Waking Nightmare Sayfaya git: 1, 2, 3, 4, 5, 6, Sonraki |
Yazar
Mesaj
Madem binekler konusunda sıkıntı var bende bir tane uyarlamak istedim. Quest "Elder Scrolls" oyunundan uyarlamadır. Quest oyunda mevcuttur. Çevirisi ve uyarlaması bana aittir.

Sosaria halkı geceleri uyuyamıyor, korkunç kabuslarla uyanıyorlardı. Halkın huzuru iyice kaçmış, tavernalarda müzikler susmuş, şehirler sessizliğe bürünmüştü. Sosaria'nın ileri gelenleri çözümü zamana bırakmış, herşeyin kendi kendine çözüleceğini düşünüyorlardı. Fakat gün geçtikçe olaylar daha da şiddetleniyor, çocuklar, gençler köylerden dışarı çıkmıyordu. Avcılık neredeyse bitmişti. Sadece Ilshenar'daki kamplarda yaşayan çingenelerde yiyecek stoğu vardı. Fakat bu kamplara ulaşmak çok zordu. Uykusuz ve güçsüz kalmış savaşçılar 2. dünyaya gitmek istemiyordu.
Aradan günler geçti, Sosaria'nın ileri gelenlerinden ses seda çıkmayınca, yıllar evvel inzivaya çekilen Büyük Papaz Erandur olaya dahil olma kararı aldı. Yaşlı adam kütüphanesinden kalın bir kitap çıkardı, sandalyesine oturdu. Trinsic'ten getirdiği şarabını kadehine koyup sayfaları karıştırmaya başladı...
Aradığı sayfayı buldu, sayfanın bir bölümünde Jhelom haritası, alt kısmında ise bilmediği bir dilde büyülü sözler yazıyordu. Haritayı tüm detaylarıyla incelemeye başladı. Hartianın en uç kısmında yuvarlak içine alınmış bir alan ve yanında ufak bir not vardı. Not'ta şunlar yazıyordu:
"Kötü büyücüler (Evil Mageler) ile olan savaşımı kaybettim... Benim en değerli varlığımı, eşimden bana kalan en büyük miras'ı; oğlumu benden aldılar! Günlerce onun uykusundan uyanıp, kan ter içinde kalışını çaresizce izledim. Milletin büyük büyücü olarak övdüğü ben, bir kabus ile baş edemedim. Onlara Yenildim!"
Erandur'un gözünden bir damla yaş kitaba düştü... Kadim dostu Lord Drevis Neloren'in yazdığı mektubu bulmuştu. Kabus olaylarından sonra aklına ilk olarak Neloren'in ölen oğlu gelmişti. Yıllar evvel Kabus olayları yine başlamış, acıya dayanamayan gençler ve çocuklar ölmüştü. Erandur, Drevis'in yaşayıp yaşamadığından, kabusu dindirecek iksirin tarifini hatırlayıp hatırlamadığından emin değildi. Yıllardır onu ne gören ne de duyan vardı.
Sayfayı kitaptan ayırıp cebine koydu, şimdi dinlenip sabah olunca işe koyulacaktı.
Saatler sonra Erandur uyandı, bugün kendini yıllardır olmadığı kadar güçlü hissediyordu. Asasını aldı, pelerinini ve giysilerini giyerek evden çıktı. İlk durağı Britain şehri olacak, Lord British'ten "Halka Hitap" izni aldıktan sonra kendisiyle beraber yola çıkacak Bardları belirleyecekti...
Atına atladı yola çıktı... Büyük boynuzluların, dağ domuzlarının, boz ayıların arasından, patikalardan geçerek şehre vardı. Britain Köprü'de biraz durakladı. Güneş'i, deniz'i Taverna'daki dostlarnı görünce gözleri tekrar doldu. Britain kaleye doğru ilerleyip gardiyanlardan izin aldı. British ile konuştuktan sonra Britain bank'a geldi. Gardiyanlar şehrin dört bir yanına dağılarak konuşma yapılacağını duyurdular.
Dakikalar sonra tüm halk, savaşçılar, büyücüler, çocuklar, gençler banka civarında toplandı. Herkes durup Erandur'un dudağından dökülecek kelimelere kilitlendi.
Erandur Yüksek bir yere çıktı, Asasını göğsüne doğru yaslayıp öne eğildi.
"Yüce Sosaria halkı! Yıllardır hayatımızı zorlaştıran, gençlerimizi ve çocuklarımızı bizden koparan bu kabusu nihayet sona erdireceğiz! (Casuslardan korkan Erandur, iksir ve kitap hakkında hiçbir bilgi vermedi) Bu kötülüğün kaynağını bulup halkımızı eski güzel günlerine geri döndüreceğiz. Fakat kendini ispat etmiş bardlara ve onların evcilleştirdiği ejderhalara ihtiyacımız olacak. Benimle bu kabusu bitirmeye gelecek cesur insanlara ihtiyacım var" diye bağırdı.
Hemen ardından bir çok bard Erandur ile irtibata geçti... İlgi ve istek Erandur'u bir kere daha duygulandırmış, heyecanlandırmıştı.
Bu hikayeden sonra questimiz başlıyor; Kabus'un sebebini bize Lord Drevis Neloren söyleyecek.
- Öncelikle Erandur'un aradığı gibi kendimizi ispat etmiş bard karakter olmamız gerekiyor (100 Animal Taming 100 Animal Lore, Karakter Yaşı 5 gün ve üzeri)
- Daha sonra Erandur ile görüşmek için inzivaya çekildiği yer olan Ilshenarda ki "Pass Of Karnaugh"'a gidiyoruz.
- Erandur eğer aradığı kriterde karakter olduğunuzu anlarsa sizinle anlaşır (Questi verir) ve sizi Jhelom'a gönderen bir kapı (Gate) açar.
- Jhelom'a ulaştıktan sonra kendi imkanlarınızla Jhelom Mezarlığa gideceksiniz. Orada bulunan Beyaz Renkli mezar taşına sihirli sözleri söyleyeceğiz. "By the Power of Sosaria, I Have The Power!"
- Sihirli sözlerden sonra Lord Drevis Neloren mezarlığın derinlerinde saklandığı yerden dışarı çıkacak. (Görevi yapmamız için belirlenecek bir süre olacak.Eğer görev başkası tarafından yapılıyorsa uyarı verecek.)
- Lord Drevis Neloren Kabus'un kaynağını bize anlatacak.
"Zindanları ele geçirmiş kötü büyücülerin Lord'u Xarot the Black Archmage, Gizlice Ilshenar'a geldiği sırada ormanda başıboş gezen bir Nightmare'ı sihirli sözlerle kendine bağlar. Nightmare'ın rüya kontrol gücünü kullanarak insanlara eziyet etmeye başlar. Felucca'da bir zindana götürürken yakalanacağını düşündüğü için Nightmare'ı kötü büyücülerin eğitim alanı olan Sorcerers Dungeon'a kapatır. Nightmare'ı kilitlediği alana girmek için büyü ile kapıyı kırmamız gerekiyor fakat ben son malzemeyi bulamadığım için hem oğlumu hem de diğer gençleri ve çocukları bu Kabus'a kurban ettik. Sana vereceğim listedeki Malzemeleri getirirsen kapıyı kıracak iksir'i hazırlayabilirim! İşte Liste bu;"
- 20 Tane Dragon Bone (Dragon,Drake,Shadow Wyrm, Skeletal Dragon lootlarından belirli bir oranla çıkacak)
- 20 Tane Unlock Büyüsü Parşömeni
- 100 Tane "Tome Of The Ancients" (Ancient Lich, Lich, Lichlord Lootlarından belirli bir oranla çıkacak ufak bir kitap)
- 150 Tane Special Blood Potion (Blood Elemental Lootlarından belirli bir oranla çıkacak)
- 10 Tane Archmage Scroll (Meer lootlarından çıkan Tılsım büyüsü gibi Kırmızı renkli parşömen)
Bunları toplayıp Lord Drevis Neloren'e getirdikten sonra bize Siyah renkte bir parşömen verecek. Parşömen ile beraber Sorceres Dungeon Lvl 2'ye gideceğiz. Quest için hazırlanmış kilitli odanın önünde parşömene çift tıklayacağız ve kapı açılacak. Kapı açıldıktan sonra içeride Sosaria'nın kabuslarının kaynağı Boss Xarot the Black Archmage spawn olacak.

Altında ise Ilshenar'dan kaçırdığı Nightmare. Karakterimizle Boss'u kestikten sonra Nigtmare başı boş kalacak. Ondan sonra uyutarak evcilleştirme işlemine başlayıp, Sosaria'yı ve halkı Bu Kabustan Kurtaracağız.
Ödül : Boss'u öldürüp evcilleştireceğimiz Nigtmare ve 50.000 Gold

Sosaria halkı geceleri uyuyamıyor, korkunç kabuslarla uyanıyorlardı. Halkın huzuru iyice kaçmış, tavernalarda müzikler susmuş, şehirler sessizliğe bürünmüştü. Sosaria'nın ileri gelenleri çözümü zamana bırakmış, herşeyin kendi kendine çözüleceğini düşünüyorlardı. Fakat gün geçtikçe olaylar daha da şiddetleniyor, çocuklar, gençler köylerden dışarı çıkmıyordu. Avcılık neredeyse bitmişti. Sadece Ilshenar'daki kamplarda yaşayan çingenelerde yiyecek stoğu vardı. Fakat bu kamplara ulaşmak çok zordu. Uykusuz ve güçsüz kalmış savaşçılar 2. dünyaya gitmek istemiyordu.
Aradan günler geçti, Sosaria'nın ileri gelenlerinden ses seda çıkmayınca, yıllar evvel inzivaya çekilen Büyük Papaz Erandur olaya dahil olma kararı aldı. Yaşlı adam kütüphanesinden kalın bir kitap çıkardı, sandalyesine oturdu. Trinsic'ten getirdiği şarabını kadehine koyup sayfaları karıştırmaya başladı...
Aradığı sayfayı buldu, sayfanın bir bölümünde Jhelom haritası, alt kısmında ise bilmediği bir dilde büyülü sözler yazıyordu. Haritayı tüm detaylarıyla incelemeye başladı. Hartianın en uç kısmında yuvarlak içine alınmış bir alan ve yanında ufak bir not vardı. Not'ta şunlar yazıyordu:
"Kötü büyücüler (Evil Mageler) ile olan savaşımı kaybettim... Benim en değerli varlığımı, eşimden bana kalan en büyük miras'ı; oğlumu benden aldılar! Günlerce onun uykusundan uyanıp, kan ter içinde kalışını çaresizce izledim. Milletin büyük büyücü olarak övdüğü ben, bir kabus ile baş edemedim. Onlara Yenildim!"
Erandur'un gözünden bir damla yaş kitaba düştü... Kadim dostu Lord Drevis Neloren'in yazdığı mektubu bulmuştu. Kabus olaylarından sonra aklına ilk olarak Neloren'in ölen oğlu gelmişti. Yıllar evvel Kabus olayları yine başlamış, acıya dayanamayan gençler ve çocuklar ölmüştü. Erandur, Drevis'in yaşayıp yaşamadığından, kabusu dindirecek iksirin tarifini hatırlayıp hatırlamadığından emin değildi. Yıllardır onu ne gören ne de duyan vardı.
Sayfayı kitaptan ayırıp cebine koydu, şimdi dinlenip sabah olunca işe koyulacaktı.
Saatler sonra Erandur uyandı, bugün kendini yıllardır olmadığı kadar güçlü hissediyordu. Asasını aldı, pelerinini ve giysilerini giyerek evden çıktı. İlk durağı Britain şehri olacak, Lord British'ten "Halka Hitap" izni aldıktan sonra kendisiyle beraber yola çıkacak Bardları belirleyecekti...
Atına atladı yola çıktı... Büyük boynuzluların, dağ domuzlarının, boz ayıların arasından, patikalardan geçerek şehre vardı. Britain Köprü'de biraz durakladı. Güneş'i, deniz'i Taverna'daki dostlarnı görünce gözleri tekrar doldu. Britain kaleye doğru ilerleyip gardiyanlardan izin aldı. British ile konuştuktan sonra Britain bank'a geldi. Gardiyanlar şehrin dört bir yanına dağılarak konuşma yapılacağını duyurdular.
Dakikalar sonra tüm halk, savaşçılar, büyücüler, çocuklar, gençler banka civarında toplandı. Herkes durup Erandur'un dudağından dökülecek kelimelere kilitlendi.
Erandur Yüksek bir yere çıktı, Asasını göğsüne doğru yaslayıp öne eğildi.
"Yüce Sosaria halkı! Yıllardır hayatımızı zorlaştıran, gençlerimizi ve çocuklarımızı bizden koparan bu kabusu nihayet sona erdireceğiz! (Casuslardan korkan Erandur, iksir ve kitap hakkında hiçbir bilgi vermedi) Bu kötülüğün kaynağını bulup halkımızı eski güzel günlerine geri döndüreceğiz. Fakat kendini ispat etmiş bardlara ve onların evcilleştirdiği ejderhalara ihtiyacımız olacak. Benimle bu kabusu bitirmeye gelecek cesur insanlara ihtiyacım var" diye bağırdı.
Hemen ardından bir çok bard Erandur ile irtibata geçti... İlgi ve istek Erandur'u bir kere daha duygulandırmış, heyecanlandırmıştı.
Bu hikayeden sonra questimiz başlıyor; Kabus'un sebebini bize Lord Drevis Neloren söyleyecek.
- Öncelikle Erandur'un aradığı gibi kendimizi ispat etmiş bard karakter olmamız gerekiyor (100 Animal Taming 100 Animal Lore, Karakter Yaşı 5 gün ve üzeri)
- Daha sonra Erandur ile görüşmek için inzivaya çekildiği yer olan Ilshenarda ki "Pass Of Karnaugh"'a gidiyoruz.
- Erandur eğer aradığı kriterde karakter olduğunuzu anlarsa sizinle anlaşır (Questi verir) ve sizi Jhelom'a gönderen bir kapı (Gate) açar.
- Jhelom'a ulaştıktan sonra kendi imkanlarınızla Jhelom Mezarlığa gideceksiniz. Orada bulunan Beyaz Renkli mezar taşına sihirli sözleri söyleyeceğiz. "By the Power of Sosaria, I Have The Power!"
- Sihirli sözlerden sonra Lord Drevis Neloren mezarlığın derinlerinde saklandığı yerden dışarı çıkacak. (Görevi yapmamız için belirlenecek bir süre olacak.Eğer görev başkası tarafından yapılıyorsa uyarı verecek.)
- Lord Drevis Neloren Kabus'un kaynağını bize anlatacak.
"Zindanları ele geçirmiş kötü büyücülerin Lord'u Xarot the Black Archmage, Gizlice Ilshenar'a geldiği sırada ormanda başıboş gezen bir Nightmare'ı sihirli sözlerle kendine bağlar. Nightmare'ın rüya kontrol gücünü kullanarak insanlara eziyet etmeye başlar. Felucca'da bir zindana götürürken yakalanacağını düşündüğü için Nightmare'ı kötü büyücülerin eğitim alanı olan Sorcerers Dungeon'a kapatır. Nightmare'ı kilitlediği alana girmek için büyü ile kapıyı kırmamız gerekiyor fakat ben son malzemeyi bulamadığım için hem oğlumu hem de diğer gençleri ve çocukları bu Kabus'a kurban ettik. Sana vereceğim listedeki Malzemeleri getirirsen kapıyı kıracak iksir'i hazırlayabilirim! İşte Liste bu;"
- 20 Tane Dragon Bone (Dragon,Drake,Shadow Wyrm, Skeletal Dragon lootlarından belirli bir oranla çıkacak)
- 20 Tane Unlock Büyüsü Parşömeni
- 100 Tane "Tome Of The Ancients" (Ancient Lich, Lich, Lichlord Lootlarından belirli bir oranla çıkacak ufak bir kitap)
- 150 Tane Special Blood Potion (Blood Elemental Lootlarından belirli bir oranla çıkacak)
- 10 Tane Archmage Scroll (Meer lootlarından çıkan Tılsım büyüsü gibi Kırmızı renkli parşömen)
Bunları toplayıp Lord Drevis Neloren'e getirdikten sonra bize Siyah renkte bir parşömen verecek. Parşömen ile beraber Sorceres Dungeon Lvl 2'ye gideceğiz. Quest için hazırlanmış kilitli odanın önünde parşömene çift tıklayacağız ve kapı açılacak. Kapı açıldıktan sonra içeride Sosaria'nın kabuslarının kaynağı Boss Xarot the Black Archmage spawn olacak.

Altında ise Ilshenar'dan kaçırdığı Nightmare. Karakterimizle Boss'u kestikten sonra Nigtmare başı boş kalacak. Ondan sonra uyutarak evcilleştirme işlemine başlayıp, Sosaria'yı ve halkı Bu Kabustan Kurtaracağız.
Ödül : Boss'u öldürüp evcilleştireceğimiz Nigtmare ve 50.000 Gold
Bu mesaja teşekkür edenler (6 kişi): dalaksiz, eruseldarine, williamsburg, Yulrinn, Xylope, ilikoo








Troy yazmış:
Ben sadece fikir belirttim. Ayrıca WOS'ta silver steed görevini bitirmiştim bilen bilir. Ondan önceki tüm serverlarda aynı nickle oynadım illaki sen bilmesen bile bilen vardır, binek sıkıntım hiç olmadı. Dün güncellemeden sonra sırf bu sistem yüzünden bırakanlar bile oldu. Ben Orjinal ayarlarında olması gerektiğini düşünenlerdenim fakat görev ile de alınabilir diye uyarlama yaptım zaman harcadım fikir sundum. Yazdığım şeyden binek sevdam olduğunu nereden çıkardın? Karakterimde 1030 luck var, fazlası kadarıyla da para var demekki binek olmadan da kasabiliyormuşum. Tekrar edeyim bu yazdığım quest sadece fikir ve öneri. Lol yerine insanların konuştuğu gibi 3 5 kelime ile birşeyler de yazabilirsin.

1. sayfa (Toplam 6 sayfa) [ 51 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |