot sistemi zamana göre ayarlanmalı. Örneğin sunucunun ilk 3 ayında %100 intensity olmasın. ilk 6 ay 5 props takı çıkmasın vs vs diye devam edilebilir.
Artifactlarda aynı şekilde ayarlanabilir. Sunucunun kalitesini ve zorluk seviyesini artıracağını düşünüyorum.
Random champlar sunucunun 1. yılında açılabilir.
Diğer champlar 15 gün veya 1 ay arayla açılabilir. İlk 2 ay 120 ps düşme ihtimali kaldırılabilir.
Oaks sunucunun ilerleyen dönemlerinde açılmalı ve respawn süresi min 12 saat olmalı.
Champ alanları summonlar engellenmeli, Wither büyüsü orjinalinde olduğu gibi kalmalı.
Ilshaner de bulunan spawn sayıları ve zamanları orjinale çekilmeli. Felluca da bununan zindanlar zenginleştirilmeli.
Ilshaner mark ve recall kapalı olmalı. Farklı dünyalarda farklı zindanlara farklı maceralara açılması gerekiyor :)
Malas haritası hiç bir zaman açılmamalı.
Binekler diğer woularda olduğu gibi RARE olarak adlandırlacağı için şuan ki sunucuda bulunan görevler zamanla eklenmeli.
Ml zindanlarına geçiş yerleri değiştirilerek farklı mini champlar mini boss sistemleri geliştirilebilir.
Bunları çoğaltabiliriz...
Sunucu umarım güzel ve eğlenceli olur.

Materyaller npclerde satılmamalı diye düşünüyorum. Miner ve dericiler tarafından toplanması oyuna daha bir renk katıyor.
Artifact puan sistemi olmamalı. Bunun yerine oranlar düşürülebilir. Dediğin gibi artifact oranları kademeli olarak artırılabilir.
Loot ve Runic intensity oranlarının kademeli olarak artırılması, zaten Wou'da olan bir şey. Mevcut Wou'da bile çok yüksek diyebileceğimiz oranlar yok.
Oyunda bir çok Dungeon ve yaratık varken, sadece Ankh Dungeon'da Lich farmlanmamalı. Diğer Dungeonlar'da farklı yaratık spawnları oluşturulmalı. Dungeon ve yaratık çeşitliliği sunucunun ömrünü azaltmaz.
Bunların dışında Ggs olmalı, Ilshenar'da recall olunmalı, Rareler zor olmamalı.
İşin aslı her şeyi çokta zorlaştırıp insanları sıkmamalı. Herkesin oyuna ayıracak fazla vakti yok. Her seferinde Ankh veya başka dungeonlara; yürüyerek, hatta drake ile gidip gelmeyi çokta fazla kişi istemez diye düşünüyorum.
Artifact puan sistemi olmamalı. Bunun yerine oranlar düşürülebilir. Dediğin gibi artifact oranları kademeli olarak artırılabilir.
Loot ve Runic intensity oranlarının kademeli olarak artırılması, zaten Wou'da olan bir şey. Mevcut Wou'da bile çok yüksek diyebileceğimiz oranlar yok.
Oyunda bir çok Dungeon ve yaratık varken, sadece Ankh Dungeon'da Lich farmlanmamalı. Diğer Dungeonlar'da farklı yaratık spawnları oluşturulmalı. Dungeon ve yaratık çeşitliliği sunucunun ömrünü azaltmaz.
Bunların dışında Ggs olmalı, Ilshenar'da recall olunmalı, Rareler zor olmamalı.
İşin aslı her şeyi çokta zorlaştırıp insanları sıkmamalı. Herkesin oyuna ayıracak fazla vakti yok. Her seferinde Ankh veya başka dungeonlara; yürüyerek, hatta drake ile gidip gelmeyi çokta fazla kişi istemez diye düşünüyorum.

Didier Drogba yazmış:
Gaddar Kerim'e işsizlik maaşı bağlanacakmı?
Didier Drogba yazmış:
Hem Wou finalin hemde ilk Wosun 1. senesinden sonra bile 3e1 str8 def15 ler hala nispeten değerliydi. Dfde günün her saati en az 15-20 kişi kasmasına rağmen harika diyebileceğimiz takılar çok görülmüyordu. Wos'ta 2 tane griswald setim olmasına rağmen takılarım str dex dmg def int gibi şeylerdi(belkide ben bulamamışımdır :) ). Diyeceğim o ki zaten Venüs'ün son ayarladığı sistemlerde 5 tane istenen prop çıkması çok zor oluyor, o yüzden bu değiştirilmemeli diye düşünüyorum. Sadece %100 intensity fikrin uygulanırsa bence yeterli bir filtre olur.
Didier Drogba yazmış:
Champlerin sırayla açılması hariç mantıklı bence.

Evet Drogba herzamanki gibi döktürmüş.
Materyaller haricinde tüm fikirlerine katılıyorum.
Büyülerde vs kısıtlama olması zaten saçmalık üretiyor.
Derici ve Miner gibi charlarında aktif olması bazı arkadaşların bu oyunda onlar ile ilgilenmesini sağlıyor. Bu yüzden materyal konusunu es geçseniz çok mantıklı olur.
Materyaller haricinde tüm fikirlerine katılıyorum.
Büyülerde vs kısıtlama olması zaten saçmalık üretiyor.
Derici ve Miner gibi charlarında aktif olması bazı arkadaşların bu oyunda onlar ile ilgilenmesini sağlıyor. Bu yüzden materyal konusunu es geçseniz çok mantıklı olur.


Bineklerin Rare olması durumunda bir çok oyuncunun başlamayacağını belirtmek isterim. Bu oyuncuların hepsi tekil oynayan ve sadece bard charla oyunda varlığını sürdüren oyuncular. Oyunu sadece action'a göre uyarlamanız bir çok oyuncuyu oyundan soğutuyor. Sonra oyunda niye eskisi gibi canlılık yok diyorsunuz.
Şu yazılan itemlere bakın. Doyumsuzluğunuz sağolsun oyunu bu yönünüz bitiriyor. 3 Props takıyla gez arkadaş ne olacak?
Alıntı:
Şu yazılan itemlere bakın. Doyumsuzluğunuz sağolsun oyunu bu yönünüz bitiriyor. 3 Props takıyla gez arkadaş ne olacak?


Loot kalitesinden kastım sizinde dediğiniz gibi 3e1 sef str gibi takıların olması en azından 1 yıl sürsün. 3e1 bile zor olsun ilk bi kaç ay 2e1 ile takılalım elimize staff alalım filan. Tüm gelişme süreçlerini yaşayarak geçelim istiyorum. Sunucunun 2. Gününde 3e1 satılır başlığı görmek bence iyi bir şey değil.


1. sayfa (Toplam 1 sayfa) [ 8 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |