Hızlı giden atın nalı seyrek düşer..
Sayfaya git: 1, 2, Sonraki

Ultima Online Forum -> Konu Dışı
 
Yazar
Mesaj
fredyshroud
Deneyimli Oyuncu

Avatar

Yaş: 41
Kayıt: 11 Arl 2016
Mesajlar: 135
Cinsiyet: Erkek
Nerden: Bursa

Teşekkür: 5
Uyarı: 1

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
fredyshroud
Deneyimli Oyuncu
Hızlı giden atın nalı seyrek düşer.. Konu: Hızlı giden atın nalı seyrek düşer..
Alıntıyla Cevap Gönder
Malum, TR'de uo son demini oynuyor ve bundan başka'da zevkine olmayan içine para katılmayan server zor bir ihtimal olacak.102 günde ne anladın derseniz ki eğer? koca bir hiç.
Ultima tarihi boyunca tanıdığınız tanıyacağınız kim var ise neredeyse tanıyor biliyorum.Fakat nedense bu server'da o eski dediğimiz kitle tutmadı.
Mesela 2007 - 2010 World Of Uo tutmadı !
2004 Dark Venue yanından geçmedi yada Avalon olamaz !
***
103 günlük charlarıma giriyorum...Sanki server 2 yıllık...Kısa film gibi..

icon_guitar.gif icon_guitar.gif icon_guitar.gif

Artık anket öneri işlerini bırakıp radikal kararlar ile oyuncu kaybının önüne geçilmesi gerektiği konusunda yönetime mektup mu yazalım?
Server yönetmek bu kadar zor olmamalı.İstediğini banlayıp istediğini yüceltmek kolay olsa gerek.Mesele bu değil..
Mesele Ramiz dayı'nın dediği gibi, Köprü'de dimdik durabilmek yiğen !!
Tabi bende meseleler anlayana...

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
13 Mar 2018 21:12, Değiştirme: 13 Mar 2018 21:29 (Toplamda 1 kere)
korcanmeral
Deneyimli Oyuncu

Avatar

Yaş: 39
Kayıt: 18 Arl 2017
Mesajlar: 131
Nerden: Ankara

Teşekkür: 7
Uyarı: 2

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
korcanmeral
Deneyimli Oyuncu
Hızlı giden atın nalı seyrek düşer.. Konu: Yanıt: Hızlı giden atın nalı seyrek düşer..
Alıntıyla Cevap Gönder
Simdi bunun nesini tartışcaz onu anlamadım icon_bgiorno.gif

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
13 Mar 2018 21:28
kesha
Oyuncu

Avatar

Yaş: 54
Kayıt: 02 Hzr 2017
Mesajlar: 89
Cinsiyet: Kız

Teşekkür: 5

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
kesha
Oyuncu
Hızlı giden atın nalı seyrek düşer.. Konu: Yanıt: Hızlı giden atın nalı seyrek düşer..
Alıntıyla Cevap Gönder
10 yıldır "Türkiye'de UO bitti" laflarını duyuyoruz. UO bitmez. Bitirilir. Sen baştan bitmeye programlı sistem yaparsan, playerlarda bu kafayla başlarsa bir süre sonra kaçınılmaz son gerçekleşir.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
13 Mar 2018 21:43
Aerie
Efsane



Yaş: 42
Kayıt: 06 Tem 2010
Mesajlar: 850
Cinsiyet: Erkek
Nerden: Toronto/Canada

Teşekkür: 21

Durumu: Çevrimdışı

Aerie
Efsane
Hızlı giden atın nalı seyrek düşer.. Konu: Yanıt: Hızlı giden atın nalı seyrek düşer..
Alıntıyla Cevap Gönder
RPG oyunu sadece pvp gorulup quake kafasi ile oynanirsa boyle olur

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et  
13 Mar 2018 21:46
Bu mesaja teşekkür edenler (3 kişi): onceuponatime, Robeci, Abacus

Antetokounmpo
Yasaklı

Avatar

Kayıt: 27 Şub 2018
Mesajlar: 92

Teşekkür: 13

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
Antetokounmpo
Yasaklı
Hızlı giden atın nalı seyrek düşer.. Konu: Yanıt: Hızlı giden atın nalı seyrek düşer..
Alıntıyla Cevap Gönder
Eğlenmeye bak işte niye sonunun ne zaman geleceğine odaklısın ve ya niye diğer serverlerle kıyaslıyorsun ki şartlar aynı değil 10-15 yıl önceden bahsetmenin pek anlamı yok.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
13 Mar 2018 21:54
Rhuandel
Bilge



Yaş: 35
Kayıt: 08 Arl 2010
Mesajlar: 436

Teşekkür: 66

Durumu: Çevrimdışı

Rhuandel
Bilge
Hızlı giden atın nalı seyrek düşer.. Konu: Yanıt: Hızlı giden atın nalı seyrek düşer..
Alıntıyla Cevap Gönder
• AoS oynuyoruz. Bu kadar. Daha ilerisi yok, daha ilerisine geçmeye niyet yok, talep yok. Çoğunluk Samurai, ML, Stygian, High Seas vs görmek istemiyor. Geçildiğinde de neler olduğunu, ne kadar insanı çekebildiğini gördük. Yenilik istenmiyor.

• AoS'u hemen herkes ezbere biliyor, WoU sistemlerini herkes ezbere biliyor. Nerede ne yaratık kesilir, para için nereye gideceksin, item için nereye gideceksin, neye kaç luck lazım, hangi chara hangi skill kasılır, hangi itemlar gerekir, hangi champ nasıl kasılır bunları bilmeyen guild veya tekil player hemen hemen kalmadı.

• Sınırsız hesap açma ve belli bir adete kadar multi-client çalıştırma imkanımız; bu açtığımız multi-clientlerle kaynak toplamak adına yazılmış onbinlerce değilse binlerce makro scripti var.

Bunlar herkesin bildiği ve hemfikir olduğu gerçekler.

Bu bilgilerin ışığında Osi'de, AoS çıktıktan atıyorum belki yıllar sonra gelinen noktaya 3 ayda gelinmesi çok normal değil mi? Herkeste her chardan varken, herkeste yüzlerce bodcu varken, herkes her şeyi ezbere bilirken, end-game görmemek için ne yapılabilir?


Bana kalırsa AoS oynamak, uzun süre oynamak ve herkesin belirli bir seviyeye er ya da geç gelmesi, aradaki uçurumun açılmaması isteniyorsa yapılabilecek birkaç şey var:

1) Champ saatlerini kısıtlamak yerine orjinalinde bırakıp, ilk 3 ay 110 üstü ps düşmesini engellemek.

2) DF'yi serverla birlikte değil 3-6 ay arası bir zaman geçtikten sonra açmak.

3) Runiclerden çıkan Item kalitesiyle oynamak yerine, diğer örneklerdeki gibi belirli bir süre Barbed ve Valo'yu ve aynı şekilde bunları veren BoD'ları disable etmek.

4) Bu süre zarfında loot kalitesini de belli bir seviyede tutup, 4 props üstü item çıkmasını ya da propsların maximum intensity'sini düşürmek.

Yani dediğim özetle şu:

İlk 3 Ay
Mevcut açık olan sistemde end-game gör, 3-4 propslu silahlar, horned basım setler, minorler ve maximum 110 skill ile actiona çık.

İkinci 3 Ay
Psler, valo ve barbed aktif edilir. Tekrar bod almaya, tekrar şampiyon farmlamaya başla, karakteri 5x yap, silahını ve setini toparla, yine end-game gör, tekrar actiona çık.

Üçüncü 3 Ay
DF ve Harrower aktif hale getirilir, loot kalitesi artar. DF kasmaya başla, 5 propslu yüzük bilezik için skeletal farmlamaya başla. Stat PS'si elde et. Karakteri son haline getir, yine end-game gör, tekrar actiona çık.

Dördüncü ve Son 3 Ay
Server pvp serverına çevrilir, her chara otomatik olarak [Setallskills 120 yapılır, major ve minor artifact deedler, barbed ve valo runicler bedava dağıtılır. Action yapılır, eğlenilir, 1. yılın sonunda server kapanır ya da resetlenir.

Ha bu toxic topluluk bu şekilde tatmin olur mu, herkes herşeye hemen hemen aynı zamanda ulaşabileceği için reel satış baltalanır ve bu da isyana yol açar mı, token satışları ne hale gelir, yönetimin ekonomik kaygısı buna izin verir mi bilmiyorum ama aklıma başka bir fikir de gelmiyor.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
13 Mar 2018 22:38
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): Abacus

Abacus
DL Support



Yaş: 40
Kayıt: 09 Tem 2010
Mesajlar: 313
Cinsiyet: Erkek

Teşekkür: 22

Durumu: Çevrimdışı

Abacus
DL Support
Hızlı giden atın nalı seyrek düşer.. Konu: Yanıt: Hızlı giden atın nalı seyrek düşer..
Alıntıyla Cevap Gönder
Aerie yazmış:
RPG oyunu sadece pvp gorulup quake kafasi ile oynanirsa boyle olur


Kılıçlı Counter daha doğru olur.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et  
13 Mar 2018 23:25
assist
Sponsor

Avatar

Yaş: 39
Kayıt: 19 Ksm 2017
Mesajlar: 582

Teşekkür: 59
Uyarı: 1

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
assist
Sponsor
Hızlı giden atın nalı seyrek düşer.. Konu: Yanıt: Hızlı giden atın nalı seyrek düşer..
Alıntıyla Cevap Gönder
UO'yu canlı tutan şeylerden en başta geleni keşfetmenin, sürekli ilerlemenin verdiği heyecandır. Ancak AOS, artık üstüste oynanan 1000 inci Age of Empires tadında oynanıyor. Herkes persleri alıp fil çıkarmanın derdinde. Kim daha önce çıkarıcak bütün mesele bu.

Geçtiğimiz server ML güncellemesinin gelmesi son derece yerinde bir karardı. Ancak birçok karar gibi Venus bazı kararları iş işten geçtikten sonra alıyor. Herkes gittikten sonra ML güncellemesi gelmesi tabiki bir işe yaramadı. Serverda player varken bunu getirmek daha yerinde olurdu. İnsanlar en azından bu sürümde oynamayı deneyebilirdi. Haa, sonucunda oynarlarmıydı oynamazlarmıydı bunu bilemeyiz ama denemeye değerdi.

Her alanda olduğu gibi de bir de vurguncu ekip var. Bu ekip kim bunu yöneticiler bilip göz yumuyor. Çünkü oyuncu ve kazancın düşme kaygısı var. Kazanılsın. Ben hiçbir zaman buna karşı olmadım. Ama herkese eşit ve bütün kurallar herkes için çalışacaksa. Biri yer biri bakarsa malesef olmaz.

Gerçekten artık şu oyunu oynayan 50-100 tane adam ya kalmıştır ya kalmamıştır. Ancak birçok kişinin dile getirdiği gibi hiç bu kadar zevksiz bir oyun oynanmamıştı. Belki hiç bu kadar paranın döndüğü bir server da olmamıştı. Bu ikisinin ilgili olabileceğini düşünüyorum.

İnsanlara şu oyuna harcayacağı 100 200 lira dokunmuyor. Neredeyse herkes çalışıyor. İnsanlar token vs. alarak zaman satın alıyor anlayabiliyorum. Ben de aynı düşüncedeyim. Vaktim az. Bunun yerine alırım 500 token biter diyorum. Ama böyle olunca ne oluyo? Oyun içindeki dengeler bozuluyo. Ben 50TL'lik tokenle ile adamın 3 ayda çıkardığı şeyi alıyorum. Yani ne oluyo? Benim o kadar vaktim olmadığı için oyun benim için 6 ay daha öne çekilmiş oluyor. Kasmama gerek kalmıyor.

Çok güzel bir server açılabilirdi. Çok aceleye getirildi. Ve Venus buradaki insanlara kulak vermek yerine telefondan skype'dan vs. kalabalık gördüğü, bu oyunu oynamayı sevdiğini sanan kitleye kulak verdi. Bu insanlarda herşeyden binlerce yüzlerce kasıp çıkardığı şeyleri servera parayla pompalayarak serverı şişirdi. Bu adamlar oyun oynamıyor. Bu oyun her seferinde aynı macroları açıp bilgisayarın başında bile durmuyorlar. Zararı ise gerçek oyuncu kitlesi görüyor. Düşünülenin aksine de serverı ps şişirmez. Bu tip oyuncular şişirir. Barbed kit 70k. 70k kasmak 15 dakika. Yani ben 1 saat ancient kasarak 4 tane barbed kit çıkarabilirim.

Evet AOS çok güzel bir sürüm. Ama artık merak edilen bir noktası, ayakbasılmadık yeri kalmadı. Üstüste age of açıp her seferinde fili en kısa sürede çıkarmaya çalışanlar yüzünden de zaten artık bir zevk alınmıyor. Çünkü amaç zevk almak değil. Sidik yarışı..

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
14 Mar 2018 2:19
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): kesha

tuccar
Deneyimli Oyuncu

Avatar

Yaş: 39
Kayıt: 23 Arl 2017
Mesajlar: 125

Teşekkür: 7
Uyarı: 2

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
tuccar
Deneyimli Oyuncu
Hızlı giden atın nalı seyrek düşer.. Konu: Yanıt: Hızlı giden atın nalı seyrek düşer..
Alıntıyla Cevap Gönder
Assist, seni uzun zamandır forumda takip ediyorum. Hemen hemen bütün başlıklarda parayla satıştan bahsediyosun. İyi hoş güzel de bu oyunu bitiren bir olay değil. Bunun örnekleri yabancı serverlarda da var. Hatta item satın alabileceğin siteler bile var bununla ilgili. Konu birilerinin satın alması yada satması olmamalı. Diğer söylediklerine katılıyorum oyun artık makroda hazıra konma işine dönmüş. Fakat bu sadece Türkiye'de geçerli. Artık kafaları kumdan çıkartmanın vakti geldi de geçiyor bile. Yeni sürümler, farklı şeyler görmek gerek 1999 yılı oyunu oynayarak daha fazla keyif alamayız.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
14 Mar 2018 5:24
Abacus
DL Support



Yaş: 40
Kayıt: 09 Tem 2010
Mesajlar: 313
Cinsiyet: Erkek

Teşekkür: 22

Durumu: Çevrimdışı

Abacus
DL Support
Hızlı giden atın nalı seyrek düşer.. Konu: Yanıt: Hızlı giden atın nalı seyrek düşer..
Alıntıyla Cevap Gönder
tuccar yazmış:
Assist, seni uzun zamandır forumda takip ediyorum. Hemen hemen bütün başlıklarda parayla satıştan bahsediyosun. İyi hoş güzel de bu oyunu bitiren bir olay değil. Bunun örnekleri yabancı serverlarda da var. Hatta item satın alabileceğin siteler bile var bununla ilgili. Konu birilerinin satın alması yada satması olmamalı. Diğer söylediklerine katılıyorum oyun artık makroda hazıra konma işine dönmüş. Fakat bu sadece Türkiye'de geçerli. Artık kafaları kumdan çıkartmanın vakti geldi de geçiyor bile. Yeni sürümler, farklı şeyler görmek gerek 1999 yılı oyunu oynayarak daha fazla keyif alamayız.


Evet misal Sotada para ile satış desteklenioyr hatta serwerda evler arsalar gerçek para ile.
Evet her oyunda macrocular var WoW bunların başında geliyor tek fark WoW da yasak Uoda serbest bundan ötürü herkes açmakta.
Evet yeni sürümlere yelken açılmalı fakat şöyle bir soun var
Herkes yenilikten korkuyor kimse keşfetmek istemiyor ama herkes yenilik istiyor.
Ve herkes arkadaşın dediği gibi "en birinci süper ezilmez kral efsane" olma derdinde.


assist yazmış:
UO'yu canlı tutan şeylerden en başta geleni keşfetmenin, sürekli ilerlemenin verdiği heyecandır. Ancak AOS, artık üstüste oynanan 1000 inci Age of Empires tadında oynanıyor. Herkes persleri alıp fil çıkarmanın derdinde. Kim daha önce çıkarıcak bütün mesele bu.

...

Evet AOS çok güzel bir sürüm. Ama artık merak edilen bir noktası, ayakbasılmadık yeri kalmadı. Üstüste age of açıp her seferinde fili en kısa sürede çıkarmaya çalışanlar yüzünden de zaten artık bir zevk alınmıyor. Çünkü amaç zevk almak değil. Sidik yarışı..


Konu hakkındaki görüşlerimi birebir yansıması.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et  
14 Mar 2018 9:09
 
Yeni başlık gönder   Bu başlık kilitlendi: mesajları değiştiremez ya da cevap yazamazsınız Sayfaya git: 1, 2, Sonraki
1. sayfa (Toplam 2 sayfa) [ 15 mesaj ]  

 
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız