Aksiyonu Canlandırmak İçin
Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, 4, 5, 6, Sonraki

Ultima Online Forum -> İstek ve Şikayet
 
Yazar
Mesaj
lordlombak
Oyuncu

Avatar

Yaş: 36
Kayıt: 24 Eyl 2011
Mesajlar: 53
Cinsiyet: Erkek

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
lordlombak
Oyuncu
Aksiyonu Canlandırmak İçin Konu: Yanıt: Aksiyonu Canlandırmak İçin
Alıntıyla Cevap Gönder
Şimdi orjinal hali ile mukayese pek makbul değil. Evet, orjinali şansa dayalı ama olasılıklar pek düşük değil. Örnek vereyim, Dark Father'ı lucksız öldürdüğün zaman artifact düşme şansı %5, şayet 900 luck sahibiysen bu oran 14'te 1'e çıkıyor yani %7.1

peki worldofuo'da ne kadar ? Benim üzerimde 1055 luck var, df puanı 0. Artifact düşme şansı 0,078.

yani tek başıma öldürsem düşme ihtimali bu, şayet 5 oyuncu Dark Father'a saldırsa %30 hasar versem kur denklemi =)

Gelelim bineklere, bineklerle alakalı bir spawn sorunu yok, fire steed fire dungeon'da nm terethan keep'te ve ki-rin passage'da yer almakta ve 3-4 günde bir değil maksimum 1-2 saatte spawn oluyorlar. Wordofuo'da farklı bir sistem var.

Bu binek mevzusu türk serverlerine özgü bir durum özellikle sphere tabanlı sunucuların alameti farikası, sanıyorum runuo'ya ilk taşıyanlardan biri Venüs.

Bu servere özgü çok fazla sınırlama ve çok fazla sınırlamama var.

Bodcu sistemi diye bir şey var mesela, bir yığın account açabilme olayı var. Bunlar enteresan uygulamalar diğer taraftan ise eşya saklama kapasitesi kısıtlı, ev fiyatları orjinalinden çok daha pahalı.

Aslında totale baktığımızda, worldofuo server olarak guildlere imtiyazlı ancak bireysel oyunculara dar bir oyun sahası sunuyor. Yeni başlayan oyuncular içinde oyun alanı pek kısıtlı.

Tabii bunlar kurucunun yani adminin takdiri ancak venüsün oyuncuların yorum ve görüşlerine önem verdiğini görüyorum ve oyuncuların isteklerine göre değişikliğe son derece açık.

Benim uo geçmişim bir hayli fazla ama bir kez bile server açmak istemedim çünkü hakikaten uğraşmak, zaman harcamak ve bunları yaparken sıkılmamak gerekiyor, herhalde en temel nokta sıkılmamak olsa gerek. Hiç server kurmamış arkadaşlar boş bir server açıp onunla deneyebilirler, şayet 1 hafta günde 1 saat dayanabilirlerse host kiralayıp oyuncu çekme çalışmalarına başlayabilirler.

Bu açıdan server açan insanları yargılamak, anlamıyorlar diyerek eleştirmek benim haddim değil.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
28 Ekm 2016 18:00
Clay Burton
Usta



Yaş: 39
Kayıt: 29 Ekm 2016
Mesajlar: 239

Teşekkür: 1

Durumu: Çevrimdışı

Clay Burton
Usta
Aksiyonu Canlandırmak İçin Konu: Yanıt: Aksiyonu Canlandırmak İçin
Alıntıyla Cevap Gönder
Aksamları actıon oldugu saatlerde ınsur dusmemesı cok guzel fıkır bence gerı kalan hıcbırıne gerek yok.Bu server uzun soluklu olacak dendi.İki günde full charı dizip üstünlük sağlamak mantıksız.Ha craft için bunu söylesem de loot itemleri daha da zenginleştirilebilir.Bir aydır neredeyse her hydra ya katılıyorum ama bir tane 3e1 almış değilim.Hp lmc mana resistli set parçası çıkıyor çevrilirse giyiyorum.Loot kalitesi artarsa seti loot dan çıkan itemlerle yapabiliriz.
Bodcu kasanlar haklı olarak isyanda.Ama unutmayın kasarken çıkan item macroya bağlayıp çıkardığın itemden daha cazibelidir.
Ha unutmadan [OWN] guildi olarak köprüdeyiz.Action canlanır merak etmeyin...

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
29 Ekm 2016 1:01
Neptun
Yasaklı



Yaş: 39
Kayıt: 30 Ağu 2016
Mesajlar: 45

Teşekkür: 2
Uyarı: 3

Durumu: Çevrimdışı

Neptun
Yasaklı
Aksiyonu Canlandırmak İçin Konu: Yanıt: Aksiyonu Canlandırmak İçin
Alıntıyla Cevap Gönder
önce teşhisi koyalım sonra tedaviyi söyleyelim.
actionın olmamasının, olsa da kısa sürmesinin en büyük sebebi, herkesin bildiği gibi "karakterim full olsun" mantığıdır. eğer karakter full değilse, oyuncu 1-2 kere öldükten sonra "karakter hazır değil habire ölüyorum" diyerek bard yada craft karaktere geri dönüyor.

o zaman tedavi için şu yol izlenmelidir. "karakterim full olsun" diye tabir edilen full kavramını hedef kabul edip 1 yıl sonunda aktif olacak şekilde ayarlayacağız. Durun, ağız bükmeyin, droplarla, loot değerleriyle, kit intenstyleri ile oynayarak değil başka yoldan yapacağız.

bir karakterin full olması için şunlar gereklidir :
1- skiller
2- stat ve resistler
3- item props ve intensty değerleri

bu 3'lü içerisinde önem sırasına göre yüzdelik dilim belirleyeceğiz.
1- skiller %20 değerli
2- stat ve resistler %30 değerli
3- item props ve intensty değerleri ise %50 değerli diyeceğiz.
(oranları değiştirebilirsiniz)

ayrıca her karakterin hazırlılık oranını title'ında göstereceğiz. "karakterin durumu : %90 hazır" gibi... bu hesaplamayı sistem üstteki 3 maddeyi hesaplayarak yapacak.
detaylandıralım ...

skiller :
bir karakterin hazır olması için 5x olması öngörülüyor diyelim.
karakter 5x olduğunda, skill açısından %100 hazır olacak ve title için 20 puanı olacak.

stat ve resistler :
250 stat ve max resist olduğunda da 30 puan olacak.

bu karakter çıplak olsa bile, skill-stat ve resistleri tamamsa title'ında %50 hazır gözükmüş olacak.

item props ve intenstyleri :
(propsları tamamen sallıyorum)
mana reg 12
hp inc 10
stamina inc 10
swing speed 30
dmg inc 50

propsları warrior karakter için max değerler kabul edilirse, bu karakter 50 puan'da buradan kazanmış olacak. dolayısıyla karakter %100 hazır gözükecek.

şimdi bu söylediklerimi 4x3 ay = 12 ay olacak şekilde 1 yıla yayalım.

ilk 3 ay,
combat sırasında hiç bir skill 110 üstünde iş görmeyek. karakter 120'ye kasılmış olabilir ama hesaplamalarda sadece 110'a kadarı kullanılacak. skilleri 110 olan karakterler sistem tarafından full kabul edilecek ve 20 puan verilecek.

statlar için 225 ve resistler için 50 üst değer kabul edilerek 30 puan verilecek.

propslar için keza aynı şekilde mana reg 8'e kadar izin verilecek. karakterde 12 mana reg olabilir ama ilk 3 ay sadece 8'e kadar olan bölümü işleyecek.

3-6 ay arası
skiller max 115
statlar 240
resistler 50
propslar bir önceki aydan biraz daha yüksek

..
..
..

bu şekilde her 3 aylık periyot için üst limitler belirlenecek. yani ilk aylarda, setini dizememiş, ps'sini basamamış, stat ps bulamamış karakterler %100 hazır olacak. sunucu ilerledikçe değerler yükseltilecek ve oyuncular bir sonraki dönemin maksimum hazırlık seviyesine daha hızlı tırmanacak.

bunu kodlamak çok basit ama zaman alıcı olacaktır. belki başlı başına yeniden sunucu açmayı bile gerektirir. venus uygulasın diye yazmadım. belki sunucu açma hevesinde olup "ne yapsam da insanları eğlenmeye yöneltsem" diye düşünen birileri burayı okur, fikir almış olur.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
29 Ekm 2016 19:21
EkremAbi
Büyük Usta



Yaş: 34
Kayıt: 16 Hzr 2016
Mesajlar: 306
Nerden: Mezardan

Teşekkür: 20
Uyarı: 1

Durumu: Çevrimdışı

EkremAbi
Büyük Usta
Aksiyonu Canlandırmak İçin Konu: Yanıt: Aksiyonu Canlandırmak İçin
Alıntıyla Cevap Gönder
tolgav1 yazmış:
aslında oturup uzun uzun yazmak konuşmak lazım ama neyse ...
senelerdir kurulamayan dengeler ve aylık kapanan serverler , bunların en üstte iki sebebi bir serveri açanların oyundan hiç anlamaması ve Türkiye uo oyuncularının bencilce istekleri ... bir sürü yabancı server var 8 belki daha çok açık yabancı serverler var

en başta şu bod ve luck sistemi tamamen şansa dayalıdır orjinalinde ve diğer rol yapma oyunlarında loot şansa bağlı çıkar bunu başka oyunları oynayan bilir ama benim gördüğüm wou da luck sistemi hiç bir zaman düzgün çalışmadı ya fazla çıktı loot aşırı yada aşırı az ... df içinde aynısı 2 totem düşüreni görünce forumda ağlayanları gördüm kardeşim oyunun bile orjinali şansa dayalı ki oyunun zevkide burada her loot açışında acaba ne çıktı heyecanı oynatır oyunu ...

ayrıca kardeşim bir insan 15 sene aynı sürümü oynar mı? ne var yeni gelen ninja bushido vs itemler skiller weaponlar gelse abartmadan? çok daha başka kombineler yapılmaz mı? kim oynayacak 15 sene aynı sürümü? bir ara AION oynuyordum 1 sene girmedim eski maplar silinmiş yeni maplar gelmiş adamın update patch mantığına bak ondan sonra neden Türkiyede oyuncu yok e bana oyun mu yok niye oynayayım demez mi adam?


şu konuyada değineceğim çünkü bu attan alma kalkasın diyen zerglingler vardı siyu kabilesi gibi gezen adam kestiğinde kendini tatmin edenler vardı .. oyundan anlayan bir server owner bu bola ve attan alma işini kaldırırdı mesela adam venüs kaldırmadı buda bir örnek ..
bir kaç kez konusu açıldı attan alma ve bolayı kaldırın dendi çünkü oyunu tekil oynayan insanlar actiona çıkamıyordu hemen makro ile attan alınıp üzerine 5-10 kişi çöküyordu 2sn de ölüyordu vs .. ben dark venuedede oynadım orada bile attan alan silahların skilleri kapatılmıştı bi ara hatırlarım .. bunu oyuncu olup bencil olmayan herkes görür ya zerg gibi gezeceksin yada actiona çıkmayacaksın .. çünkü istediğin kadar itemin oyun bilgin olsun attan alındığında kiteleniyorsun direk bunu bile yapmadı venüs belki bu serverde vardır bilmem , ben dark venuede 2 kişi champ bastığımızı bilirim hiç değilse attan alınmayıp 2-3 skill atıyor biraz koşturuyorduk..


Attan alma ile ilgili açılan başlık trolldü icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
29 Ekm 2016 23:03
Schwarz
Efsane



Yaş: 39
Kayıt: 09 Nis 2012
Mesajlar: 600

Teşekkür: 33

Durumu: Çevrimdışı

Schwarz
Efsane
Aksiyonu Canlandırmak İçin Konu: Yanıt: Aksiyonu Canlandırmak İçin
Alıntıyla Cevap Gönder
Tekil oyuncular için champ kasmak sıkıntı yada azınlıkta olanlar için sıkıntılı süreç.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
29 Ekm 2016 23:43
tolgav1
Oyuncu

Avatar

Yaş: 39
Kayıt: 26 Ekm 2016
Mesajlar: 34

Teşekkür: 1

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
tolgav1
Oyuncu
Aksiyonu Canlandırmak İçin Konu: Yanıt: Aksiyonu Canlandırmak İçin
Alıntıyla Cevap Gönder
tekil oyuncular champ kasmasada tamer ile terzi ile blacksmith ile tekil oynayarak para item vs elde edip eksik ps lerini temin edebilir?

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
30 Ekm 2016 6:56
Venus
World of UO



Yaş: 39
Kayıt: 18 Arl 2006
Mesajlar: 4,462

Teşekkür: 625

Durumu: Çevrimdışı

Venus
World of UO
Aksiyonu Canlandırmak İçin Konu: Yanıt: Aksiyonu Canlandırmak İçin
Alıntıyla Cevap Gönder
Öneri, eleştiri ve düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkürler.

Sunucudaki filtreler oyuncular arasındaki farkın fazla açılmamasını sağlamak içindir. Bunlar geçicidir. Daha önce de söyledim, bu filtreler zamanla ortadan kalkacaktır.

Bu akşam ve önümüzdeki hafta boyunca belli saatlerde (Eski sistemdeki gibi 20.00 - 01.00 arası) eşya sigorta ücretlerini kaldırmak yönünde bir uygulamamız olacaktır. Bunu bir hafta deneyelim. İstediğimiz sonucu alamazsak iptal ederiz.

Ayrıca Britain Kalesi Savaşını, Bayrak Kapmaca, Sokak Savaşı, Kale Fetihleri gibi etkinlikler tasarlanacaktır.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger  
30 Ekm 2016 12:01
Carmina
Usta

Avatar

Yaş: 44
Kayıt: 09 Tem 2010
Mesajlar: 249
Cinsiyet: Erkek

Teşekkür: 10

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
Carmina
Usta
Aksiyonu Canlandırmak İçin Konu: Yanıt: Aksiyonu Canlandırmak İçin
Alıntıyla Cevap Gönder
Alıntı:
Sunucudaki filtreler oyuncular arasındaki farkın fazla açılmamasını sağlamak içindir. Bunlar geçicidir. Daha önce de söyledim, bu filtreler zamanla ortadan kalkacaktır.


Peki güzelde filtreler kaldırıldığında sunucuya yeni katılmış biri benim yada başkasının aylardır uğraşıpta düşüremediği yada filtreler yüzünden vazgeçtiği bir konuda çok daha iyisini elde ettiğinde bizim nasıl bir haleti ruhiye içerisinde olacağımıza dair ne düşünüyorsunuz?

Farkın açılması kaçınılmaz bir sonuçtur bunu ne yaparsak yapalım engelleyemeyiz. Bunu kabullenip bunun oyundaki hırs noktası olmasını doğal karşılamalıyız. Herkesin eşit seviyede olduğu bir oyun özellikle bu şekilde karakter item level para kasma gibi mmorpg tadındaki oyunlarda mümkün değil diye düşünüyorum. olmayacak bir dua'ya da amin demeye çalışmak ne kadar mantıklıdır sormak isterim.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
30 Ekm 2016 12:26
crims97
Deneyimli Oyuncu



Yaş: 31
Kayıt: 27 Tem 2010
Mesajlar: 125
Cinsiyet: Erkek
Nerden: Bursa

Teşekkür: 2

Durumu: Çevrimdışı

crims97
Deneyimli Oyuncu
Aksiyonu Canlandırmak İçin Konu: Yanıt: Aksiyonu Canlandırmak İçin
Alıntıyla Cevap Gönder
Her kafadan ayrı ses cıkıyor ya şu oyunu isteklerinize göre bozuyorsunuz orjinali neyse onu oynayamıyoruz

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
30 Ekm 2016 18:09
Schwarz
Efsane



Yaş: 39
Kayıt: 09 Nis 2012
Mesajlar: 600

Teşekkür: 33

Durumu: Çevrimdışı

Schwarz
Efsane
Aksiyonu Canlandırmak İçin Konu: Yanıt: Aksiyonu Canlandırmak İçin
Alıntıyla Cevap Gönder
tolgav1 yazmış:
tekil oyuncular champ kasmasada tamer ile terzi ile blacksmith ile tekil oynayarak para item vs elde edip eksik ps lerini temin edebilir?


o zevkten mahrum mu kalsınlar :D

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
30 Ekm 2016 19:13
 
Yeni başlık gönder   Başlığa cevap gönder Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, 4, 5, 6, Sonraki
5. sayfa (Toplam 6 sayfa) [ 51 mesaj ]  

 
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız