Tamer Yardımcısı ve Item Değerlendiricisi
Sayfaya git: 1, 2, 3, 4, 5, Sonraki

Ultima Online Forum -> Yardımcı Programlar
 
Yazar
Mesaj
tmrkymz
Uzman

Avatar

Yaş: 39
Kayıt: 22 Arl 2010
Mesajlar: 162
Cinsiyet: Erkek

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
tmrkymz
Uzman
Tamer Yardımcısı ve Item Değerlendiricisi Konu: Tamer Yardımcısı ve Item Değerlendiricisi
Alıntıyla Cevap Gönder
Herkese selamlar. Bu scripti hem kendim hem de bir iki arkadaşım için yazıp geliştirdim. Bunu yazarken amacım hem teker teker item bakma derdinden kurtulmak, hem de scroll ya da reg arkasına gizlenen yüzük bilezikleri atlamamaktı.

Neler yapıyor:
2 peti hotkey ile heallıyor. İlk kullanımdaki setuptan sonra otomatik olarak petlerinizi tanıyor.
bu petlerden biri mount ise hotkey ile mount/dismount yapıyor.
Ancient Lich kesiyorsanız hotkey ile kapıları açıp kapatıyor. (Razor da yapıyormuş bunu ama ben kullanmıyorum razor)
Hotkey ile yaratığın cesedini açıp, otomatik olarak goldu alıp, düşen itemları sizin için puanlandırıyor.

Şöyle gözüküyor:


Puanlandırma sistemi uzun süre denemeye tabii tutulup şu andaki en iyi haline gelmiştir. Damage increase, mana leech, hit lower defense, hit lightning-harm-fireball, swing speed gibi özellikler silahlar için, fc fcr str dex int gibi özellikler yüzük bilezik için, lmc hit point mana regen gibi statlar da armorlar için özellikle ayarlanmıştır ve itemların puan olarak değerini arttırır.

Scripti yazarken EasyUO forumlarındaki BadManiac'ın item evaluator scriptinden esinlendim, fakat çoğu benim emeğimdir. Özellikle itemin ismini yazdırana kadar akla karayı seçtim.

Uzun zamandır kullanıyorum hata ile karşılaşmadım. Eklenmesini istediğiniz güzel özellikler varsa seve seve yardımcı olurum. Umarım birilerinin işine yarar.

Kod:

set #sysmsgcol 77
set %value 0
set #lpc 400
ignoreitem AUL_BUL_CUL_DUL_EUL_FUL_GUL_HUL_IUL_JUL_KUL_LUL_MUL_NUL_OUL_PUL_QUL_RUL_SUL_TUL_UUL_VUL_WUL_XUL_YUL_ZUL_AVL_GVL_FVL_IVL_HVL_CVL_NTL_OTL_PTL_QTL_RTL_STL_TTL_UTL_VTL_WTL_XTL_YTL_ZTL_QXL_PXL_ZXL_NXL_WXL_VXL_YXL_XXL_ZFJ_BYL_CYL_DYL_EYL_FYL_GYL_HYL_IYL_JYL_KYL_KYM_PYM_SYM_TYM_WYM_UYM_GCR_ZBR_NCR_ACR_HCR_LCR_ICR_CCR_UCR_OCR_KCR_DCR_JCR_FCR_
set %kapi FJC_IJC_HJC_SJC_RJC_UJC_TJC_OJC_NJC_QJC_PJC_YOC_APC_DOC_ZOC_UOC_TOC_WOC_VOC_GPC_FPC_IPC_HPC_CPC_BPC_EPC_DPC_OPC_NPC_QPC_PPC_KPC_HMC_KMC_JMC_UMC_TMC_WMC_VMC_QMC_PMC_SMC_RMC_CNC_BNC_ENC_DNC_YMC_ZZL_CAM_BAM_MAM_LAM_OAM_NAM_IAM_HAM_KAM_JAM_UAM_TAM_WAM_VAM_QAM_


if *pet1 = N/A
gosub ilksetup

display yesno Ayarlarinda degisiklik yapmak istiyor musun?
if #dispres = yes
gosub ilksetup

Event SysMessage Script Aktif
loop:
OnHotKey f
goto loot
OnHotKey 1
goto pet1
OnHotKey 2
goto pet2
OnHotKey 3
goto kapi
OnHotKey g
goto runebook
OnHotkey h
goto dismount
goto loop


loot:
finditem YFM G_2
if #findcnt > 0
{
set #lobjectid #findid
set %ceset #findid
event macro 17 0
wait 10
ignoreitem #findid
finditem POF C_ , %ceset
if #findstack > 1
{
exevent drag #findid #findstack
wait 15
exevent dropc #backpackID
wait 5
}
find:
finditem * C_ , %ceset
if #findstack > 2
{
ignoreitem #findid
goto find
}
if #findcnt > 0
{
set %object #findid
gosub Check
event sysmessage %name %value
set %value 0
ignoreitem #findid
goto find
}
}
goto loop

runebook:
set #lobjectid %runebook
wait 5
event macro 17 0
wait 5
goto loop

dismount:
finditem %mount
if #findkind = 1
{
set #lobjectid #findid
wait 5
event macro 17 0
}
else
{
set #lobjectid #charid
wait 5
event macro 17 0
}
goto loop

pet1:
event macro 1 0 [band
wait 2
set #ltargetid *pet1
wait 5
event macro 22 0
wait 10
goto loop

pet2:
event macro 1 0 [band
wait 2
set #ltargetid *pet2
wait 5
event macro 22 0
wait 10
goto loop

kapi:
finditem %kapi G_2
if #findcnt > 0
wait 5
set #lobjectid #findid
event macro 17 0
wait 5
goto loop

sub Check
  GOSUB BMGetProperty #FINDID
  GOSUB chanceIncrease
   GOSUB damageIncrease
   GOSUB speedIncrease
   GOSUB leech
   GOSUB lower
   GOSUB spellChance
   GOSUB luck
   GOSUB regeneration
    GOSUB resist
   GOSUB lowercost
   GOSUB increase
   GOSUB reflectPhysical
   GOSUB stats
   GOSUB fastercast
  GOSUB enhancepots
   GOSUB channeling
   GOSUB name
Return

SUB skill
{
   GOSUB Skills
  SET %value %value + ( #RESULT )
  RETURN
}
SUB fastercast
{
   IF faster , #spc , casting in #property && faster , #spc , cast , #spc , recovery in #property
      SET %value %value + 20
   GOSUB Property faster , #SPC , casting
   IF #RESULT > 0 && durability NOTIN #property
      SET %value %value + ( #RESULT * 20 )
   GOSUB Property faster , #spc , cast , #spc , recovery
   SET %value %value + ( #RESULT * 15 )
  RETURN
}
SUB stats
{
   GOSUB Property intelligence , #spc , bonus
   SET %value %value + ( #RESULT * 2 )
   GOSUB Property strength , #spc , bonus
   SET %value %value + ( #RESULT * 3 )
   GOSUB Property dexterity , #spc , bonus
   SET %value %value + ( #RESULT * 4 )
  RETURN
}
SUB increase
{
   GOSUB Property hit , #SPC , point , #SPC , increase
   SET %value %value + ( #RESULT * 6 )
   GOSUB Property mana , #SPC , increase
   SET %value %value + ( #RESULT * 4 )
   GOSUB Property stamina , #SPC , increase
   SET %value %value + ( #RESULT * 2 )
  RETURN
}
SUB lowercost
{
   GOSUB Property lower , #spc , reagent , #spc , cost
   IF #RESULT >= 14
   {
      SET %value %value + #RESULT
   }
   GOSUB Property lower , #spc , mana , #spc , cost
   SET %value %value + ( #RESULT * 5 )
  RETURN
}
SUB enhancepots
{
   GOSUB Property enhance , #spc , potions
   SET %value %value + ( #RESULT )
  RETURN
}
SUB regeneration
{
   GOSUB Property mana , #spc , regeneration
   SET %value %value + ( #RESULT * 10 )
  RETURN
}
SUB slayer
{
   IF ( dragon in #property ) || ( blood , #SPC , elemental IN #PROPERTY )
      SET %value %value + 10
   IF ( undead in #property ) || ( demon in #property )
      SET %value %value + 25
  RETURN
}
}
SUB spellChance
{
   GOSUB Property hit , #spc , lightning
   IF #RESULT >= 30
      SET %value %value + ( #RESULT / 2 )
   IF #RESULT >= 40
      SET %value %value + ( #RESULT / 2 )
   GOSUB Property hit , #spc , harm
   IF #RESULT >= 30
      SET %value %value + ( #RESULT / 2 )
   IF #RESULT >= 40
      SET %value %value + ( #RESULT / 2 )
   GOSUB Property hit , #spc , fireball
   IF #RESULT >= 30
      SET %value %value + ( #RESULT / 2 )
   IF #RESULT >= 40
      SET %value %value + ( #RESULT / 2 )
   GOSUB Property area
   IF #RESULT >= 35
      SET %value %value + ( #RESULT / 2 )
  RETURN
}
SUB lower
{
   GOSUB Property lower , #spc , attack
   IF #RESULT >= 30
      SET %value %value + ( ( #RESULT * 3 ) / 5 )
   GOSUB Property lower , #spc , defense
   IF #RESULT >= 30
      SET %value %value + ( ( #RESULT * 2 ) / 3 )
  RETURN
}
SUB luck
{
   GOSUB Property luck
   IF #RESULT >= 80
      SET %value %value + ( #RESULT )
  RETURN
}
SUB chanceIncrease
{
   GOSUB Property hit , #spc , chance
   IF #RESULT >= 9
      SET %value %value + ( #RESULT * 3 )
   GOSUB Property defense , #spc , chance
   IF #RESULT >= 9
      SET %value %value + ( #RESULT * 3 )
  RETURN
}
SUB speedIncrease
{
   GOSUB Property swing , #spc , speed , #spc , increase
   IF #RESULT >= 15
      SET %value %value + ( ( #RESULT * 3 ) / 2 )
  RETURN
}
SUB channeling
{
   IF ( spell , #SPC , channeling IN #PROPERTY )
   {
      SET %value %value + 40
      IF ( faster , #SPC , casting , #SPC , -1 IN #PROPERTY )
         SET %value %value - 40
   }
  RETURN
}
}
SUB leech
{
   GOSUB Property mana , #spc , leech
   IF #RESULT >= 30
      SET %value %value + ( #RESULT )
   GOSUB Property life , #spc , leech
   IF #RESULT >= 20
      SET %value %value + ( #RESULT / 3 )
   GOSUB Property stamina , #spc , leech
   IF #RESULT >= 20
      SET %value %value + ( #RESULT / 3 )
  RETURN
}
SUB damageIncrease
{
   GOSUB Property spell , #SPC , damage , #spc , increase
   IF #RESULT > 0
      SET %value %value +  ( #RESULT * 3 )
   GOSUB Property $damage , #spc , increase
   IF #RESULT >= 10 && durability NOTIN #property
      SET %value %value + ( #RESULT * 2 )
   IF #RESULT >= 30
      SET %value %value + ( #RESULT )
  RETURN
}
SUB reflectPhysical
{
   GOSUB Property reflect , #SPC , physical , #SPC , damage
      SET %value %value + ( ( #RESULT * 3 ) / 2 )
  RETURN
}
SUB resist
{
   GOSUB Resists
   IF #RESULT > 10 && durability NOTIN #property
    set %value %value + ( #RESULT )
   IF #RESULT >= 35
      SET %value %value + ( #RESULT )
  RETURN
}
;---
SUB Resists
{
   IF Resist , #SPC NOTIN #PROPERTY
      RETURN #FALSE
   SET %resiststring #PROPERTY
   SET %totalresists 0
  WHILE #TRUE
   {
      STR POS %resiststring Resist , #SPC
      IF #STRRES > 0
      {
         SET #STRRES #STRRES + 6
         STR DEL %resiststring 1 #STRRES
         SET %resiststring #STRRES
         STR POS #STRRES %
         STR DEL %resiststring #STRRES 9999
         SET %totalresists %totalresists + #STRRES
         SET %ri 0
      }
      ELSE
      BREAK
   }
   IF Total , #SPC , Resist , #SPC in #PROPERTY
   {
    GOSUB Property Total , #SPC , Resist , #SPC
    SET %totalresists %totalresists - #RESULT
  }
  RETURN %totalresists
}
SUB Skills
{
   IF #SPC , + NOTIN #PROPERTY
      RETURN #FALSE
   SET %skillstring #PROPERTY
   SET %totalskills 0
   SET %allskilltotal 0
  WHILE #TRUE
   {
      STR POS %skillstring #SPC , +
      IF #STRRES > 0
      {
         SET #STRRES #STRRES + 1
         STR DEL %skillstring 1 #STRRES
         SET %skillstring #STRRES
         STR POS #STRRES $
         STR DEL %skillstring #STRRES 9999
         SET %allskilltotal %allskilltotal + #STRRES
         IF #STRRES >= 10
           SET %totalskills %totalskills + #STRRES
      }
      ELSE
      BREAK
   }
  IF %totalskills >= 10
    SET %totalskills %allskilltotal
  RETURN %totalskills
}
SUB Property
{
   IF ( %0 <> 1 ) || ( %1 NOTIN #PROPERTY )
      RETURN #FALSE
   SET %_property %1
   STR POS #PROPERTY %_property
   STR DEL #PROPERTY 1 #STRRES
   SET %_string #STRRES
   STR POS #STRRES $
   STR DEL %_string #STRRES 9999
   SET %_string #STRRES
   STR LEN %_string
   IF skill IN %_string
      SET #STRRES #STRRES - 6
   IF % IN %_string
      SET #STRRES #STRRES - 1
   SET %num_len 0
   FOR %i #STRRES 1
   {
      SET %num_len %num_len + 1
      STR MID %_string %i 1
      IF #SPC IN #STRRES
      {
         STR MID %_string %i %num_len
         SET %i 1
      }
   }
  RETURN #STRRES
}
SUB BMGetProperty
{
  SET %prop_timeout #SYSTIME + 1500
  EVENT PROPERTY %1
  WHILE #PROPERTY = $ || No , #SPC , Data IN #PROPERTY
  {
    IF No , #SPC , Data IN #PROPERTY
      EVENT PROPERTY %1
    IF #SYSTIME > %prop_timeout
      RETURN #FALSE
  }
  RETURN #TRUE
}

SUB name
event property #findid
STR POS #property $
set %isim ( #strres - 1 )
STR LEFT #property %isim
set %name #strres
RETURN

sub ilksetup
display ok Birinci peti secelim.
SET #TARGCURS 1
pet1:
IF #TARGCURS = 1
{
    WAIT 2
    GOTO pet1
}
SET *pet1 #LTARGETID
wait 10

display ok Ikinci peti secelim.
SET #TARGCURS 1
pet2:
IF #TARGCURS = 1
{
    WAIT 2
    GOTO pet2
}
SET *pet2 #LTARGETID
wait 10

display yesnocancel Birinci pet mount ise yes'e, ikinci pet mount ise no'ya, ikisi de mount degilse cancel'a tiklayalim.
if #dispRes = yes
   set %mount *pet1
if #dispres = no
   set %mount *pet2
return


 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
04 Şub 2011 18:50
tmrkymz
Uzman

Avatar

Yaş: 39
Kayıt: 22 Arl 2010
Mesajlar: 162
Cinsiyet: Erkek

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
tmrkymz
Uzman
Tamer Yardımcısı ve Item Değerlendiricisi Konu: Yanıt: Tamer Yardımcısı ve Item Değerlendiricisi
Alıntıyla Cevap Gönder
Eklemeyi unutmuşum, 1 tuşu birinci peti, 2 tuşu ikinci peti bandajlar, 3 tuşu kapı açar, f tuşu cesedi açar, parayı lootlar, ve itemleri değerlendirir, h tuşu mount/dismount yapar.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
04 Şub 2011 18:52
robinson
Uzman



Yaş: 36
Kayıt: 01 Tem 2010
Mesajlar: 198
Cinsiyet: Erkek

Teşekkür: 1

Durumu: Çevrimdışı

robinson
Uzman
Tamer Yardımcısı ve Item Değerlendiricisi Konu: Yanıt: Tamer Yardımcısı ve Item Değerlendiricisi
Alıntıyla Cevap Gönder
içimizde ne cevherler varmış, helal olsun abicim :D

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
04 Şub 2011 19:23
merlin
Deneyimli Oyuncu

Avatar

Yaş: 39
Kayıt: 16 Ksm 2010
Mesajlar: 113

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
merlin
Deneyimli Oyuncu
Tamer Yardımcısı ve Item Değerlendiricisi Konu: Yanıt: Tamer Yardımcısı ve Item Değerlendiricisi
Alıntıyla Cevap Gönder
Ellerine sağlık dostum

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
04 Şub 2011 19:24
tmrkymz
Uzman

Avatar

Yaş: 39
Kayıt: 22 Arl 2010
Mesajlar: 162
Cinsiyet: Erkek

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
tmrkymz
Uzman
Tamer Yardımcısı ve Item Değerlendiricisi Konu: Yanıt: Tamer Yardımcısı ve Item Değerlendiricisi
Alıntıyla Cevap Gönder
Sağolun arkadaşlar, kullananlardan feedback bekliyorum.

Ekleyebileceğim birkaç şey daha:

Script şu andaki haliyle eğer bir armorun resist toplamları 35in altındaysa resistlere puan vermiyor. 35 üstündeyse resist toplamı kadar puan veriyor.

bir yüzükte sadece fc ya da fcr varsa az, her ikisi varsa çok puan veriyor.

80 luck altındaki itemlara luck için puan vermiyor.

bunları interaktif yapmadım, düzeltmek isteyen arkadaşlar olursa daha interaktif bir setup ile halledilebilir hepsi.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
04 Şub 2011 19:31
seveax
Uzman



Yaş: 35
Kayıt: 10 Tem 2010
Mesajlar: 156
Cinsiyet: Erkek
Nerden: Tekirdağ

Durumu: Çevrimdışı

seveax
Uzman
Tamer Yardımcısı ve Item Değerlendiricisi Konu: Yanıt: Tamer Yardımcısı ve Item Değerlendiricisi
Alıntıyla Cevap Gönder
Eline sağlık birazdan deneyeceğim.. dediğin gibi tek tek arayıp açmak zaman kaybı ve sıkıcı :) çok işime yaradı teşekkürler

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et  
04 Şub 2011 19:33
Kro
Efsane



Yaş: 39
Kayıt: 16 Tem 2010
Mesajlar: 675
Cinsiyet: Erkek

Durumu: Çevrimdışı

Kro
Efsane
Tamer Yardımcısı ve Item Değerlendiricisi Konu: Yanıt: Tamer Yardımcısı ve Item Değerlendiricisi
Alıntıyla Cevap Gönder
Lootu karıştırmanın keyfi başkadır.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger  
04 Şub 2011 19:50
BeaLzeBuB
Yasaklı



Yaş: 42
Kayıt: 07 Tem 2010
Mesajlar: 1,797
Cinsiyet: Erkek

Teşekkür: 22

Durumu: Çevrimdışı

BeaLzeBuB
Yasaklı
Tamer Yardımcısı ve Item Değerlendiricisi Konu: Yanıt: Tamer Yardımcısı ve Item Değerlendiricisi
Alıntıyla Cevap Gönder
eline sağlık. baya kafa patlatmışa benziyorsun.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
04 Şub 2011 20:29
tmrkymz
Uzman

Avatar

Yaş: 39
Kayıt: 22 Arl 2010
Mesajlar: 162
Cinsiyet: Erkek

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
tmrkymz
Uzman
Tamer Yardımcısı ve Item Değerlendiricisi Konu: Yanıt: Tamer Yardımcısı ve Item Değerlendiricisi
Alıntıyla Cevap Gönder
işin zevki de orda değil mi zaten icon_clap.gif

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
04 Şub 2011 20:58
Nightmare88
Usta



Yaş: 36
Kayıt: 13 Arl 2010
Mesajlar: 241

Durumu: Çevrimdışı

Nightmare88
Usta
Tamer Yardımcısı ve Item Değerlendiricisi Konu: Yanıt: Tamer Yardımcısı ve Item Değerlendiricisi
Alıntıyla Cevap Gönder
ellerine sağlık, denedim süper olmuş. oyundan bıkkınlık geldiği halde ancient kasmak istedim birden. :D

yalnız dismount olduktan sonra tekrar h ye bastıgım zaman mount olmuyor. çok önemli bişey değil tabi, bilgilendirme amaçlı yazayım dedim.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
05 Şub 2011 4:40
 
Yeni başlık gönder   Başlığa cevap gönder Sayfaya git: 1, 2, 3, 4, 5, Sonraki
1. sayfa (Toplam 5 sayfa) [ 42 mesaj ]  

 
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız